•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Ne var?"üstsüz bir şekilde kapıyı açan ve inanılmaz seksi duran Taeyong'a bakakaldım.
"Ah,Ben.Mesajımı görmedin.Ga..Galiba?"dediğimde güldü.
"Sen dün gece Wonho'nun bana satmaya çalıştığı kız değil misin?"demesiyle kafamı salladım.
"İçeri girebilir miyim?"elini kenara açtı ve üzerine tişört giyip yanıma geldi.
"Buraya benimle yatmak için mi geldin?"dediğinde gözlerimi devirdim.
"Ben sadece seninle tanışmak istiyordum.Wonho herşeyi yanlış anladı.Üzgünüm."
"Sorun yok.Ne içersin?"ayağa kalktığında arkasından gittim.
"Senin güzel kokteyl yaptığını duydum."dedim.Mutfağında kokteyl için özel bir bölüm vardı.
"Dene istersen yapımı çok kolay."yanına gittim ve bardak aldım.
Sağ tarafımda duruyordu ve bana yapmam gerekenleri söylüyordu.Kokusu burnuma kadar geliyordu.
Buzu koyacağım sırada elimi tutup arkama geçti."Önce bunu koy.Sonra buzu."
Arkamda olan erkekliğini hissetmem delirmeme ve terlememe sebep oluyordu.
Beni kendine çevirdiğinde birkaç saniye gözlerime baktı.Hiç beklemediğim birşey yaptı.
Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ona karşılık verdim.Beni kucağına aldı ve yukarı çıkardı.
Odasına getirip yatağa yatırdı ve tişörtünden kurtulup tekrar dudaklarıma yöneldi.
Elbisemi çıkaracağım sırada kapı zili çaldı.Taeyong birşeyler diyip kapıyı açmaya gitti.
Wonho'nun sesini duyduğumda odadan çıktım ve aşağı indim.
Wonho merdivenin başında beni gördüğünde seslendi."Seula yürü gidiyoruz."
"Sakin ol kardeşim.Seula emin ellerde."Taeyong'un dediği şeyle gülümsedim.
"Ailesi geldi.Bişi olsa hesabı benden kesicekler."Ne?Annemler döndü mü!
"Wonho.Seula benimle.Ailesinden izin alırım."Taeyong ve Wonho iyice geriliyordu.
"Seula in aşağı."kafamı iki yana salladım."Gelmeyeceğim."
Yukarı gelip bileğimden tuttu ve indirdi."Ya!Bırak beni bırak!"
"Taeyong bişey desene şuna!"dediğimde Wonho'nun önüne geçti.
Bileğimi çektim ve Taeyong'un yanına geçtim."Yine zorbalığı tuttu bunun!"dedim.
"Seula sinirlendiriyorsun beni!"Wonho'ya dil çıkardım.
"Abarma Wonho abarma!Bu gece benimle kalıyo!"Wonho Taeyong'u dinlemiyordu.
Ceketimi ve çantamı aldı."Hayır.Eve gidiyo!"tanrım ağlayacaktım!
"Gelmiyorum!Ben arayıp izin alırım annemden!"dedim.Buna bende inanmamıştım.
"Kardeşim.Aklın kalmasın.Kollarımda uyuttummu hiçbirşeyi kalmaz."Taeyong çok tatlıydı.
"Bu gece burda bitti Taeyong.Kötü olmayalım."dedi ve bana döndü." Yürü. "
"İstemiyorum!"diye bağırdığımda bana bir adım attı."Yürü!"
O kadar net bağırmıştı ki birşey diyemedim ve önden yürüdüm.
"Al geldik işte!"diyip arabadan indim."Bağırma Seula."
"Bunu hep yapıyorsun!Yine beni mutsuz ettin!"çok fazla bağırmıştım.
Koşarak yanıma geldi ve beni arabaya yaslayıp koca elleriyle ağzımı kapattı."Bağırma bağırma."
Elinin üstünden konuşmaya çalıştım."Banane!Git o zaman!"
"Tamam gideceğim."dedi ve elini çekti."Gitsene ya!"
"Uyuduğunu görim.Gideceğim."dediğinde sustum.
Eve girdiğimde arkamdan geldi.Evde ne annem ne de babam vardı!
Odama kadar arkamdan gelmeye devam etti."Geldik işte.Git artık."
"Sakinleştin mi?"diye sorduğunda kaşlarımı çattım."Bana yalan söyledin."
Dolabımdan pijamalarımı verdi."Sende bana söyledin."dedi.
"Sanki söylesem izin verecektin."dedim.Elindeki pijamaları alıp giydim.
"Uyuduğunu görücem."yatağa yattığımda yanıma uzandı.Ona döndüm.
"Senin benimle derdin ne?"sorumu kaile alıp elini yanıma koydu ve gözlerime baktı.
"Sonradan pişman olacağın birşeyi yapmanı istemiyorum."dedi.
"Neden pişman olacakmışım?"sorumu yinelemeye devam ettim.
"Taeyong sandığın erkeklere benzemez.Seni sevemez."demesi kırılmama neden oldu.
"Nerden biliyorsun?"gülümsedi ve bana yaklaştı."Ben gelmeden 10 saniye önce yataktaydınız."
"Ee?Taeyong'un tişörtü yoktu.Çok rahat anlarsın zaten."dedim.Sanki tahmin edilemeyen birşeydi.
"Peki madem.Şöyle söyliyim.Seni öptü ve odaya çıkardı değil mi?"şaşkınlıkla ona baktım.
"Taeyong'u ondan daha iyi tanıyorum Seula.O çok tehlikeli.Sana yalvarıyorum ondan uzak dur."
Burnumdan öptü ve yanımdan kalktı.Kapının oraya gidip tekrar döndü.
Bu sefer saçlarımdan öpüp kulağıma fısıldadı."Rüyanda beni gör."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...