•D'L 14•

621 38 33
                                    

•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~

"Wonho'nun yanındaki kız kim?"diye sordum Lucas'a.


"Bilmiyorum.1 haftadır o kızla bayağı yakınlar."demesiyle sinirlendim.


Neden sinirlenirlendiğimi bilmiyordum.Galiba kıskanmıştım.


"Doyeon değil mi adı?Şu voleybol takımının kaptanı."dedim.Çok güzel bir kızdı.



"Evet o.Hadi gel yanlarına gidelim."Lucas elimden tutup yanlarında götürdü.


Yüzme salonuna Wonho'nun yanına gelmiştik.O ise üstsüz birşekilde Doyeon ile konuşuyordu.


Yanlarına gittiğimizde ikiside bize döndü.Doyeon kafasıyla bizi selamladı.



Wonho'nun elinden havluyu aldım ve üzerini örttüm.Namahrem önemli.


"Birşey konuşuyorduk."Wonho'ya döndüm."Ah,Pardon Wonho.Lucas yürü."



Lucas'ı elinden tuttum ve birlikte yüzme salonundan çıktık.
"Şundaki havaya bak!"


"Boşver Seula.Sevgili olsunlar da kurtulalım."dediğinde güldüm.Haklıydı.



Odamın önüne geldiğimde kapıyı açtım ve içeri girdim.Yatağımda GuanLin'i gördüğümde çığlık attım.


"Korkuttum mu?"diye sordu ve ayağa kalkıp yanıma geldi."Ben..Şaşırdım."


Elimi tuttu ve gözlerime baktı.Pişmandı."Seni özlüyorum."



Elimi çekmeme izin vermedi ve bana sarıldı."Bir şans daha.Lütfen Seula."



"Yapama-"beni susturdu.Gözleri dolmaya başladı."Beni hala sevdiğini biliyorum."


Diyecek birşey bulamadım.Ona karşı birşeyler kalmıştı ama emin değildim.


"Söz veriyorum seni üzmeyeceğim."ne dersem üzülür ne dersem mutlu olur bilemedim.


Aklıma Wonho'nun bizi yanından kovduğu zaman geldi.O anki gazla GuanLin'e cevap verdim.


"Tamam.Sana bir şans daha vereceğim."dememle gözleri parladı.


Bana sarıldı ve yanağımdan öptü.
"Teşekkür ederim!"


Bu kadar mutlu olması beni güldürmüştü.Hala bana deli gibi aşık olmalıydı.



Nan Hee ve kendi kirli çamaşırlarımı alıp aşağı indim.Bugün çamaşır yıkama günüydü.



Çamaşırlarımızı makinaya koydum ve çalıştırmak için makinaların arasına oturdum.


"Niye bu kadar uzun sürüyor açılman!"kendi kendime konuştum ve makinaya vurdum.


Kızların çığlığını duyduğumda ayağa kalkmaya çalıştım ama biri hızlıca ışığı ve ağzımı kapattı.



Arkamdan bir elini ağzıma diğer elini belime dolamıştı.Hareket edemiyordum çok güçlüydü.



Ortalık dinince beni bıraktı ve ışığı açtı."Wonho!Ne işin var burda?"


"Doyeon'u görmeye geldim."dediğinde şaşkınca ona baktım.O aşık mı oluyordu?


Yanıma geldi ve yanağından öptü.
"Neyse ben gidiyorum bebeğim."


Kolundan tuttum."Sen aşık mı oldun?"diye sordum.Hayır demesini diledim.



"Kime?"birisi görmesin diye onu kenara çektim."Doyeon'a.Bana doğruyu söyle."


"Bilmiyorum.Sadece güzel ve iyi bir kız."dedi.Hoşlanmaya başlıyordu.


Birşey demedim ve çamaşır odasından çıktım.Morlim bozulmuştu.
Anlamıyorum neler oluyor bana!



Sabah yemeklerimizi alıp masaya gidiyorduk ki Wonho Doyeon'u görünce durdu.


"Yürüsene gerizekalı!"dedim ve koluna vurdum."Siz gidin.Ben Doyeonla yiyeceğim."


"Ya!Serseri!"Lucas arkasından bağırdı ama Wonho tınlamadı bile.

GuanLin'i gördüğümde elimi salladım.
"Siz yine mi?"


"Evet."dedim Lucas'a.GuanLin yanımıza geldi ve oturdu.


"Mingyu'yu dudağından öpmüşsün doğru mu?"GuanLin kulağıma fısıldadığında Lucas bize baktı.


Gülümsedim ve tabağımı alıp GuanLin'i kaldırdım."Biz gidiyoruz yakışıklım."


Lucas'ı yanağından öptüğümde söylendi."Sende git Seula!Bu Lucas kim ki zaten?"



Tabağımı götürürken göz ucuyla Wonho'ya baktım.Şuna bak!Bütün kızlar dibine düşecek.


Ah!Birde kolundaki pazılara dokunduruyor!Ay şimdi delireceğim.


GuanLin'in elinden tuttum ve birlikte yürüyerek onun odasına gittik.Mingyu ile karşılaşınca lanet ettim.


"Çifte kumrular siz barıştınız mı?"diye sordu.Hay peltek diline kurban senin Mingyu.


"Aynen Mingyu."GuanLin elimizi havaya kaldırdı ve sırıttı."İyi dikkat edin."



Odaları parfüm kokuyordu.Hemde fazlasıyla.GuanLin bunu fark ettiğinde gidip camı açtı.


GuanLin yatağa uzandığında gidip yanına sokuldum."Mingyu'yu niye öptün?"


"İstediği için."dediğimde kahkaha attı."Sen her isteyene böyle öpücük verirsen yandım."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin