•D'L 29•

588 31 87
                                    

Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~

"Seula sen benim yatağımda yat.Ben koltukta uyuyacağım."Wonho'ya bakmadan kafamı salladım.





Lucas'ı kolundan çektim."Elbiseyle yatmamı beklemiyorsun heralde?"dedim.






"Wonho'nun gömleklerinden birini giy."dediğinde kafamı sallayıp odaya girdim.




Wonho'nun dolabından bir gömlek alıp kıyafetlerimi çıkardım ve gömleği giydim.





Annemle telefonda konuştuktan sonra uykum geldi.Kafamı yastığa koyup uyudum.




Deli gibi susamıştım.Ayağa kalkıp mutfağa gittim ve ışığı açıp dolaptan bir bardak su aldım.




Arkamı döndüğümde kapıya yaslanmış bana bakan Wonho'yu gördüm.
Öksürmeye başladım.






Yanıma geldi ve beni tezgahla arasında aldı."Ne zaman benim olacaksın?"





"Wonho bunu konuşmanın sırası değil.Çekil."diyip onu iteceğim sırada kucağına alıp tezgaha çıkardı.




"3 yıldır bekliyorum.Artık birşeyleri hak etmiyor muyum?"dedi.Belimde olan eli garip hissetmeme sebep oluyordu.




"Hoseok.Uykulusun.Hadi uyuyalım."onu yatıştırmaya çalıştım.Bana yaklaşmaya başladı.








Gözlerimi kapatıp öpmesini bekledim.Kulağıma fısıldadığında utancımdan yerin dibine girdim.




"Bu kadar çabuk teslim olacağını bilmiyordum Seula."dedi onu ittim."Dalga mı geçiyorsun!"




"Hayır.Sadece cevabını almam gereken bir şey vardı.Ama gerek kalmadı.Çünkü gösterdin."güldü ve gitti.





Sadece öpeceğini sandım ve bekledim.Ona kendimi teslim etmedim!




Sabah büyük bir sinirle yemeğimi yerken iki salak bana bakıyordu."Ne bakıyorsunuz?Ayı mı oynuyor!"





"Tabakla bir derdin mi var?"diyen Lucas'a itici bir gülüş attım.





"Bana kızgın."Wonho Lucas'ın sorusunu cevapladı."Ha!Dün gece."




"Yok artık Wonho!Ne ara anlattın?"dedim ve masadan kalktım.






Gerizekalılar!Sürekli benimle dalga geçip duruyorlardı.Beyin yoksunları piçler!






"Hemen kızma bebeğim!İstersen öperim!"salak salak konuşan Wonho'ya dönüp ayağımdaki terliği attım.





"Piç kurusu!"diyip yukarı çıktım.Üzerimi giyip hızlıca evden çıktım ve Lucas'ın motorunun önünde bekledim.





İkiside geldiğinde Lucas Wonho'nun arabasına doğru gidip bana seslendi."Benzini yok!"





"Önceden söylesene!"arka koltuğa geçtim ve kulaklıklarımı taktım.





"Sinirlenince aşırı seksi oluyor."araba kullanan Wonho'ya aynadan baktım.





"Duyuyorum!"dedim.Beni utandırmak hoşuna gidiyordu embesil köpeğin!






Sinirlenince çok küfür ederdim o yüzden şimdiden üzgünüm.İki salak erkekle uğraşıyordum!






"Ah o sesini öperek kesmek vardı."demesiyle kafasına vurdum."İyice azdın!"






Lucas karnını tutarak bize gülüyordu."Ya neden ben!Niye bu iki salakla uğraşıyorum?"






Arabadan inip kapıyı çarparak kapattım.Yol boyunca delirtmişlerdi beni!






+Ne var yine?

-Wonho'nun yanına gidiyorum geliyor musun?

+Gelmiyorum!Siktir git!

-Geliyorsun.

+Gelmiyorum Lucas!

-Kapıyı aç.





"Gelmiyorum dedim!"diyerek kapıyı açtığımda beni kolumdan tutarak götürdü.







"Sen Wonho'nun tarafında mısın?"diye sordum Lucas'a."Evet."




"Biliyordum.Onunla sevgili olmamı istiyorsun."güldü ve yanağımı sıktı."3 yıldır en büyük shipimsiniz."






"Salak!"diyip koluna vurdum.Yüzme salonuna geldiğimizde beni havuzun yanına yaklaştırmadı.




Bende bir tane banch koltuğuna oturdum.Birşeyler konuşuyorlardı.





Wonho'nun çıplak bedeni ona aşkla bakmama sebep oluyordu.Ona dediğim karnındaki kaslara!





Wonho bir anda havuza düşüp çırpınmaya başladı.Lucas anında arkasından atlayıp onu çıkardı.




Koşarak yanlarına gittim.Wonho baygındı."Ya!Ne oldu?"






"Bilmiyorum!"diye bağırdı Lucas."Suni teneffüs yap salak salak bakma Seula!"





"Ne!Ben mi?"dedim."Benim yapacak halim yok heralde!"






Elimi Wonho'nun burnuna koyup dudaklarına yaklaşmaya başladım.Kalbim delirme moduna geçti.






"Hadi Seula."gözlerimi kapatıp dudaklarımı dudaklarına değdirdim.






Aklıma beni deniz kenarında öptüğü an geldi.Kafamı sallayıp düşünceleri uzaklaştırdım.





Nefesimi dudağının içine üflediğimde bir el kafamdan tutarak beni kaldırdı.





Gözlerimi açtığımda Wonho'nun bir eli belimde diğer eli ise kafamdaydı.




Yine beni öpmüştü.Diliyle dudaklarımı yercesine öpüyordu.Ona karşılık vermemek için deliriyordum.




Eğer biraz daha devam ederse karşılık verecektim!Salak Seula it artık şunu!




Elimi göğsüne koyup ittim.Havuza düştüğünde bize gülen Lucas'a da tekme atıp onu da düşürdüm."Piçler!"

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin