•Görsel GuanLin•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Nan Hee ile yatmak ister misin?"diye sorduğumda Wonho öylece baktı.
"Ne?Senin için yanıp tutuşuyor."
ellerimi arkasından montunun cebine soktum.Ellerimi itti."Sana şöyle hareketler yapma dedim."
"Wonho yeter ya!Görende dudağından öptüm sanacak."
yanaklarımı sıktı ve kolunu omzuma attı."Anlamıyorsun bebeğim.Ben seks adamıyım.Sen böyle yaparak kızları benden uzaklaştırıyorsun."
"Ay!Yemişim seksini."dedim ve kolunu itip yola tek başıma yürümeye devam ettim.
Lucas'ın basketbol maçının izlemeye giderken girişte GuanLin'i gördüm.
Oda beni gördüğünde kapının önünde bekledi.Yanına gittim ve gülümsedim.
"Lucas için mi geldin?"diye sorduğunda kafamı salladım.
"Sen hep böyle susacak mısın güzelim?"o konuşurken kelimelerin içinde kayboluyordum.
Wonho arkadan bize yetişip GuanLin ile ortama oturdu.Kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Buraya Lucas'ı izlemeye geldin.Yiyişmeye değil."dediğinde önüme döndüm.
Lucas her sayı attığında bize öpücük atıyordu."Salak yemin ederim.Gay olduğunu düşünecekler."
"Senin antrenman saatin gelmedi mi?Gitsene."Wonho ile kulaktan kulağa konuşuyorduk.
GuanLin'e çaktırmadan Wonho'yu gönderdim ve yanına kaydım.
Kolunu belime atıp beni kendine çekti.Kalbim eror verirken sakin kalmaya çalıştım.
"Maçtan sonra bir işin var mı?"
GuanLin'in sorusuyla ona baktım.Bir işim vardı.Ama GuanLin için iptal edebilirdim."Hayır yok."
Güldü ve elimi tuttu."Güzel.Maçtan sonra bendesin."
Dediğini anlamasamda belli etmedim.Maç bitişinde Lucas'ın yanına gittim.
"Giy şunu hasta olucaksın."dedim ve tişörtü suratına fırlattım."Wonho nerde?"
"Antrenmanı vardı."Lucas tişörtünü giyerken bende GuanLin'e mesaj attım.
"Kutlamaya gidiyoruz değil mi?"
telefonu bırakıp Lucas'a döndüm."Ne kutlaması Lucas?Karşı takım daha topu sektirmiyordu bile."
Oflayıp saçlarını kuruttu ve çantasını alıp ayağa kalktı.Onu durdurdum.
"Küstün mü?Tamam.Bunu telafi edeceğim."dedim ve yanağından öptüm.
"Nereye?"dediğinde kapının önünde durdum."GuanLin'le buluşacağım.Wonho'ya haber ver."
Erkek yurdunun önüne geldiğimde GuanLin beni bekliyordu."Neden girmedin?"
"Daniel benden önce davranmış.
Odada kız var."dediğinde güldüm."Senin odana gidelim."demesiyle gözlerim büyüdü."Ne yapacağız?"
"Bilmem.Buluruz birşeyler."diyip elimden tuttu ve kız yurdunun önüne getirdi.
"Şimdi gizlice beni nasıl sokacaksın onu düşün."demesi benim en iyi bildiğim şeydi.
Yanlış anlamayın.Wonho ve Lucas'ı içeri aldığımdan biliyordum.
Ayrıca bizim okulumuz seks okulu değil.Sadece birkaç öğrenciler ailelerinden uzak.
Bu yüzden çok rahatlar ve saçma sapan işlere giriyorlar.Okulumuz Kore'nin en disiplinli kolejinden birisiydi.
Benim odam arka bahçeye baktığı için odama gittim ve camdan GuanLin'e merdiven uzattım.
Odam 2.katta olduğu için rahatça kaçıp tekrar girebiliyordum.Sadece ben değil Nan Hee'de.
"Aşırı zekisin Seula."dediğinde camı kapattım.Ona döndüğümde Nan Hee'nin yatağında yatıyordu.
"Orası Nan Hee'nin yatağı."hızlıca yataktan kalktı ve eliyle düzeltti.
Ben kendi yatağıma oturunca yanıma geldi ve yüzümü kendine çevirdi.
Saçımın bir tutamını kulağımın arkasına koyup boynumu açtı.Sıcak dudaklarıyla öpmeye başladı.
"Kokun.Hangi parfüm bu?"diye sorduğunda nefesi boynuma değdiğinde huylandım.
"Vücut losyonu.Çok fazla parfüm kullanmam."dememle dudaklarını boynumdan çekti.
Çenemi tutup yukarı kaldırdı ve yavaşça yaklaşmaya başladı."Beni istiyor musun?"
Kafamı evet anlamında salladığımda o mükemmel gülüşünü yaptı."Bende."
Eli büstiyerimin içinden sütyenimin kopçesine gittiğinde aklındaki düşünceleri anladım.
Onu durdurmak için elimi göğsüne koydum."Şimdi olmaz."
"Neden?Bence tam zamanı."diyip dudaklarımı öpmek için hamle yaptı.
"Wonho ve Lucas gelebilir."
dediğimde beni bıraktı."O iki aptalın senin odanda ne işi var?"dediğinde ayağa kalktım.
"Onlar hakkında düzgün konuş GuanLin!"dememle oda ayağa kalktı.
Kollarımdan sıkıp duvara yapıştırdı.
"Şimdide onları koru Seula!"Kapı çaldığında onu ittim.
"Geldiler."diyip kolundan tuttum."Saklanmalısın GuanLin!"GuanLin bakmaya devam ettiğinde onu banyoya soktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfic"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...