•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Nasıl?Ben ve sen aynı çadırda kalamayacak mıyız?"GuanLin neler saçmalıyordu?
"Maalesef bebeğim.Öğretmen kız erkek olarak kafasına göre ayırmış çadırları."dediğinde sinirle baktım.
"Kız ve erkek aynı çadırda mı?Sence bu mantıklı mı?"diye sorduğumda ellerini kaldırdı.
"Her çadırda erkek olması gerekiyormuş.Gece ayı falan gelirse diye."demesiyle anırdım.
"Kiminle kalıyorsun?"valizlerimizle aşağı indik ve bizi götürecek olan otobüsü bekledik.
"Hani şu Amerika'da dans yarışmasına katılan kız var ya onunla.Adı neydi?"Tanrım!Lütfen o olmasın.
"Jisoo?"dememle"Ah Evet!"dedi.O kız gerçekten gösterişi seviyordu.
Çok seksi ve açık giyinmeyi.Erkekler ile ilgilenmeyi seviyordu.
Hatta Wonho'yla bir kere yatmak için sevgilisinden bile ayrılmıştı.Ama Wonho kabul etmemişti ㅋㅋㅋㅋ.
"Sen?Sana söylemediler mi?"kiminle kalacağımı bilmiyordum.
Kokusundan ve sesinden tanıdığım Wonho yanımızda bitti.
"Söylediler.Benimle kalıyor."GuanLin sinir dolu bakışlarla Wonho'ya baktı.Elini yumruk yaptığını görünce tuttum.
Yanağına minik bir öpücük kondurup Wonho'yu kolundan tuttum ve otobüse bindirdim.
"Bir gün GuanLin'den dayak yiyeceksin."Wonho gülmeye başladı.
"Ben mi?Sen bunları görmüyorsun galiba."diyip pazılarını gösterdi.
"GuanLin'in 7 katı."dedi ve kafasını cama yasladı.Bende onun omzuna yasladım.
Kamp yerine gelince herkes çadırlarını kurmaya koyuldu.Ben kurarken bir yandan da GuanLin'i izliyordum.
"Seula düzgün tut.Çivi hareket ediyor."Wonho'nun dediklerini duymamazlıktan geliyordum.
Wonho beni itip çadırın diğer ucunu tuttu ve çiviyi çakmaya başladı.
GuanLin'in yanına gittiğimde gülüştüleri gözümden kaçmadı.
"İşiniz bittiyse biraz gezelim mi sevgilim?"diye sordum ve GuanLin'in koluna girdim.
"Bitmek üzere güzelim.Bekle geliyorum."gülümsedim ve Wonho'nun yanına döndüm.
"Hala kuramadın mı Wonho?"dememle kaşlarını çatarak bana baktı.
"Seula ormandayız.Seni gider biyere bağlarım kimse duyamaz.Kapa çeneni."
"Tamam ya.Kızma."dedim ve şirinlik yapmaya başladım.
"İğrenç gözüktüğünün farkında mısın?"şirinliğimi kestim ve somurttum.
GuanLin bana seslenince arkamı döndüm."Al!Sevgilin çağırıyor koş!"
Wonho'ya elimle öpücük attım ve GuanLin'in yanına gittim.
"Geceyi o kızla nasıl geçireceğim bilmiyorum.Acaba dışarda mı yatsam?"
"Saçmalama GuanLin.Ona çok yaklaşma yeter."ormanda yürüyorduk.
Güzel bir yer bulduk ve oturduk.
"Ah,Keşke seninle birlikte kalsaydık.""Wonho'ya söyleyim.Gece gizlice yer değiştirin."dememle bana döndü.
"Hayır!Yani öğretmen yakalarsa kızar.Gerek yok."kafamı salladım.
"Kıskandın mı?"diye sorduğunda kaşlarımı kaldırdım."Belki."
"O zaman sana kimi sevdiğimi ispat edeyim."elini belimin yanından attı ve suratıma yaklaştı.
Her fırsatta yiyişmek istemesi canımı sıkıyordu."Gidelim.Bizi merak ederler."
"Kim merak edecek?"diyip dudağımdan öpmeye başladı.
Karşılık vermedim ve bekledim.Telefonumun çaldığıma şükrettim.
GuanLin'i itip telefonu açacağım sırada kalkıp gitti.
+Tam zamanında aradın Wonho.
-Ne?
+Yok birşey.İyi bişey yaptın.
-Güzel.Neyse sen ne zaman geleceksin.Kızlar rahat bırakmıyor.
+Geliyorum.
Telefonu kapatıp koşarak GuanLin'e yetiştim ve elinden tuttum.
Wonho ve etrafında 3 kız görünce gülmeye başladım.Wonho gözleriyle beni çağırınca yanına gittim.
"İzninizle."dediğimde hepsi dağıldı."Oh!Sonunda geldin."
"Sana dar tişörtler giyme demiştim.Sözümü dinleseydin."
kafasını sallayarak beni onayladı."Kamp ateşi yapmayacak mıyız?"gayet mantıklı bir soru sormuştum.
"Hayır.Çok yorgun oldukları için yarın yapacaklarmış."Wonho soruma cevap verdiğinde ofladım.
Ayakkabılarımı çıkarıp çadırın içine girdim.Tanrım!Niye bu kadar dar?
Ben sığmasına sığardım ama Wonho o kaslı vücuduyla nasıl sığacaktı?
Çadırdan kafamı uzattım."Burası çok küçük!İkimiz nasıl sığacağız?"
"Bende onu düşünüyordum."dedi ve ayağa kalktı.Çoktan akşam olmuştu ve herkes uyumaya gitmişti.
GuanLin bana iyi geceler bile demeden uyumuştu.Onu çok kırmıştım.
"Bekle!Üzerimi değiştirmem gerek."dediğimde Wonho bana baktı.
"Ciddi olamazsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fiksi Penggemar"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...