•Görsel Seula•
Keyifli Okumalar diliyorum~Araba ani fren yaptı ve küfür edip gitti.Az daha ölüyordum!
Lucas ve Wonho koşarak yanıma geldiler.Wonho bana sarıldığında olanları idrak etmeye çalışıyordum.
"Aklım çıktı!"dedi ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Adam frene basmasa ezilecektin aptal."Wonho beni bıraktığında Lucas sarıldı.
"Seula kendine gel.Bizi endişelendirmekten başka birşey yapmıyorsun.Büyü artık!"
"Özür di-"sözümü bağırarak kesti."Özür dilemen birşeyi değiştirmiyor!"
"Wonho hyung abartıyorsun!"Lucas'ın ilk defa Wonho'ya bağırdığını duymuştum.
"Neredeyse ölüyordu Lucas!"dediğinde Wonho'ya döndüm."Keşke ölseydim."
"Seula!Delirtme beni."gözlerim dolmaya başlarken ona sarıldım.
Benim için endişeleniyor ve korkuyordu.Haklıydı sürekli ikisini zor durumda bırakıyordum.
"Sabah geleceğim.Aradığımda aşağı in."birşey demeden kapıyı kapatacağım sırada Wonho ayağını koydu.
"Cevap vermeyecek misin Seula?"
dediğinde kafamı iki yana salladım.Elimden tuttu ve kendine doğru çekti.
"Birisi görecek Wonho.""Bu saatte kim uyanık olur?"onu içeri aldım ve kapıyı kapattım.
"Sabah ne işin var benimle?"
dediğimde yatağıma yattı."GuanLin ile yemeni istemiyorum."bunun kıskançlıkları beni delirtecek!
"Wonho o benim sevgilim."dedim ve kolundan tutup yataktan kaldırmaya çalıştım.
Kolunu aniden çekince üzerine düştüm.Burun buruna olmamız beni rahatsız etmişti.
Üzerinden kalkacağım sırada belimden tuttu ve izin vermedi."W..Wonho bıraksana!"
"Etkilendin mi?Hazır pozisyonu yakalamışken ya-"elimle ağzına vurdum.
"Sana böyle şakalar yapma diyorum!Yürü git odana!"
üzerinden kalktım ve banyoya girdim.Suratım sıcaktı ve kalbim çok hızlı atıyordu.Wonho'dan etkilenmemiştim.Ama garipti.
+Nerdesin?Telefonlarım niye açılmıyor?
-GuanLin ile yemekhanedeyiz.Sizde gelin.
+Seula.Gelip o yemekleri biryerine sokacağım.
-Kapatıyorum.
"Yine mi o serseri?"GuanLin'in dediği şeyle elimi masaya vurdum.
"GuanLin!"dediğimde birkaç kişi bize baktıktan sonra yemeğine döndü.
"Dün bara gitme dediğim halde gitmişsin.Birde gelip üste çıkıyorsun Seula.Hayırdır?"
"Zorla götürdü demiştim."yemek tabağımı aldım ve masadan kalktım.
GuanLin'de peşimden geldi ve bileğimden tutup arkasından çekiştirmeye başladı.
Yemekhanenin çıkışında Wonho ve Lucas ile karşılaştığımızda yüzümü kapattım.
Durduğumuzu anlayınca elimi çektim.
"Ne oluyor GuanLin?""Görmüyor musun?Sevgilimi götürüyorum."Wonho sinirlenmeye başlıyordu.
"Bileğini düzgün tut.Canını acıtıyorsun."dediğinde Lucas'a göz kırptım.
"Sevgilime nasıl davranacağımı sana mı soracağım?"GuanLin onu omzundan itti ve yanından geçti.
Lucas Wonho'yu durduğunda arkamı dönerek kalp yaptım.
"Senin Wonho'yla aranda ne var?"diye sorduğumda yerden kalktım.
Spor odasına gelip kapıyı kilitlemişti ve beni yere fırlatmıştı."Hiçbirşey."
"O zaman bu niye senin her bokuna karışıyor?"tekrar bileğimi tuttuğunda ağlamaya başladım.
"Sadece beni korumak istiyor!"
dedim.Bileğimi daha da sıkmaya başladı."Lucas?O senin yerine kara veriyor mu?Ben sadece Wonho'nun yaptığını görüyorum!"
"Ne demeye çalışıyorsun sen?"diyip omzuna vurdum.
"O çocuktan rahatsız oluyorum Seula."kafamı göğsüne koyup ağlamaya devam ettim.
Beni kendinden çekip bileğime baktı.
"Özür dilerim."Bileğimi öptü ve elini yanağıma koydu.Yavaşça dudaklarıma yaklaştı.
Yumuşak dudaklarını dudaklarımla buluşturduğunda acemice onu öptüm.
Dudağımı ısırdığında çığlık attım."Hadi ama Seula.
Acımadığını biliyorum.""Devam etmek isterdim ama dersim var."beni dinlemedi ve öpmeye devam etti.
"Gitme Seula.Boşver."dediğinde kafamı sallayıp onu ittim.Kapıyı açtım ve el sallayıp gittim.
"Bu kamp olayı nerden çıktı?"diye sordum."Yüzme takımındakiler işte.Kız avcıları."
"Onlarla ne alakası var ki Lucas?"Lucas bu konudan bayağı rahatsız olmuştu.
"Sadece dans ve yüzme takımları gidiyor.Gerisini sen düşün."
dediğinde jeton düştü."Ah!Doğru ya sen gelemiyorsun."
Wonho bunu bilerek söylemişti.Lucas'ı sinir etmeye çalışıyordu.
"Umarım o gıcık olduğun kızla aynı çadırda kalırsın."Güldüm ve aralarına katıldım.
"YeriNa'dan bahsediyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfic"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...