•D'L 2•

936 53 21
                                    

•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~

Lucas ile birlikte sabah yemeği için yemekhaneye gittik.

Wonho'nun sabah antrenmanı olduğu için bugün onunla yiyemeyecektik.

"Ee bebeğim birşey söyleyecektin?"Lucas'ın sorusuyla pilavımı bıraktım.



Lucas yemeye devam ediyordu.
"Wonho'ya söylemek yok."




"Söyleyeceğim."dediğinde somurttum ve önüme döndüm.İspikçi.



"İyi o zaman bende söylemiyorum."yemeğini bırakıp bana döndü.


"Öt Seula."dediğinde ikilemde kaldım.Ağzıma sıçacaktı ikiside.



"Ben GuanLin ile konuştum."dememle devam etmem için kafasını salladı.



"Biz sevgili olduk."tekrar yemeğine döndü."Birşey demeyecek misin?"


"Ne diyim?Hayırlı olsun."
dediğinde gözlerimi devirdim.
"Lucas cidden!"



"Wonho hyunga niye söylemek istemiyorsun?"sorduğu soruyla asıl konuya gelmiştik.



"Bir dakika!"jeton Lucas'a yeni düştüğünde dehşetle bana döndü.


"Sen yüzme salonuna mı gittin?"
Lucas'ın bağırmasıyla herkes bize baktı.



Lucas'ı kolundan tutup oturtmaya çalıştım."Lucas!Herkes bize bakıyor."



"Kalk!"diyip bileğimi yakaladı ve sandalyeleri yıkıp yemekhaneden çıkardı.




"Ya nereye götürüyorsun?"Lucas benim dediklerimi cevaplamadan tam gaz yürüyordu.




Bütün öğrenciler bize bakıp birşeyler diyorlardı."Herkesin ağzına laf olduk!"




"Sen bence bunlardan değil Wonho hyungdan kork.Seni mahvedecek."



"Sağol Lucas ya!Bile bile beni ona götürüyorsun bide!"dedim ve ellerimi önümde birleştirdim.



"Ben senin iyiliğini düşünüyorum."bir bakımdan oda haklıydı.


Ya havuza düşseydim?Ya boğulsaydım.İşte o zaman çok kötü olurdu.



Wonho ıslak saçları ve belinde havluyla yatağın üstüne oturdu ve kötü bakışlarını üzerime sabitledi.



"Seni evire çevire dövmek istiyorum Seula."dediğinde Lucas'a sokuldum.



Tanrım!Wonho'nun sinirli tarafı hiç iyi değildi."Birşey olmadı.Bak sağlamım."




"Sana kaç defa söyledim oraya adımını dahi atmayacaksın diye?"elindeki tişörtü duvara fırlattı.


Lucas'da en az benim kadar korkmuştu."H..Hyung sakin ol."


"Ne sakin olması Lucas?Bütün erkekler Seula'nın kalçasını konuşuyor!"


"Benim kalçamla ne alakası var?"
dediğimde ateş fırlayan gözleriyle bana baktı.



"Bir karış şort ile erkekler yurdunun yüzme salonuna gittin ya hani Seula hanım?"



"Onlarda hiç kalça görmemişler mi?"Wonho'yu gittikçe daha da fazla sinirlendiriyordum.


Lucas Wonho'ya çaktırmadan kulağıma fısıldadı."Bacaklarının ortadan ikiye ayrılmasını istemiyorsan sus."




"Sen niye gittin oraya?"sesinden biraz sakinleştiğini anladığımda rahatladım.



"Seni görmek için!"dediğimde Lucas cıkcıklamaya başladı."Yalan söylüyor."




Wonho bana döndüğünde kafamı iki yana salladım."Hayır.
Söylemiyorum!"



"Seula sen beni delirtmek mi istiyorsun?"dediğinde ayağa kalktım.



Yavaşça kapıya doğru ilerleyerek konuştum."GuanLin ile konuşmaya gittim."




"Sevgili olmuşlar."Lucas'ın ispikleriyle birlikte hızlıca odadan çıktım.



Yurttaki erkeklerin hepsi bana bakarken utanarak koşmaya devam ettim.




Sonunda dans kareografilerini tamamladım ve pratik odasından çıktım.



Odama gidip duş aldım ve biraz uzandım.Kapım delicesine tıklanmaya başladığında ofladım ve gidip açtım.




"Hoşgeldin sevgilim."diyip kapıyı açık bıraktım ve tekrar yatağa uzandım.



"Bana aşkım sevgilim gibi şeylerle hitap etme Seula.Bir duyan olacak."dediğinde elimi salladım.



"Sanki sevgili yapıyorsunda."
dedim.Wonho alnıma fiske atıp yanıma oturdu.




Alnımı kaşıdım ve Wonho'ya baktım.
"Hak ettin bebeğim üzgünüm."



"Elin çok ağır bundan haberin var mı?"gülmeye başladığında yanaklarını sıktım.




"Lucas'ım nerde?"sorduğum soruyla kaşlarını çattı."Bir kere de beni sor be kızım."




"Neyini sorucam be?Geceleri 2 saatlik olan iznini gidip kızlarla seks yapmak için kullanıyorsun.Tabiki iyisindir."



Wonho güldü ve tişörtünü çıkardı.
"Üzgünüm.Seninle sevişemem.Tipim değilsin."




"Ah!Bende üzgünüm.Küçük göğüslü kızlar benlik değil."dediğinde dil çıkarttım.



"Şunları düzgünce masaj yaparak sür."emir cümleleri kurması çokta umrumda değildi.



Wonho hep böyleydi."Ağrıyor mu?Soğuk su yaptın mı?"



"Yaptım.Ama sol göğsüm hala ağrıyor."dediğinde onu kendime çevirdim.



İlacı sol göğsüne sürüp güzelce masaj yaptım."Bana öyle bakmayı kes.Yoksa aşık olduğunu düşüneceğim."





NanHee odaya girdiğinde çığlık attı ve özür dilemeye başladı."Bekle bekle!O benim sevgilim değil."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin