•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~Kantinde Lucas ile oturuyorduk.Yanımıza Taemin geldiğinde iç çektim.
Elini masaya koydu."Duyduğuma göre Wonho'nun babası yeni karı bulmuş."
Lucas sinirle ayağa kalktığında herkes bize baktı.Elinden tutup aralarına girdim."Lucas.Hayır."
Lucas Wonho konusunda çok hassastı.Ona kim ne derse o kişiyi mahvederdi.
Taemine döndüm."Sen önce kendi kardeşinin arkasını topla tatlım.Geçen Daniel'in odasında gördüm."
Omzuna sıvazladım."Wonho geliyor.Canını seviyorsan defol."
Lucas'ı yerine oturttum.Wonho geldiğinde ne olduğunu sordu.
"Salak salak konuşuyor işte."dedim."Bugün bara gidiyoruz."
"Ne işin var orda?"dedim imalı bir şekilde.Suratını bana yaklaştırdı."Kafa dağıtacağım."
"Ben dağıtırım o kafayı."masadan kalktığımda elimden tuttu."Kilo al."
Omzuna vurduğumda koşarak önden gitti.Bende yurda doğru odama yol aldım.Hayır o kadarda zayıf değildim ki!
Nan Hee sanırım dersteydi.Bir kaç gündür odaya gelmiyordu.Acaba nerde kalıyordu?
Akşam yoklamadan sonra üçümüz bara geldik.Wonho'yu gören kızlar yanımıza gelmeye çalışıyordu.
Wonho'nun elinden tutup ayağa kalktığımda Lucas oturttu."Nereye ya?"
"İşimiz var Lucas sanane!"dedim."Beni burda yalnız bırakıp sevişmeye mi gideceksiniz?"
"Aynen öyle."diyen Wonho'ya baktım.Hiç utanmıyor mu ya!"Yarım saat sonra yanınıza gelirim ona göre.Hızlı olun."
Kafasına vurup önden gittim.Yine o 309 numaralı odanın önüne gelince bekledim.
Wonho arkamdan gelip kucağına aldı ve içeri soktu.Kucağından indirip dudaklarıma yöneldi.
Tişörtünü çıkardım ve onu yatağa attım.Üzerine çıkıp dudaklarını dişledim.
"Küçük dilinle neler..Yapıyorsun öyle."diyip güldü ve beni altına aldı."Sıra bende."
Sütyenimi çıkartıp göğüslerimi öpmeye başladı."Won..Imh!"inlememe engel olamıyordum.
Tekrar dudaklarıma geldiğinde çekildi ve suratıma baktı."Devam etmek istiyor musun?"
"Evet."büyük bir heyecanla cevap verdiğimde güldü."Küçüğüm.Henüz zamanı değil."
"Senin olmak istiyorum!"dedim ısrarla."Sen zaten benimsin Seula."
"Bedeniminde senin olmasını istiyorum."kafasını eğdi ve yana kaydı.Çarşafın altına girdim.
Arkamı ona döndüm.Deli gibi utanıyordum.Kollarını belimden geçirip sıcak dudaklarını boynuma değdirdi.
"Saçının telinden gözünün yaşına kadar benimsin.Ama biraz beklemek zorundayız.Hazır değilsin Seula."
Onu itip ayağa kalktım.Tişörtümü giydim."Hazır olup olmadığıma sen karar veremezsin!"
"Seula.Hemen sinirlenme bebeğim."dedi.Yanıma gelip ellerimi tuttu.
"Lucas böldüğü zaman laf ediyordun.Ama şimdi bölen yok.Neden yapmıyorsun?"
"Düşündüm güzelim.Ben senin ilkin olacağım.Bu senin için çok özel."evet haklıydı.
Kafamı göğsüne koydum."Bana her dokunduğunda deliriyorum.
Beklemek istemiyorum.""Aynı şeyler banada oluyor Seula.Seni bir an önce altıma almak istiyorum."suratına bakamıyordum.
İnsan sevgilisinden utanır mı?Bilmiyorum.Ama ben şuna inanılmaz derecede utanıyordum.
Çenemi kaldırdığında gözlerimi kapattım."Utanıyor musun sen?"dedi.
Cevap vermedim.Boynumda dudaklarını hissettiğimde gözlerimi açtım.Yavaşça göbeğime doğru indi.
"Wonho..Dur."dedim.Dudaklarının değdiği yerler yanıyordu ve delirmek üzereydim.
Lucas içeri girdiğinde Wonho'yu ittim.Yere çok sert bir şekilde düşmüştü.
"Yeni başladık demeyin!"dedi Lucas."Hiç başlamadık ki."
Odadan çıkacağım sırada Lucas bağırdı."Bunu unuttun."
Elindeki sütyenimi sallamaya başladığında hemen alıp odadan çıktım.
Lavaboya gidip giydim ve bardan çıkıp dışarıda bekledim.Sonunda gelmişlerdi.
Wonho popoma dokunduğunda eline vurdum."Kork benden sevgilim.Seni delirteceğim."
"Çek e...elini!"dedim.Lucas bize döndü.Gülümsedim ve Wonho'ya tekme atıp arabaya bindim.
"Bacaklarıma bakmayı kes!"Wonho araba kullanırken arada bacaklarıma bakıyordu.
"Sen niye bu kadar kısa giydin!"bağırdığında yerimden sıçradım.
"Hep böyle giyiniyorum Wonho!Neden şimdi sorun ediyorsun?"bende ona bağırdığımda hızlanmaya başladı.
"Hyung!Yavaş sür.Seula kes sesini sende!"suç bende miydi?Lucas niye bana bağırdı!
"Ben ne yaptım ya!İlk bağıran o!Aptal!"dedim.Wonho kafasını bana çevirdiğinde duyduğum tek şey
"Seula kemerin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fiksi Penggemar"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...