•Görsel Wonho•
Keyifli okumalar diliyorum~"Bekle!Bu iyi işte!"dedim arkasından."Rahat değil Seula!"
Gömleği çıkardığında arkasından sarıldım.Vücudundaki izler yavaş yavaş iyileşiyordu.
"Bugün senin günün."dediğimde bana döndü.Gülümsedi ve kucağına aldı."Bizim günümüz."
"Tekrar soracağım.Emin misin?"babasının yıkılacak olması beni üzüyordu.
"Eminim.Artık sorup durma."kafamı sallayıp dudağından öptüm.Beni indirdi.
Elbisemi giyip Lucas'ın yanına gittim."Ah!Şurdaki yakışıklının sevgilisi var mı acaba?"
"Maalesef hanfendi.Ama isterseniz sizin sevgiliniz olabilirim."cevap vereceğim sırada belimde el hissettim.
"Üzgünüm Lucas Wong.O benim."dedi Wonho.Gülümseyerek kafamı salladım.
Gülüp ikisininde koluna girdim.Yerlerimize oturduk ve nikahın kıyılmasını bekledik.
"Baban çok yakışıklı.Aynı sen."dedim.Babasında Wonho'nun büyümüş halini görüyordum.
Nikan memuru birkaç şey söylerken Lucas'la birlikte yayın odasına gittik.
Büyük hoparlörü açtığımda Lucas bilgisayarın başına geçti.Ses kaydını takıp odadan çıktık.
Sonunda soru kısmı Rae Won amcaya gelmişti.Tam ağzını açacakken Wonho ayağa kalktı."Bekleyin!"
"Hoseok otur yerine!"babası Wonho'ya bağırdığında gülümsedi."Bu kadınla evlenmek isteyeceğini sanmıyorum baba!"
Lucas'ın elini tuttum ve olanları izlemeye devam ettim.Babası tekrar ona vuracak diye korkuyordum.
Wonho yavaş yavaş yaklaşıp elindeki kumandayı havaya kaldırdı ve düğmeye bastı.
Benim ve Yanie'nin o günkü konuşmaları bütün salonda yankılanıyordu.Rae Won amca pür dikkat dinliyordu.
Ses kaydı bitikten sonra Rae Won amca Yanie'ye döndü."Defol git burdan!Beni kandırdın!"
"Komplo kurmuşlar!Açıklayabilirim Rae!"dedi ama nafile Rae Won amca götünü dönüp gitti.
"Acaba ne konuşuyorlar?"dedim.Lucas'la Wonho'yu bekliyorduk.
"Bilmiyorum.Kavga etmesinlerde."diyip ceketini çıkardı.
Bende topuklu ayakkabılarımı kenara koyup ayaklarımı koltuğa uzattım.
Saat 11'e geçiyordu.Endişeleniyordum.
"Lucas arasana şunu benim şarjım bitti."Lucas konuşmaya başlayınca suratını ekşitip bana baktı.Ters birşeyler gittiğini anlamıştım.
"Ver telefonu.Ver!"Lucas yutkunduktan sonra telefonu verdi."Sakin ol."
-Nerdesin Wonho?
+Ah,Seula sen miydin.Ben Hyuna.
-Wonho'nun senin yanında ne işi var?
+Sakin ol tatlım onu yemedim.Sadece biraz eğ-
Telefonu Lucas'a attım.Topuklularımı tekrar giyip evden çıktım.Sinirden ağlamaya başladım.
"Gel buraya!"Lucas'ın bağırmasıyla ona dönüp arkasına bindim.Hızlıca bara gittik.
Koşarak bara girdim.Önüme gelen insanları iterek ilerledim.Birini durdurup Hyuna'nın nerede olduğunu sordum.
Kapıyı hızla açtım.Karşılaştığım manzara delirmeme sebep oldu.Sakince bir nefes aldım.
Hyuna Wonho'nun üstünden kalkıp kafasını bana çevirdi."Bu kadar çabuk geleceğini bilmi-"
Saçından tuttuğum gibi yere tekmeledim."Orospu!Sarhoş sevgilimi uyutup ondan yararlanacak mıydın?"
"Ben uyutmadım!O bana geldi!"ona inanmıyordum.Çünkü o sürtüğün tekiydi!
"Napıyorsun Lucas?Napıyorsun!"diye bağırdım.Yerdeki Hyuna'yı kaldırmaya çalışıyordu.
"Seu-"cevabını dinlemeden arkamı döndüm.Wonho'nun kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.
Telefonumu çıkarıp birkaç koruma çağırdım.Lucas yanıma geldi ve Wonho'ya dokundu.
"Dokunma!Senden yardım istemiyorum!"diyip elini ittim.
"Seula özür di-"onu ittim."Tek kelime dahi etme Lucas!"
Wonho'yu arabaya bindirdiğimde suratına su attım.Gözlerini açtığında kızgınca ona baktım.
"Bebeğim?Nerdeyiz?"diye sordu.Onu oturttum ve kollarımı önümde birleştirdim.
"Neyin var?Ne oluyor?"ardı ardına soru soruyordu ama ona inanılmaz kızgındım.
"Eve gidince konuşacağız."
dedim.Gözlerimi kapatıp onunla konuşmadım."Babamla dertleşiyorduk.Sonra Hyuna geldi birşeyler ikram etti bende geri çevirmedim."açıklamasını dinliyordum.
"Baban?Baban nasıl izin verdi!"diye bağırdım.Rolleri değiştirmiştik."Bana sesini yükseltme."
"Bak Wonho bu 2 oldu!O kadınla görüşme dedikçe inadına mı yapıyorsun?"beni delirtiyordu.
"Bebeğim onun orada olduğundan haberim bile yoktu."yaptığı açıklamalar beni tatmin etmiyordu!
"Bundan sonra bensiz bara gitmeyeceksin."dedim.Şuan aynı Wonho'ya benzemiştim.
"Tamam."dediğinde şaşkınca ona baktım."Dalga mı geçiyorsun benimle?"
"Seula sana seninle evleneceğimi söyledim.Sende bana bunun çok ciddi birşey olduğunu söyledin.Yanlış mıyım?"
"Ee?"dedim."Artık ne sen benim sözümden çıkacaksın ne de ben senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...