•D'L 27•

646 32 115
                                    

Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~



Sabah üzerimi giymek için odama gittiğimde yatakta Wonho'yu göremedim.




Aşağı indim ve Lucas'ı uyandırıp kendime kahve yaptım."Wonho hyung nerde?"



"Bilmiyorum.Gitmiş."dedim ve yanına oturdum."Bırak şu kahveyi.Yanına gidelim."




Kafamı sallayıp kahvemi bıraktım ve çantamı alıp yanına gittim.Taksiye binip Wonho'lara gittik.





Evde birsürü çalışan vardı.Kuaförler stilistler.Hepsi Wonho için gelmişti.Ama onun umrunda değildi.




Lucas'ı kıyafet denerken gördüğümde gülümsedim ve yukarı Wonho'nun yanına çıktım.




Bir kız ona gömlek veriyordu oda deniyordu.Kız neredeyse dibine düşecekti.




İçeri girip kızı gönderdim ve bir gömlek alıp Wonho'ya verdim.Elimden tutup kendine çekti.




"İlikler misin?"dediğinde kafamı sallayıp gömleğini iliklemeye başladım."Dün kendimi kaybettim.Özür dilerim."




"Ben unuttum.Sende unut.Bugün güçlü olmak zorundasın."dedim.


Her ne kadar ondan çekinsemde ona destek olup yanında durmalıydım.




İliklemeyi bitirdiğimde gözlerinin dolduğunu gördüm."Anneni özlüyorsun."





"Evet."dediğinde ona sarıldım.Lucas odaya girdiğinde geri çekildim.Yanlış anlayacaktı.





Nişanın başlamasına yakın aşağı indik.Wonho babasının yanında duruyordu.Her ne kadar istemesede.





Lucas'ı dürtüp Wonho'nun yanına gittim.Onun elini sımsıkı tuttum.Lucas'da aynı benim gibi Wonho'nun elini tuttu.





Nişan takıldığında Wonho durdurmak için hamle yaptı.Elini daha çok sıkıp"Hayır."dedim.




"Bırakın.Yalvarırım."dediğinde daha çok sıktım.Alkışlar ve çığlıklar havada uçuşurken Wonho'nun içindeki acıyı hissettim.






"Lucas bişi yap!"kulağına fısıldadım.Nişan bitmişti ve Wonho etrafı dağıtıyordu.




"Bırak hıncını çıkarsın."dediğinde koluna vurdum."Kendine zarar verecek."




"Git sen durdur o zaman."amacı neydi?Ayağa kalktım Wonho'yu kolundan tuttum.



Ağlamıştı.Gözleri kırmızının en koyu tonlarına dönüşmüştü.Çaresizdi.Ne yapacağını bilmiyordu.





Bir kaç saniye öylece bakıştık.
Dayanamadım ve gözlerim dolmaya başladı.Suratını avuçlarımın içine aldım.





Onu nasıl teselli edeceğimi bilmiyordum ama elimden sadece ona sarılmak geliyordu.




Benden önce davranıp kafasını omzuma koyup sessizce hıçkırmaya başladı.Elimi kafasına koydum.






Kalbim deli gibi hızlı atmıyordu.Düzenli ve dengeli atıyordu.Ben bu adama aşık mıydım?





Bir şekilde başarmış ve Wonho'yu sakinleştirmiştik.Şimdi güzelce kollarımda uyuyordu.





Saçlarıyla oynamaya devam ettim.Belimi öyle sıkıyordu ki sanki bırakırsa uçacakmışım gibi.




Lucas sırıtarak bize bakıyordu."Çok güzelsiniz.O seni çok seviyor."




"Lucas."dedim.Yanımıza oturdu ve kafamdan öptü."Siz birbirinize aşıksınız Seula.Ona iyi bak."




"Ne diyorsun?Gay falan mısın?"diyip güldüm."Seni ve Wonho'yu tanıdığım için çok mutluyum."






"Veda konuşması gibi konuşuyorsun.Canımı sıkma!"
Wonho hafifçe yerinde kıpraştı.




"2 dakika ciddi oliyim dedim içine ettin be kızım."gülmeye başladığında omzuna vurdum."Salak."





"Çok hoşuna gitti bakıyorum?"
anında somurttum."Sadece iyi olmasını istiyorum."




"Yapma Seula.Ona aşıksın.
Görebiliyorum."bu Lucas ne ara bu kadar ciddi oldu?




"Ona bir şans ver."dediğinde ağzını kapattım.Wonho uyanıyordu.




Gözlerini açtığında ona bakmadım çünkü çok utanıyordum."Seula?Lucas?"





"Uyandın sonunda moron."Lucas'ın dediği şeye güldüm."Sevdiğin kızın kollarında uyumak böyle bir hismiş."





Wonho'yu itip yataktan kalktım."Öyle hemen utanırsan ben ne yaparım seninle güzelim?"




"Saçma sapan konuşma."dedim ve kollarımı önümde birleştirdim.
"Benim olacaksın.Kaçışın yok sevgilim."





"Hoseok!Yeter artık!Ne sevgilisi?"diye bağırdım.Kendi kendine gelin güvey olmasına sinir oluyordum.





"Tamam.Sustum."dedi.Ona kötü bakışlarımı gönderdikten sonra odadan çıktım.Bir dakika bugün Çarşamba!




Biz okula gitmedik mi?Hızlıca tekrar odaya çıktım.Yatakta birbirleriyle boğuşan 2 erkek görünce ağzım açık kaldı.





"Ben..Böldüm sanırım."diyip çıkacağım sırada Wonho seslendi."Seula dur!Yanlış anladın!"





"Bugün okula gitmedik farkında mısınız?"diye sordum."Ee nolmuş?"



"Ne mi olmuş?Bugün bölüm sınavı var Lucas!"dememle ikiside ayağa kalktı.




"Giyinin çabuk!"Wonho tişörtünü çıkarınca yutkundum ve dudağımı ısırdım.


Tanrım!O kaslar görmeyeli ne kadar çok güzelleşmişler.

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin