•Görsel Wonho•
Keyifli Okumalar diliyorum~"Galiba anlamıyorsunuz!Biz her boşlukta seks yapıyoruz.Hamile olmaması imkansız!"
Wonho'nun delirdiğini görebiliyordum.Sanırım sorun bizdeydi.
Düşündüğüm şeyin olmaması için dua ettim.Tanrım lütfen düşündüğüm şey olmasın.
"Beyfendi lütfen sakin olun.Önce test sonuçlarınıza bakalım.Çocuğunuz olmuyor olabilir."dedi doktor.
İşte tamda korktuğum şey buydu."O ne demek?Ne diyorsunuz!"diye bağırdı Wonho.
"Seula hanımda veya sizde olan bir hastalıktan ötürü çocuğunuz olmuyor olabilir ama bunu demek için erken.Önce sonuçları görelim."
Korkum git gide artarken ağlamaya başladım ve odadan çıktım.Lucas ayağa kalkıp yanıma geldi.
Ona sarıldım."Benim hayallerim vardı Lucas.Anne olmak istiyordum."dedim.
Wonho odadan çıktığında onunda benim gibi yıkıldığını anlamıştım.Tanrım bize yardım et!
"Tedavi olabiliriz bebeğim.Üzülme.Bizim çocuğumuz olacak."Wonho yanıma geldi.
Test sonuçlarının çıkması bir kaç gün sürecekti.Bu süreç içinde nasıl pozitif olacaktım bilmiyordum.
Aşık olduğum adamdan bir parçam olsun istiyordum.Peki bu olmayacak mıydı?
Benim Wonho'dan çocuğum olmayacak mı?Tanrım lütfen bize yardım et.
Test sonuçlarını almış doktor ile konuşmuştuk.Bize bir tedavi yöntemi söyledi ve onu uyguladık.
Sonunda çocuğumuz olacaktı.Wonho ile son seksimizden sonra doktora gittik.Belirli aralıkla.
Hamile olduğumu duyduğumda çığlığı basıp Wonho'ya sarıldım ve mutluluktan ağlamaya başladım.
Hamilelik duygusu çok güzel bir duyguydu.Karnımın içinde Wonho'ya ait bir parça taşıyordum.
"Sushi istiyorum Wonho!"yattığım yerden emirler veriyordum."İyi de sen sushiden nefret ediyorsun!"
"Ya şimdi yemek istiyorum gidip alsana!"diye bağırdım.Benimle pazarlık yapıyordu.
"Tamam bebeğim.Sen yeterki iste.Hemen gidiyorum."diyip koşarak gitti.
"Lucas!Lucas!"nerede bu aptal?Zaten canım burnumda."Geliyorum güzelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...