•Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~Lavaboya gittiğimde Wonho arkamdan geldi."Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Birşey yapmaya çalıştığım yok.Çekil."önümden çekilmedi ve üzerime geldi.
"Benim sevdiğim bir kız var."dediğinde hızla ona döndüm."Ne?"
"Doyeon ile görüşüyoruz.Nan Hee'yi benden uzak tut."sözleri beni incitmişti.
Neredeyse ağlayacaktım."Sende kendini benden uzak tut."
Onu kenara itip yanından geçtim ve gittim.Çantamı alıp kafeden çıktım.
Lucas ve Nan Hee arkamdan gelince durdum."Peşimden gelmeyin!"
"Seula seni yalnız başına gönderemem."Lucas kolumdan tuttu.
Ardından Wonho geldi ve kolumu çekti."Yalnız değil.Benimle."
Hazır mısın Seula?Yine başlıyoruz sürüklenmeye.Ordan oraya sürüklenmekten sıkılmıştım.
"Nereye gidiyoruz?"diye sorduğumda durdu ve döndü."Bana."
"Delirdin mi?Yarım saat sonra yoklama alınacak."beni umursamadı ve yürümeye devam etti.
Evine değil de böyle küçük bir kulübeye getirdi."Burası neresi?"
"Bilmiyorum.Boşver onu.Derdin ne senin onu söyle."demesiyle ona baktım.
"Bir derdim yok."dedim.Elimden tutup beni kendine çekti."Olduğunu biliyorum."
"Yok diyorum!Girme şöyle dibime!"diyip onu ittim.
"Peki.O zaman ben konuşayım."
dediğinde devam etmesi için bekledim."GuanLin ile ilişkini bitireceksin."güldüm ve kafamı çevirdim.
"Ben şaka yapmıyorum."demesiyle ona döndüm."Sana noluyor pardon da?"
"Ne mi oluyor?Güvenmiyorum o çocuğa."sanki Doyeon çok güvenilir.
"Tamam.Sende Doyeon ile görüşme."birkaç saniye sustu.
"Hayır."güldüm ve kafamı iki yana salladım."Bende ayrılmıyorum."
"Ah,Seula!Bir gün beni katil edeceksin."diyip yine kolumdan çekti.
Sessizce yolda yürüyorduk.O önde ben arkasından.Okula gidiyorduk.
Yarın GuanLin'in evine gideceğimi nasıl söyleyecektim bilmiyordum.Lucas ve Wonho sinirlenecekti.
"Hızlı yürüsene!"Wonho bağırdığında adımlarımı hızlandırdım.
Okula gizlice girdik.Yoklamaya saniyeler kala yetişmiştim.
Sabah Wonho ile birlikte spor odadındaydık.Lucas'ı beklerken çantasıyla birlikte yanımıza geldi.
Sanırım burada konuşmam iyi olacaktı.Kimseler yoktu.
"Şey.Ben bugün biryere gideceğim."dedim.İkiside ellerindeki süte odaklanmıştı.
"Öğleden sonra dersin yok mu?"Lucas'ın sorusuna kafamı salladım.Yoktu.
"Nereye?"işte beklediğim soruyu beklediğim kişi Wonho sormuştu.
"Kızmayacaksınız."dememle Wonho sütünü bıraktı."Kızacağım."
"Daha duymadan neye kızıcaksın!"dediğimde güldü.
"Kızmayın dediğine göre kızacağımız birşey söyleyeceksin Seula.Bu kadar salak değilsindir umarım."
"GuanLin."dememle Lucas ayağa kalktı."Kesinlikle gidemezsin!"
"GuanLinlere mi gidiyormuş?Bok gidersin."Wonho'da Lucas'ı destekledi.
"Ya niye!"birbirlerine sonra da bana baktılar."Gidemezsin.Konu kapandı."
Wonho arkasını dönüp gidecekken bağırdım."Sen her gece istediğin kıza gidiyorsun ama!"
Yavaşça döndü ve yürümeye başladı.
"Ben ve sen aynı değiliz.""Neden?Benim senden ne farkım var?Ayrıca GuanLin benim sevgilim!"
"Ben kendimi koruyabilirim.Ama sen koruyamazsın!"dedi.
Yutkundum ve kafamı eğdim."Gideceğim."dememle bağırdı.Dedikleri beni utandırmıştı.
"Tamam git.Ama gelipte bana GuanLin'den hamileyim diye ağlama.Sakın!"
"Ne?Wonho dediklerini kulağın duyuyor mu?"gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Evet.Gayet iyi."dediğinde Lucas'a döndüm."Öylece izliyor musun!Korusana beni!"
"Ne diyim Seula?Hyung haklı."
demesiyle bir adım geriledim."İkinizden de nefret ediyorum!"dedim ve koşarak oradan uzaklaştım.
GuanLin ile buluşup okuldan çıktık ve evine gittik.Lüks bir evdi.
İçeri girdiğimizde koltukta duran sütyeni elime aldım ve havaya kaldırdım."Bu ne?"
"Sütyen."dediğinde suratına fırlattım."Onu bende biliyorum gerizekalı."
"Annemin o bebeğim."demesiyle güldüm."Sen yalnız yaşamıyor muydun?"
"Boşver onu.Gel odamı gösteriyim."elimden tuttu ve yukarı çıkardı.
"Otur bende üzerimi değiştiriyim."tişörtünü çıkardığında yatağa oturdum.
Anında bana döndü ve üzerime doğru geldi."GuanLin napıyorsun?"
"Seni istiyorum."diyip boynumu emmeye başladı ve üzerime çıktı.
Onu itmeye çalıştım."Çekil üzerimden!"beni dinlemiyordu.
"Kes sesini!"boynumu ısırdığında çığlığı bastım.Kolumu komidine attım ve elime ilk gelen şeyle GuanLin'in kafasına vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...