•D'L 19•

617 39 41
                                    

•Görsel Taeyong•
Keyifli Okumalar diliyorum~

"Taeyong ile ne yapacaksın?"
bardağımdan bir yudum aldım.

"Onunla yatacağım.Bu deneyimi tatmak istiyorum."dediğimde güldü.

"Ben sana tattırırım o deneyimi.Gel."beni elimden tutup kaldırdığında Lucas durdurdu.

"Noluyor be size?Salak mısınız?"
dedi.Wonho umursamadı ve yürümeye devam etti.

Gerçekten bana dokunacak mıydı?Endişem git gide artarken bir odaya geldik.

"Çıkar üzerini."demesiyle gözlerimi kocaman açtım.Şaşkınlıktan ölecektim.

"Wonho yeter!Saçmalamayı kes."dedim ve yatağa oturdum.

"Asıl sen saçmalamayı kes!Taeyong ile yatacağım ne demek?"ofladım ve ayağa kalktım.

"Tamam.Taeyong olmasın.Başkası da olur."dedim.Çok salakça konuştuğumun farkındaydım.

Bana garip garip baktı."Seula öyle istediğin gibi herkesle yatamazsın!"

"Neden ya neden?Sen her gece farklı kızla yatıyorsun ama!"diye haykırdım.

"Senle ben aynı mıyız gerizekalı!"ne yani erkek diye ne üstünlüğü vardı?

"Farkımız ne?"dediğimde bana yaklaştı."Hamile kalabilirsin."

"Konuş Taeyong ile.Hamile bırakmasın beni."tanrım ben ne içmiştim?

Ne dediğimi bende bilmiyordum."Yürü Seula."

Önüne geçtim ve yürümeye başladım.Lucas bizi görünce yanımıza geldi.

"Bana sevişmediğinizi söyleyin."
koluna bir tane geçirdim."Ne sevişmesi be!"

"Taeyong nerede?"bir hışımla Wonho'ya döndüm."Ciddi olamazsın."

"Sen istemiyor muydun Seula?"demesiyle sustum.

Birkaç saniye sonra yanımıza Taeyong ve Lucas geldi.Taeyong sandığımdan da yakışıklıymış!

"Seninle yatmak istiyor.Al bu gece senin olsun."Wonho'nun dediklerine karşı ağzım açık ona bakıyordum.

Taeyong gülümsedi ve vücudumu süzdü."Böyle bir güzelliği nasıl kabul edebilirim?"

"Uzatma.İşini gör getir."dediğinde bu sefer onu ittim."Napıyorsun Wonho!"

"İstediğini yapıyorum.Taeyong karşında işte."utancımdan yerin dibine girdim.

"Beni bir hayvan gibi satıyorsun öyle mi?"gözlerim dolmaya başladı.

"Bu işler çocuk oyuncağı değil Seula."diyip beni oturttu.

Taeyong ve Lucas gittiğinde masada baş başa kaldık."Bir an gerçekten izin verdin sandım."

"İstersen benimle yatabilirsin."diyip bana göz kırptığında gülümsedim.

"Lucas'ı tercih ederim."böyle konuştuğumuza bakmayın.Dalga geçiyoruz.

"Lucas'ın ki çok küçük."dediğinde suratımı buruşturdum."İğrençsin."

"Taeyong' un sevgilisi var mı?"o gerçekten inanılmaz yakışıklıydı.

"Onun sevgiliyle işi yok.Sürekli aynı kız ile olmayı sevmiyor.O yüzden yol yakınken vazgeç bebeğim."

"Niye?Bence onu adam edebilirim."dememle kahkaha attı.

"Köpek evcilleştirmiyorsun Seula unutma."dedi.Tamam doğruydu ama.Her neyse.

"Gidelim mi?Uykum geldi."diyip ayağa kalktım.Wonho Lucas'a el ettiğinde yanımıza geldi.

Bardan çıkıp bizim eve geldik.Ne zamandır uğramıyordum ve çok özlemiştim.

"Seula odandaki takvim ne?"bir hışımla Lucas'a döndüm."Sanane!"

"Regl takvimi Lucas.Ne kadar cahilsin.Ben böyle mi öğrettim?"tanrım Wonho!


"Sussana be!"Wonho'ya yastık fırlatıp yanlarına oturdum.

Sabaha kadar pes oynayacaklarını söylediklerinde şaşırmadım.Sürekli böylelerdi.

"Size doyum olmaz.Ben uyumaya gidiyorum.Siz ikiniz koltuklarda yatacaksınız ona göre."


İkisinide yanaklarından öptüm ve odama çıktım.Güzel bir uyku çekip yarın için yapacağım plana odaklandım.




Sabah erkenden Wonho'nun telefonundan onun ağzıyla Taeyong'a mesaj attım.


Evinin adresini gönderdiğinde mesaj sesi uyanmalarına sebep oldu.Birşey çaktırmadan telefonu bıraktım.

Yemeği yedikten sonra biraz dışarı çıkmıştık.Öylece geziyorduk.

"Ne zaman gideceğiz?"diye sorduğumda ikiside bana döndü.


"Acelen ne Seula?Geldiğimizden beri sorup duruyorsun."Wonho'nun sitemleriyle baş başa kaldım.

"Bir yere gideceğim."Wonho ağzını açıp soracakken lafını kestim.
"Younga ile buluşacağım."

Lucas anlamayan gözlerle bakıyordu.
"Younga mı?Şu kavgacı kız."

"Evet!Onunla."yalan söylemekten nefret ediyordum ama başka çarem yoktu.

Saat 8 olmuştu zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım.Taeyong'un evine gitmem için 30 dakikam vardı.


Apar topar evden çıktığımda Wonho ve Lucas biraz şüphelendi.

Taeyong'un evinin önündeydim ve kapıyı çalmış açmasını bekliyordum.

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin