•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~3 ay nasıl geçti anlamamıştım.Tanrım biz evlenmiştik!
"Ne düşünüyorsun öyle bebeğim?"Wonho'nun kucağındaydım.
"Sonunda hayallerimiz gerçekleşti."dedim.Gülümsedi ve ayağıyla odanın kapısını açtı.
Beni yere indirdiğinde odamıza baktım.Bu ev Rae Won amcadan bize düğün hediyesiydi.
Wonho arkamdan belime sarıldı ve omzuma küçük öpücükler kondurmaya başladı.
Ona dönüp dudaklarına yapıştım.Gömleğinin düğmelerini çözmeye başladım.
Gelinliğimi çıkardığında çırılçıplak kaldım.Ama utanmadım.
Beni yatağa yatırıp boynuma gömüldü.İnlememi bastırmak için dudağımı ısırdım.
"Kasma kendini Seula."dediğinde pantolonunu çıkarıyordu.
Kucağına çıkıp dudaklarını delicesine öptüm.Beni altına alıp dudağıma öpücük bıraktı.
Erkekliğini kızlığıma yaslayıp gözlerime baktı.Onunla göz teması kurmak şuan zordu.
Boynundan tutup kendime çektiğimde içime girdi."Imh!"diye inledim.
"Bana öyle bakmayı kes!"dedim ve arkamı döndüm.Seks bittiğinden beri öylece suratıma bakıyordu.
Arkamdan sarılıp kafasını omzuma koydu."İnlerken o kadar güzeldin ki gözlerimi senden alamadım."
"Beni utandırmaya bayılıyorsun Wonho."dedim.Beni kendine çevirdi.
Gözlerimi kapattığımda dudaklarımda baskı hissettim.Dudağımdan ayrılıp kulağıma doğru gitti.
"İlkin olduğum için mutluyum bebeğim.Sen tamamen benimsin."dedi.
Gülümsedim.Ben onundum.İlkimi aşık olduğum evlendiğim adama verdiğim için mutluydum.
"Balayına Amerika'ya gidelim."dedim.Yemek hazırlıyordum.
"Tamam.Sen nasıl istersen."diyip telefonunu çıkardı.Bu kadar kolay ikna edeceğimi düşünmüyordum.
Yemekleri masaya koyup gelmesini bekledim.Geldiğinde önce dudağımdan öpüp sonra sandalyesine geçti.
"Kalçan nasıl?"diyip gülmeye başladı."Bilmiyorum.Sayende hissetmiyorum."
"Alışacaksın bebeğim.Daha yeni başladık.Bunlar alıştırma."dil çıkardım.
"Bekle bekle!"dedim ama dinlemedi.Kalçamdan tutup tezgaha oturttu.
Dudaklarımı delicesine öpmeye başladı.Lucas haklıydı.Wonho yerli yersiz azıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...