•Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Noluyo?"dedim ve Doyeon'a baktım."Seni küçük orospu."
Saçından tuttum ve duvara yapıştırdım."Doğru konuş!"
"Kardeş ayağı yapıp Wonho'ya yavşadın değil mi?"demesiyle elimi kaldırdım.
"Doyeon sus.Hiçbirşeyden haberin yok."diyip onu bıraktım."Wonho ile yatmak istediğimi biliyordun!"
"Wonho seninle yatmak istiyor mu!"dedim.Gerizekalı kız.Bana orospu diyordu ama kendisinden haberi yoktu.
Elini şıklattığında lavabo kabinlerinden 3 kız çıktı.Biri sağ kolumdan diğer sol kolumdan tuttu.
"Şimdi sen bunlarla güzelce eğlen.Ben Wonho'nun yanına gidiyorum."dedi.
Tuvaletten çıkacağı sırada ona bağırdım."Gittiğin gibi geri geleceksin.Wonho benden başkasına dokunmaz."
"Nasıl bu kadar eminsin?"ona fuck işareti çektim.Rujunu çıkarıp yanıma geldi.
Alnıma birşeyler yazdı ve gitti.Diğer 3 kız ise ağzımı bantlayıp ellerindeki kalemlerle yüzümü çizmeye devam etti.
Beni elim kolum bağlı lavabo kabinin içinde bırakıp gittiler.Lucas veya Wonho umarım akıl edip gelirler.
Birkaç saat sonra Lucas ve Wonho'nun sesini duydum."Seula!İçeride misin?"
Ayağımla kapıya tekme attığımda kapıyı açtılar.Lucas anırmaya başlarken Wonho sırıttı ve yanıma geldi.
Wonho ellerimi açarken Lucas ağzımdaki bandı bir anda çekti."Ah!Lucas!"
Ayağa kalktım ve alnıma baktım.Büyük harflerle kocaman bir WONHO yazıyordu.Neden güldüğünü anlamıştım.
"Ben yazmadım!"dedim.Wonho beni kendine çevirdi."Kim yaptı bunu sana?"
"Kim olacak?Senin o önceden yanıp tutuştuğun Doyeon!"dedim.
"Ne gülüyorsun Wonho?Çok mu komik?"dudağını ısırdı ve yaklaştı."Çok tatlı olmuşsun."
"Sen git o aşık olduğun kıza söyle bunları!"dedim.Gelemesi için elimi göğsüne koydum.
"Zaten aşık olduğum kıza söyledim."elimi tutup arkama koydu.
"Hayırlı işler gençler."diyen Lucas'a baktım."Ben gidiyorum.Sende şu yüzünü çıkar."
"B...Bende geliyorum."Wonho'yu iteceğim sırada izin vermedi."Şimdi gidemezs-"
"Sakın!Aklından bile geçirme."onu itip Lucas'ın yanından geçtim ve lavabodan çıktım.
Suratımın kızardığını ve kalbimin yine deli gibi attığını hissedebiliyordum.
Wonho beni mahvediyordu.Mingyu bizi odasına çağırmıştı.Bizi ve birkaç kızı.Nedenini bilmiyorduk öylece oturuyorduk.
Elinde sojularla yanımıza geldi ve masanın ortasına bir tanesini koydu.Doğuruluk ve cesaret mi oynayacaktık?
Odada 3 erkek 3 kızdık.Doyeon arkadaşı Yeri ve ben.Lucas Wonho ve Mingyu.
Mingyu şişeyi çevirdiğinde soru tarafı Doyeon'a cevap tarafı Lucas'a geldi.
"Doğruluk mu cesaret mi?"diye sordu Doyeon."Doğruluk."dedi Lucas.
"Kaç kızla yattın?"Doyeon'un ortalığı kızıştırmaya çalışması canımı sıkıyordu."Saymadım."
Lucas'ın verdiği cevap Doyeon'a kapak gibi girdi.Gülmeye başladığımda bana baktılar.
Bu sefer soru tarafı Yeri'ye cevap Wonho'ya geldi.Wonho hiç düşünmeden cesaret dedi.
"Doyeon'u dudağından öp."işittiğim cümleyle Wonho'ya döndüm.Fondip yapması için gözlerimle yalvardım.
Onu öpmesini istemiyordum.Wonho gözlerime bakarak gülümsedi ve ayağa kalktı.
Gözlerimin önünde öpüştüklerinde ağlamamak için direndim.Oyun iyice kızışmıştı.
Mingyu'nun sormasını beklemeden doğruluk dedim.Bu salak saçma şeyler yaptırırdı."Wonho ile aranda ne var?"
"Hiçbirşey."dedim.Wonho dehşetle bana döndü."Neden öpüştünüz?"
"Tek bir soru Mingyu."diyerek kalktım.Biraz ara versek iyi olacak.
"Niye yalan söyledin?"Wonho'nun kolumda olan elini ittim."Yalan söylemedim.Aramızda birşey yok."
"Sana benim olduğunu söyledim."demesiyle güldüm.
"Sevdiğin kızın gözlerinin önünde başka bir kızı öpüyorsun.Bumu senin sevgin?"
"Seula bu bir oyun."kafamı salladım.Bu bir oyundu demek.
"Dediğimi yap Lucas!"diye bağırdım.Şişe Lucas ve bana gelene kadar oynayacaktık.
Sonunda beklediğim an gelmişti.Lucas bana soruyordu."Cesaret."
"Mingyu'nun kucağına otur."dediğinde şaşkınca baktım.Ona böyle sormasını söylememiştim.
Kalkacağım sırada Wonho elimi tuttu.Anında geri çektim ve kulağına fısıldadım."İyi izle."
Mingyu beni bekler gibi ellerini arkaya atıp geriye yaslandı.Omuzlarından tutup kucağına oturdum ve dudağından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfic"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...