•D'L 22•

584 36 55
                                    

•Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~


+Ne!Tamam geliyorum Lucas.

Telefonu kapatıp koşarak odadan çıktım.Saat sanırım gece 3 falandı.


O kadar korkuyordum ki.Şöyle şurdan bir öğretmen bir görevli çıksa beni anında disipline gönderirdi.


Wonho ve Lucas'ın odalarının önüne gelince kapıyı yumrukladım.Lucas kapıyı açtı ve beni içeri aldı.


"Bu suratının hali ne!"diyip Wonho'nun yanına gittim.Suratı kanlar içindeydi.



"Sen bide GuanLin'in suratını gör.Gerçi göremezsin.Götüyle suratının yerini değiştirdim."

Omzuna vurdum."Hani birşey yapmayacaktın?Yalancı!"


"Sana biri dokunacak ve ben hiçbirşey yapmayacağım?Sen daha beni tanımamışsın Seula."


"Acıyor mu?"elini yüzüme götürdüm ve yaralarına dokundum.Dudağı ve kaşı patlamıştı.


"Bu peçeteleri kim yapıştırdı ya!"dedim.İlaç sürseymiş bari.


"Ben."diyen Lucas'a döndüm."Bune Lucas?Düzgün yapsaydın bari."



Lucas birşey demeyip yatağına geri döndü.Bende Wonho'nun yaralarını temizledim.



"Neden dudaklarıma bakıyorsun?"diye sordum.Pansumandan beri dudaklarıma bakıyordu.


"Çok güzeller."dediğinde ona baktım."Senin kafana çok mu vurdular?"



"3 kişilerdi Seula."gülümsedim ve yanağından öpüp Lucas'ın yanına gittim.Onu da öpüp odama gittim.



•0214...•
+Seula ben Taeyong.Bugün müsaitsen DonBong'da buluşalım.Bekliyorum.


Sabah gördüğüm mesajla yerimden sıçradım.Taeyong bana mesaj atmıştı!Numaramı nasıl bulmuştu?Neyse ne!



Bütün gün aptal gibi mesaja bakıp gülümsedim."Ne bu enerji bebeğim?"



"Taeyong ile buluşacağım."
dememle Wonho ofladı.Benim odamdaydı.Lucas nerelerde hiçbir fikrim yok.


"Taeyong ile görüşmeye devam edeceğim Wonho.Buna alışsan iyi olur."


"Tek yaptığım şey seni güvende tutmaya çalışmak."dediğinde yanına gittim.


Elindeki şeyi bırakıp bana döndü ve masama yaslandı."Taeyong ile güvende olmadığımı nereden biliyorsun?"


"Geçmiş tecrübelerimle."güldüm.
Şaka mı yapıyor?"Kendimi korurum ben."

"Koruyamazsın Seula.Bana ve Lucas'a ihtiyacın var."onlara kesinlikle ihtiyacım vardı.

"Evet.Size ihtiyacım var.Ama artık benimde bir özel hayatım var.Yaşamama izin ver."


"Benden izin almana gerek yok.Ben sadece seni korumaya devam edeceğim."kafamı omzuna koydum.



"Beni rahat bırakmayacaksın değil mi Oppa?"dedim.Ona oppa derken kendimi garip hissediyordum.



"Evet."dedi.Ardından telefonu çaldığında kafamı çektim.


Yüz hatları ve gözlerinden çıkan öfkeyi görünce endişelendim.Kiminle konuşuyordu?



Telefonu kapattı ve kafasını eğdi.Çenesinden tutup kendime çevirdim.



"Ne oldu?"diye sordum."Babam.O kadınla evleniyor."



Duyduğum şey suratıma tokat gibi çarptı.Wonho'nun gözlerindeki çaresizlik beni öldürmüştü.


Birşey diyemedim.Daha doğrusu ne diyeceğimi bilemedim.Onu göğsüme bastırıp kafasından öptüm.




"Lucas bizde gidelim."dedim.Ben ve Lucas bahçedeydik.Yalnız başına oturan Wonho'ya bakıyorduk.




"Aile meselelerine karışmamız doğru olur mu ki?"bende emin değildim.



"Onu yalnız bırakmak istemiyorum."dedim.Wonho birazdan gidecekti.




Ayaklandığını gördüğümde Lucas'ı kolundan çekiştirerek koştum.



Wonho'nun yanına geldiğimizde ikisinin koluna girip birlikte arabaya bindik.



"Siz neden geliyorsunuz?"araba süren Wonho'ya döndüm."Öylesine."



Cevap vermedi ve yola devam etti.Yıkılmışlığını görebiliyor olmam beni mahvetti.



"Sana o kadını bu eve getiremezsin dedim!"Wonho babasına bağırıyordu.



"O kadın dediğin senin annen olacak kişi Hoseok!"Rae Won amca çok sinirlenmişti.


Wonho tıpkı babasına benziyordu.Onunda sinirlenince boynundaki damarlar kabarıyordu.


Ben ve Lucas kenarda onların tartışmasını izliyorduk.Birşeyler yapmamız gerek!



"Benim sadece bir tane annem var!Senin sürtük kadınların benim annem olamaz!"Wonho neler diyordu?



Rae Won amca Wonho'ya tokat attığında kafası yana doğru çevrildi.



Tokatın bıraktığı tok sesiyle Lucas'ın elini tuttum.Tanrım..Wonho.



Ağlıyordum ama sessizce.Lucas'a doğru fısıldadım."Onu..Onu kurtar.Canı acıyor."




"Ne yapacağımı bilmiyorum."Lucas'ın sesinden en az benim kadar korktuğumu anlamıştım.



Lucas'ın elini bırakıp onlara doğru ilerledim."Rae Won amca buyrun."



Kolundan tutup arkasındaki sandalyeye oturttum.Hizmetçi bir bardak su getirince Rae Won'a uzattım.




Kafamla selam verip Wonho'yu elinden tuttum ve evden çıkardım.

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin