•Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar~"Biriyle mi konuşuyordun?"
Wonho'nun sorusuyla kapıyı kapattım."Hayır.Uzanıyordum."diyip Lucas'ın yanına oturdum."Bu gece bara kaçacağız."
"Siz gidin.Ben gelmeyeceğim."
dediğimde ikiside bana baktı."Sana gelmek ister misin diye sormadım Seula.Geleceksin."
Wonho'nun emir cümleleri yine başlamıştı."İstemiyorum dedim."
"Geleceksin dedim."ben ve Wonho tartışmaya başladığımızda Lucas araya girdi.
"Durun durun!Kavga etmeyin."ben susmuştum ama Wonho konuşuyordu.
"Geleceksin.Konu kapandı."sinirle Wonho'ya baktım."Gıcık!"
"Şort ve etek giymeyi aklından bile geçirme."dediğinde dil çıkardım.
Kötü bakışlarını bana gönderdikten sonra Lucas ile birlikte odadan çıktılar.
GuanLin sinirli bir şekilde banyodan çıktı."Wonho ne hakla senin yerine kara veriyor?"
"O benim abim sayılır GuanLin.Wonho'yu kıskanmana gerek yok."
"Kıskanmıyorum Seula.Nereye gidersen git."dedi ve gitmek için beni kenera itti.
Elinden tuttum ve durdurdum."Eğer istemiyorsan gitmem."
"Gitme o zaman."dedikten sonra biraz bekledi ve odadan çıktı.
Bir şekilde onları ikna edip gitmeyecektim.Bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.
"Seula in hadi!"Lucas'ın dışarıdan bağırması üzerine aşağı inmedim.
"Gelmeyeceğim diyorum!"
dememle Wonho geldi."İniyor musun ben mi geleyim?""Hoseok!İstemiyorum dedim manyak mısın?"bana cevap vermek yerine tırmanmaya başladı.
Camı kapatacağım sırada çoktan tırmanmıştı ve beni itip içeri girdi.
Dolabımdan ceketimi alıp zorla giydirdi ve merdiveni indirdi."İn."
Beni belimden tutup camdan sarkıttı."Düşeceğim gerizekalı!"
"Bağırma.Tutuyorum seni."yavaşça merdivenlerden inmeye başladım.
Merdivenin sonuna gelince Lucas beni kucağına aldı."Yakaladım!"
"Bırak ya!İspikçi."dediğimde şaşkınca baktı ve beni indirdi.
Wonho elimi tuttuğunda geri çektim.
"Bu yaptığını unutmayacağım!Resmen zorla götürüyorsun!""Unutma bebeğim.Hem çok eğleneceğiz!"koluna bir tane vurup Lucas'ın yanına gittim.
"Seula sende.Benim işim var.Eğer kaçarsa seni mahvederim Lucas."
Wonho bir kızın elinden tutup yukarı doğru çıkardı.Arkasından el hareketi çektim.
"Ben içecek almaya gidiyorum Seula.Burada bekle."Lucas gittiğinde masada yalnız kaldım.
Yanıma Mingyu geldiğinde elimle sıratımı kapattım."Yalnız mısın bebek?"
"Değilim."dediğimde etrafına baktı."Wonho'yu göremiyorum."
"Lucas'ı da mı görmüyorsun?"
diyip elimle bize doğru gelen Lucas'ı gösterdim."Hasiktir!"dedi ve hızlıca yanımdan kalkıp gitti."Kimdi o?"
"Ne biliyim?Ver şunu."elindeki içeceği alacağım sırada geri çekti.
"O alkollü bu senin."bana aldığı vişne suyunu uzattığında ciddi misin bakışı attım.
Tam 1 saattir Wonho'yu bekliyorduk.Boşboş etrafa bakmaktan sıkılmıştım.
"Ben Wonho'yu çağırmaya gidiyorum."masadan kalktım ve merdivenlerden yukarı çıktım.
Her odaya tek tek girdim.Sonunda Wonho'yu bulduğumda mide felci yaşadım.
Onların iğrenç pozisyonlarını ve Wonho'nun çıplak vücudunu görünce elimle ağzımı kapattım.
"Seula siktir git!"dediğinde kaşlarımı kaldırdım."Bunu bana nasıl yaparsın?"
Wonho şaşkınca bana bakıyordu.Odaya girdim ve ona tokat attım."Beni bununla mı aldattın?"
"Sevgilim yok demiştin!"kızda Wonho'ya bir tane tokat attı ve odadan çıktı.
"Tanrım!Seninki ne kadar büyükmüş!"dememle Wonho küfür etti.
"Kızım salak mısın?Niye gelip seksin ortasında bölüyorsun?"
dedi ve kalktı."1 buçuk saattir seni bekliyoruz Wonho!"dediğimde pantolonunu giydi.
Onu beklemedim ve kapıya yöneldim.Arkamdan geldi ve kapıdaki elimi tuttu.
"Şu büyük penisini arkamdan çek!"dediğimde beni kendine çevirdi.
"Neden hoşuna gitmedi mi?"belimden tutup kendine çekti."Şakanın sırası değil."
"Aynısını az önce bana yaptın.İn aşağı geliyorum."onu ittim ve kapıyı açıp bardan çıktım.
"Onu çıplak gördüm diyorum Lucas!"yolda bağırıyor olmam umrumda değildi.
"Sanki görmediğin birşey Seula."
Wonho'nun dedikleri beni sinirlendiriyordu."Hepsi senin yüzünden!Gelmek istemediğimi söylemiştim!"
"Seula sus artık!Başım şişti."onları takmadan hızlıca yürüdüm.
"Bekle bizi!"Lucas'ın dediklerini umursamadım ve daha da hızlandım.
"Seula dikkat et!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...