•Görsel Lucas•(Bir içim su yeminle wğeşwğ)
Keyifli Okumalar diliyorum~"Kusucam."dediğimde Wonho durdu.Sırtında beni taşıyordu.
"Hayır hayır!"yol boyunca kendimi tutuyordum ama artık dayanamayacaktım.
Midemdeki içkiler Wonho'nun üzerine boşaldığında rahatladım."Seula!Sikeyim ya!"
Beni sırtından attığında götüm sert asfalta birleşti."Ah!Acıdı be."
Lucas önden gidip arabayı getirecekti.
"İğrenç kokuyor."Wonho tişörtünü çıkardı ve yere attı.Kasları mükemmeldi.
"Nerde bu salak Lucas?"Oturduğumda yerden kalkmaya hiç niyetim yoktu.Midem hala bulanıyordu.
"Kalksana."omuzumu silktim ve dudaklarımı büzdüm."Sana bir daha bok içki!"
Yanıma geldi ve ellerini bacaklarımın altına koydu.Onu boynundan tuttum ve kendime çektim.
Burun buruna geldiğimizde gözlerimi gözlerine kilitledim.Ne yaptığımı bilmiyordum.
Tek bildiğin şey Wonho'nun dudaklarına yapışmaktı.Elimi çenesinin yanına koydum.
Yavaşça suratına yaklaşmaya başladığımda gözlerini benden çekip kucağına aldı.Kollarında uyudum.
Ne kadar çabuk sabah olmuştu?Yataktan kalktığımda bu odanın benim olmadığını fark ettim.
Kısık gözlerle aşağı indim.Başım çatlıyordu.Burası Wonho'nun eviydi.
Mutfakta üstsüz ve eşofmanlı bir şekilde yemek yapan Wonho'yu görünce gözlerimi ovaladım.
Gidip arkasından sarıldım.
"Başım çatlıyor.Bana kahve yap.""Kendin yap.İşim var görmüyor musun?"dediğinde arkasından çıkıp yanına geçtim.
"Bu halin ne lan!"demesiyle üstüme baktım.Çıplaktım!Yani sadece iç çamaşırlarım vardı.
Koluna vurdum ve"Bana ne yaptın!"
dedim."Salak salak konuşma!""Üzerimi kim değiştirdi?"uyurken üzerimi çıkaracak kadar salak değildim.
"Ben değiştirdim.Üzerine gömleğimi giydirmiştim."kaşlarımı çatarak ona baktım."Başka?"
"Başka?"dedi ve elindeki bıçağı bırakıp bana döndü.Ellerini belime doladı ve parmağını omzumda gezdirdi.
"Sarhoş olduğun için senden fayda-"onu ittim."Öyle birşey yapmayacağını biliyorum aptal."
Güldüğünde yanağından öptüm.
"Lucas nerde?Minik aşkım nerdesin!""Minik aşkım mı?Ben neyim?"
Wonho'nun sorusuna gözlerimi devirdim."Büyük aşkım.""Ah!Kalbim."güldüm ve Wonho'nun odasına çıkıp kıyafetlerimi giydim.
Lucas'ın yanına gittiğimde öküz gibi uyuyordu.Üzerine atladım."Luki!Uyan!"
"Ya Seula git!"dediğinde yanına girdim.Yüzüne sulu öpücükler kondurmaya başladım.
"Kalkıyorum!Kes şunu."sonunda Lucas kalktı ve elini yüzünü yıkadı.
Aşağı indiğimde mükemmel masayla çığlık attım.Bir tane yosun alacağım sırada arkamdan bir el elime vurdu.
Wonho'ya döndüm ve ekimi kaldırdım.
"Sen çok cimrileştin."Burnumu sıktı."Lucas gelince hepsini yiyebilirsin."dedi.
"Seula sizinkiler ve bizimkiler birkaç günlüğüne Japonya'ya gidiyolar."elmamı masaya koydum.
"Ah,Biliyorum Lucas.Annen seni bana emanet etti."dedim ve sırıttım."Sadece ay olarak büyüksün."
"Öyle mi?"diyip yastığı ona fırlattım."Evi dağıtmayın be!"
"Sanki sen temizliyo-.Hizmetçi ne zaman geliyor?"büyük bir heyecanla sormuştum.
"Ne yapacaksın?"yanına gidip oturdum."Onunla biraz eğleneceğim."
"Seula başımı belaya sokucaksın."dediğinde kafamı salladım.
"Seni tehditinden kurtaracağım."
dedim."Onu henüz becermedim.""İyi işte!Becermene gerek bile kalmayacak."Lucas öylece konuştuklarımızı dinliyordu.
"Ne tehditi?"ciddi miydi bu Lucas?"Babasına şikayet edecekti ya.Bilmiyor musun?"
"Ah!O mu?Biliyorum."dediğinde rahatladım.Ondan birşeyi gizlediğimizi düşünecekti."Ne yapacaksın?"
Wonho'nun sorusuna yanağını sıktım.
"Orasını bana bırak."Yukarı çıktım ve üzerimi çıkarıp Wonho'nun kısa gömleklerinden birini giydim.Hala uzun geliyordu ama idare etmem gerekecekti.
"Seula yapma birşey istemiyorum."dediğinde dil çıkardım."Karışma."
Lucas odada bizi bekleyecekti ben ise gelen kızı kışkırtacaktım.Kız Wonho'nun sevgilisi olmak istiyordu.
Kapı açıldığında yukarı çıktım.Wonho kıza temizlemesi gereken yerleri söyledikten sonra gidip oturdu.
Kız kısa etek ve göğsü açık kıyafetlerle temizliğe başladı.Televizyonun önüne geçip eğildiğinde kilodu gözüktü.
Ben ve Lucas gülmeye başladık.Öksürdüm ve kendimi toparlayıp aşağı indim.
"Sevgilim."diyip Wonho'nun kucağına oturdum.Wonho kulağımı fısıldadı."Abartıyorsun."
"Ne bir posta daha mı?Yeni sevişmedik mi zaten?"dememle güldü ve gözleri büyüdü.
Kızın kızardığını ve kıskançlıktan delirdiğini anlayabiliyordum."İn kucağımdan.Yeter bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...