•D'L 23•

551 35 32
                                    

Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~

Deniz kenarına geldik.Wonho ne zaman gergin olsa onu hep buraya getirirdik.



Wonho ağlıyordu.Sinirden mi?Yediği tokattan mı?İşittiği kelimelerden mi bilmiyordum.




Bende ağlıyordum.Rae Won'un attığı tokattan beri kendime hakim olamıyordum.




Lucas ceketini üzerime koydu ve bana sarıldı."Ağlama.O iyi olacak."




Wonho'nun yanına gidip ona sarılmak istiyordum.Ama buna cesaretim yoktu.




"Gidip konuşalım mı?"diye sordum.Lucas ellerini kaldırdı ve bilmiyorum dedi.




"Ben arabadan ceketini alayım.Sen yanına git."dediğinde kafamı salladım.




Wonho'nun yanına gelip oturdum ve elini tuttum.Tepki vermedi veya kafasını bana çevirmedi bile.


Öylece denizi izlemeye devam etti.Kafasını bana çevirdiğinde gülümsedim.



Elini yanağıma attı ve bana yaklaşmaya başladı.Aramızda mesafe kalmayınca dudaklarımda baskı hissettim.




Wonho'nun soğuk dudağı ama sıcak nefesi dudağıma değdiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.




Öpüşüne karşılık vermiyordum.Bunu yapamazdım.Neden bilmiyorum ama doğru değildi.



Yaklaşık 1 dakikadır dudağımı öpmeye devam ediyordu.Ben sadece tepkisiz bir şekilde bekliyordum.



Dudaklarını benden çekip gözlerime baktı.Parlıyordu.Gözleri parlıyordu.Ama nedense bakışları boştu.



Küçük dilimi yutmuştum.Belki de konuşmak işime gelmiyordu?Emin değildim.


Az önce beni öptüğü gerçeği kafama dank etti.Gözlerimi gözlerinden kaçırıp kafamı çevirdim.




Lucas yanımıza geldiğinde ceketi Wonho'ya giydirdi.Yanlarından kalktım ve yürümeye başladım.



"Seula nereye gidiyorsun!"Lucas'ın dediğini duydum ama ona dönmedim.


Aklım hala o öpücükteydi.Beni nasıl öpebilirdi!Bunu nasıl yaptı!



Duygularım birbirleriyle savaş verirken ayağıma değen soğuk su ile çığlık attım.Sadece denizden gelen bir dalgaydı.




Lucas arkamdan gelmem için bağırıyordu.İkimize birden bakamadığı için ona acıdım.Yanlarına geri döndüm.




Wonho'yu alıp arabaya bindik.Bu sefer Lucas kullanacaktı.Ben arkaya geçtim.



Aynadan sürekli Wonho ile göz göze gelmemiz rahatsız ediyordu.Arka koltuklara uzanıp sırtımı döndüm.




Sabah okula Wonho gelmemişti.Lucas ile ben öylece derslere girip çıkıyorduk.Onu merak ediyordum.




"Wonho'yu arasana."diyip Lucas'ı dürttüm."Daha 10 dakika önce aradık Seula.İyi işte.Dinleniyor."




"Merak ediyorum Lucas napiyim."dedim.Anında bağırdı."Merak falan etme!"



"Ne..Neden?"beni kolumdan tutup bir sınıfa soktu."Dün ne oldu anlat hemen!"




"Birşey olmadı Lucas!Ne diyorsun?"onu ittiğimde beni geri çevirdi.



"Öpüştüğünüzü gördüm!"demesiyle gözlerim faltaşı gibi açıldı.Ne diyeceğim?




"Öpüşmedik.O beni öptü!"diyecek birşey bulamadım."Niye onu itmedin?"




"Ne yapacağımı ne tepki vereceğimi bilemedim Lucas."dedim.Öyleydi.



Kafasını salladı ve sıralardan birine oturdu."Ona dikkat etmesini söylemiştim."



Lucas kendi kendine birşeyler konuşuyordu."Ne?Neye dikkat edecek?"




"Hiçbirşey Seula.Ben derse gidiyorum."ayağa kalktığında onu durdurdum.




"Söyle Lucas.Söyle!"diye haykırdım."Çok içmemesini söylemiştim."


Elimi itti ve gitti.Yere çöktüm.Şok üzerine şok yaşıyordum.Ne yani beni öylesine mi öpmüştü?



Tanrım!Bana ve duygularıma neler oluyor böyle?Neden beni öylesine öptüğü için üzüldüm?



Duvara vurdum ve ellerimi saçlarımdan geçirdim.Bu şey herneyse ondan kurtulmak istiyorum.




Dersler ve pratikler bitince odama gittim.Lucas aradığında ayağa kalktım.


+Lucas?

-Beni Wonho hyung çağırdı.Yoklamayı idare et.

+Beni?Beni çağırmadı mı?

-Hayır bebeğim.Erkek erkeğe konuşmak istiyor.

+Beni dışlıyorsunuz.

-Seula saçmalama!

+Önce öpüyor sonra!Neyse ne kapatıyorum!





Telefonu yatağa fırlattım ve ağlamaya başladım.Bu ani ruh değişmeleri neydi böyle?Reglime daha vardı!




"Nan Hee!Aç şu kapıyı."dedim.
Uykumun en güzel yerinde bölünmekten nefret ediyordum.




"Nan Hee?"gözlerimi açtığımda odada sadece ben vardım.Sabah erkenden derse mi gitmişti bu kız?



Kapıyı açmaya gittiğimde gördüğüm kişiyle şok geçirdim."Wonho?"



Gülümsedi ve bana sarıldı.Ona karşılık vermedim."Noldu bebeğim?Bir sorun mu var?"


"Salağa mı yatıyorsun sen!"diyip onu ittim."Seula ters tarafından mı kalktın sen?"



"Ne yani?Dün neler oldu hatırlamıyor musun?"

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin