•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~Hyuna ve Wonho havuzun orda tek başlarına konuşurken hemen yanlarına gittim.
"Başbaşa mı kaldık ne?"dedi Hyuna.Beni daha fark etmemişti sanırım."Hiç sanmıyorum."dedim.
"Ufaklık?Beklemiyodum seni."demesiyle sırıttım."Ben böyle anları kaçırmam.Hele ki sevgilim varsa."
"Hangi anlar?"diye sordu."Beklentileri boşa çıkan insanların anları."
"Artık gidelim mi Wonho?Sıkıldım."dedim."Ya daha yeni geldiniz."
"Saat 6'da geldik ve 10 oldu.Bencede yeni gelmişiz."dedim.Matematiği kaç bunun?
"Peki madem.O zaman Lucas'a da görüşürüz diyim."gideceği sırada onu tuttum."Hiç gerek yok.O zaten dışarda."
Wonho hafif sarhoştu.Gömleğini çıkarttım.Yatağa oturttuğumda elimden tutup kucağına aldı.
"Özledim seni."dedi.Gülümsedim ve kalktım."Dinlen Wonho.Yarın özlemini gideririz."
"Bi kere öpiyim."çocuk gibi mızmızlanıyordu."Önce hak et Wonho."
Onu uyutup bende yanına geçtim.Yarın okul vardı ve ağlamak istiyordum.
Sabah yemek yerken Wonho'nun telefonuna mesaj geldi.Elime aldım.
Hyuna günaydın beni ararmısın yazmıştı.Sinirlerim alt üst olurken elimden aldı.
Geri aradığında masadan kalkıp Lucas'ı da kaldırdırdım."Pardon!Bölüyorum ama okula geç kalacağım."
"Geliyorum."dedi.Birşeyler daha söyledikten sonra geldi.Ayakkabımı giydim.
Arabayı açması için bekliyordum.
Arkamdan sarıldı ve boynumdan öptü."Kıskanınca fena oluyorsun bebeğim.""Ne kıskanıcam be!Yaşlı kadının tekini."arabaya bindim ve sertçe kapıyı kapattım.
"Woah!Çok sert!"Lucas'a dönüp sinirle baktım."Birşey demedim."dedi ve sustu.
Çıkışta Wonho'yu beklemeden J-Hope ile pratiğe gittim.Çok sinirliydim ona karşı.
"Kareografileri dövme Seula."diyen J-Hope'a döndüm."Ah,Özür dilerim."
Gidip müziği kapattı."Bir sorun mu var?"yere oturdum ve iç çektim."Sadece biraz sinirliyim."
"Anlatmak istersen dinlerim."kafamı salladım.
"Wonho'nun etrafında bir kız dolaşıyor.Bundan rahatsız oluyorum."dedim.
"Anladım.Kıskanç-"sözünü kesitm."Kıskançlıkla alakası yok!"
Güldü ve elini omzuma atıp beni kendine çekti ve sarıldı.Camdan Wonho'yu görünce kalktım.
"Ben gitsem iyi olur Hobi.Yarın görüşürüz."dedim ve kalktım."Görüşürüz Seula."
Gülümseyerek el salladım ve çantamı alıp gittim.Wonho bir hışımla kapıyı açınca elini tuttum."Sakın."
Zor olsada onu arabaya getirdim."Ben kullanırım."anahtarı elinden alıp direksiyona geçtim.
"Sana mı sarıldı o?"cevap vermedim.Tartışmak istemiyordum.
"Seula bişey sordum."dedi."Konuşmak istemiyorum."dedim.
"Daha ne kadar kaçacaksın görelim."arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım.
Yurdun önüne gelince bileğimden tutup döndürdü."Konuşacağız dedim.Yürü."
Arka bahçeye götürdü ve duvara yapıştırdı."Napıyordunuz?O sana neden sarıldı?"
"Senin düşündüğün anlamda sarılmadı Wonho."dedim.Yumruğunu duvara geçirdi.
"Neymiş lan benim düşündüğüm!"bağırdığında ağzını kapattım."Bağırma."
Elimi itti."O adamla ilişkini kesiyorsun.Konu kapandı."kaşlarımı çattım.
"Daha yeni toparladım Wonho.Yapma bunu!"kafasını çevirdi ve ofladı.
"Dediklerimi ikiletmeye bayılıyorsun değil mi?Konu kapandı dedim!"ağlamaya başladım.
"Sen benim dediklerimi yapmıyorken ben neden senin dediklerini yapacakmışım?"dedim.
"Çünkü ben öyle istiyorum!"
sinirlenmeye o kadar müsait biriydi ki!"Senden nefret ediyorum!"çenemi tuttu."Beni 2 günlük adama karşı satıyor musun?"
"Hayır tabikide!Sadece bu kıskançların beni boğuyor Wonho!Nefes alamıyorum.Beni sıkıştırıyorsun!"
"Üzgünüm bebeğim.Buna alışacaksın.Sana deli gibi aşık olduğumun farkına var artık!"
"Zaten farkındayım!Ama sadece beni boğma!Yalvarırım."kafamı göğsüne koydum.
"Sana ihtiyacım var.Benden sıkılıp kaçacaksın diye korkuyorum.Seni kaybetme korkusuyla yaşamak istemiyorum."
Kafamı kaldırıp yüzünü avuçlarımın arasına aldım."Seni hiçbir zaman bırakmayacağım.Ben seninim."
"Hyuna'dan uzak duracağım."
dediğinde şaşkınca ona baktım."J-Hope'u bırakamam.Sadece 1 ay daha Wonho."dedim.Kafasını salladı.
Elimden tutup yurda getirdi."Seni seviyorum güzelim."dediğinde yurdun kapısına gittim.
El salladım."Bende seni seviyorum kıskanç sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...