•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Seula bi kes sesini!"Wonho'nun bağırmasıyla sustum.
"Nerden bileyim ben?Öldü sandım."dedim ve kollarımı bağdaştırdım.
"Dediğim gibi elimizden geleni yaptık ve sonunda nefes almasını sağladık.Tekrar geçmiş olsun Hoseok bey."
Wonho kolumu dürttüğünde 'ne?' bakışı attım.Kulağıma fısıldadı."Özür dile."
"Özür dilerim doktor bey."dedikten sonra Lucas'ın yanına gittim.
Gülümseyerek içeri girdim ve yanına oturup elini tuttum."Benim erkeğim sonunda uyanmış mı?"
Ağzındaki oksijen maskesi yüzünden konuşamıyordu ama gülümseyip kafasını salladı.
"Ama ben onu öperim!"yanağından öptüm ve gülümsedim.Tanrıya şükür o iyiydi.
"Yeter bu kadar şımarıklık.Haftaya eğlence var."dedi Wonho.
"Ne eğlencesi?"diye sordum."Babamın düğününü mahvedeceğiz ya.Unuttun mu?"
"Emin misin?Baban çok üzülecek."dedim.Koltuklardan birine oturdu.
Lucas ağzındaki şeyi çıkardı."Biraz da o üzülsün."dedi.
Wonho'ya laf ettirmez Lucas.Şu çocuk gay diye şüpheleniyorum ama neyse.
Lucas'ın yanına kıvrılmış uyuyordum.Belimin ağrısıyla kalktım.
Oda karanlıktı.Hala hastanedeydik ve Lucas'ın taburcu olmasına 4 saat vardı.Yarın sabah taburcu olacaktı.
Kapıyı açınca içeri ışık girdi Wonho'nun olmadığını fark ettim.Telefonumu alıp aradım.
-Nerdesin?
+Geliyorum.
-Nerdesin dedim.
+Biraz hava aldım Seula.Geliyorum.
Birkaç dakika sonra gelince üzerini değiştirmiş olduğu gözümden kaçmadı."Eve mi gittin?"
"Evet.Lucas'a kıyafet aldım."dedi.Kafamı salladım.
Wonho koltuğa uzandığında yanağından öpüp Lucas'ın yanına geri döndüm.
Taburcu işlemlerinden sonra eve geldik.Kendimi koltuğa attım ve derin bir oh çektim.
"Sonunda bitti şu lanet okul."dedim.Lucas duş almaya gitti.
"Artık bizde işlemlere başlasak iyi olur."Wonho'ya döndüm."Ne işlemi?"
"Evlilik."anında gözlerimi açtım."Ne evliliği?"diye sordum.
"Yazın evleneceğiz."dedikleri beni şaşırtıyordu."Kim dedi?Ne saçmalıyorsun?"
"Ben dedim.Sen benim kadınım olacaksın."dedi inatla."Wonho yeter artık kes şunu!"
"Neden?Benimle evlenmek hoşuna gitmedi galiba?"gerçekten bazen o kadar arsızlaşıyordu ki!
"Ne alakası var?Annem daha seninle sevgili olmama onay vermedi.Ne evlenmesi?"dedim iç çekerek.
"Onay vermezsede kaçırırım olur biter.Sen benim olacaksın."suratına bir tane vurmak istiyordum.
Bazı şeyleri o kadar çok abartıyordu ki.Dedim dedik birisiydi.Ve bu yüzden sürekli tartışıyorduk.
Ayağa kalktığımda elimden tuttu.Saçımı kulağımın arkasına koydu."Evlenmeden sana dokunmayacağım."
"Ya evlenemezsek?Ya hiç dokunamazsan?"dedim imayla.Evlilik çok ciddi birşeydi.
"Galiba söylediklerimi ciddiye almıyorsun bebeğim."koltuğun köşesine oturup belimden tuttu.
"Wonho evlilik sandığın gibi çocuk oyuncağı değil.Daha çok erken."dedim.Beni kendine çekti.
"Farkındayım.Ama ben istediğimi alırım.O yüzden boş konuşmayı bırak."dedi.
"Benimle dikleşerek konuşman hoşuma gitmiyor!Eğer devam edersen-"anında ayağa kalktı.
"Devam edersem?"dudaklarıma yaklaştı.Onu durdurdum."Yüzümü birdaha göremezsin."
Piç gülüşümü attıktan sonra yukarı çıktım.Arkamdan gelip belime sarıldı."Çocuk gibisin."dedim.
Çenesini omzuma dayadı.Odanın kapısını açıp içeri girdim."Yükünü verme.Tanrım!Çok ağırsın."
Üzerimi değiştireceğim sırada oturdu ve beni izlemeye başladı."Beni taciz etmeyi bırak."
"Taciz etmiyorum.Kıyafetlerini çıkarmanı bekliyorum."dedi ve güldü."Sapık."
Kıyafetlerimi çıkardığımda iç çamaşırımın beyaz olduğuna lanet ettim.
Göğüslerim belli oluyordu."Şuan siksen kimse beni durduramaz."diyip ayağa kalktı.
Beni arkamdaki dolaba yapıştırıp boynumu öpmeye başladı."Ya.Of!Dur azgın köpek."
Gözlerini bana dikip kaşlarını kaldırdı ve bu sefer dudaklarıma yöneldi.Kucağına alıp yatağa yatırdı.
Sütyenimin üstünden göğüslerimi dişlemeye başladı."Imh!Acıtıyorsun!"
"Ben bunun için varım bebeğim."dediğinde çenesinden tuttum.
Üzerine çıkıp erkekliğinin üstüne oturdum.Pantolonunun kemerini çözüp pantolonu çıkardım.
Baksırının üstüne oturup sürtünmeye başladım.Ellerini ensesinde birleştirip beni izlemeye başladı.
"Bu yaptığın çok tehlike...li."inlediğinde sırıttım."Çabuk zevke geldin ama sevgilim."
"Seni fena zevke getiririm.Kaşınma güzelim."tekrar altına aldı ve bu sefer bacaklarımı iki yana açtı.
Baksırını indireceği sırada elini tuttum."Evlenmeden olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...