•Görsel GuanLin•
Keyifli Okumalar diliyorum~Birkaç gün Wonho ile konuşmadım.Yaptıkları şey gerçekten iğrençti!
Dans odasından çıktığımda büyük bir kalabalık duvara bakıyordu.Merak edip aralarına girdim.
Duvardaki resmi görmemle ağzım açık kaldı.Herkes bana bakıp alkışlamaya ve gülmeye başladı.
Birisi benim ve Wonho'nun havuzun orda öpüşürken resmimizi çekmişti ve büyük aşklar yazıp afişlemişti.
Sinirden gözlerim dolmaya başladığında kağıdın altındaki yazıyı gördüm.'LGL'
Bu GuanLin'in isimlerinin baş harfleriydi!Lai Guan Lin.Seni orospu çocuğu!
Hızlı adımlarla erkek yurduna gidip.GuanLi'in odasına gittim.Kapıyı Daniel açınca onu itip içeri girdim.
GuanLin yüzüstü yatakta yatıyordu.Saçından tuttum ve kaldırdım."Sen yaptın!"
"Ne diyorsun!Bırak saçımı!"dediğinde kafasını çevirdim."O resmi sen çektin!Sen afişledin!"
"Beğendin mi bari?"demesiyle suratına tokat attım.Daniel arkamdan sarılıp beni kucağına aldı."Bunu ödeyeceksin piç!"
Odadan çıkardığında ağlayarak yurttan çıktım.Ben bunu hak etmiyordum!Bütün okula rezil olmuştum!
+Nerdesin gerizekalı!
-Odamdayım Seula.Ne bağırıyorsun?
+Hiçbirşeyden haberin yok!
-Seula açık açık konuş!
+Öpüştüğümüzü herkes gördü!
Telefonu kapatıp kapıya tekme atmaya başladım.Açtığında sinirle içeri girdim.
"GuanLin resmimizi çekip afişlemiş!Mutlu musun!"diye bağırdım."İyi.Herkes bana ait olduğunu öğrensin."
"Aptal mısın!Annemler duyarsa seninle görüşmeme asla izin vermez!"beni umursamıyordu.
"Annenin haberi olmayacak."diyip yanıma geldi."Beni umursuyorsun Seula.Teşekkür ederim."
"Nasıl olacak o?Öğretmenler çoktan görmüştür!"tişörtünü giyip yatağa oturdu.
"Ben halledeceğim.Sınıfa git."dedi ve odadan çıktı.Arkasından gidip kolundan tuttum.
"Nasıl yapacaksın!"elimi tuttu."Tehdit edeceğim.Anladın mı?"
"Yapma.İkimizide yakacaksın."elimi çektim.Nasıl tehdit edeceğini biliyordum.Babasıyla.
Rae Won amca bu okul ile ortaktı.Bu yüzden Wonho çok rahat davranıyordu.
Bir kaç ders sonra sınıfa bir öğrenci geldi ve beni çağırdı.Müdürün yanına geldiğimizde koltuklarda pişkin pişkin oturan Wonho'la karşılaştım.
Saygısız gerizekalı!Müdürün masasının önüne doğru gittim ve eğilerek selam verdim.
"Siz misiniz okulumda öpüşenler!"müdürün sesiyle Wonho'ya döndüm.
Müdürü takmıyordu bile.Çenesiyle oynuyordu.Ayağımla bacağına tekme attım.
"Özür dileriz müdür bey."dedim.Elini masaya vurdu.
"Bu özürle bitecek birşey değil Seula Hanım!Bütün okul sizi konuşuyor!"
"Ne var bunda?Okulda öpüşmek yasak değil."diyen Wonho'ya lanet okudum.Cidden bu salak mıydı?
"Shin Hoseok!Karşında büyük var."diye karşılık verdi müdür.Tanrım!Aralarında kalmıştım.
"Size bir 1 ay uzaklaştırma veriyorum.Defolun!"müdürün sözleriyle geçici şok yaşadım.
Wonho ayağa kalktı ve elimi tuttu."Biz sevgiliyiz.Öpüşmemiz normal değil mi?"
Müdür yutkunduğunda elimi bırakıp ellerini masaya dayadı ve müdüre eğildi.
"Uzaklaştırma konusuna gelirsek.Ben babamla bir konuşayım.Elde yeni müdür varmıymış.Yürü Seula."
Bana dönüp kolumdan tuttu.
"Bir,İki,Üç."diye saymaya başladı.Wonho'nun ne dediğini anlamaya çalışırken müdürün"Eh!Çocuklar bekleyin!"demesiyle anladım.
"Sizin sevgili olduğunuzu bilmiyordum.Bu yüzden başka bir ceza vermeyi düşünüyorum."dedi.
Oturmamız için elini işaret etti.
"Basketbol sahasını ve spor odasını temizleyin."Wonho ağzını açacakken araya girdim."Ah,Teşekkürler müdür bey.İzninizle."
Wonho'yu elinden tutup birlikte odadan çıktık.Anında elimi çekip önden gittim.
Kolumu tutup çevirdi."Memnun değilsin galiba?"diye sordu.
"Bu tehditler ile daha ne kadar gidebileceksin merak ediyorum."elimi çektim.
"Babamın tek işe yaradığı konu bu anlıyor musun?Bırakda bir işe yaradığını göreyim!"
Yanımdan geçip gittiğinde arkasından baktım.Her söylediğimi yanlış anlıyordu.
Okul bitişinde Lucas'la birlikte spor salona gittik.Malum temizlik vardı.
Wonho'da geldiğinde biz temizliğe başladık.Lucas ise sıkıldığından yurda geçmişti.
Sonunda salonun temizliği bittiğinde kendimi yere attım.Wonho'da benim yanıma yattı.
Kolunu kaldırıp yana doğru açtım ve kafamı koyup ona sarıldım.Bana döndüğünde gözlerimi kapadım.
"Sadece 5 dakika Wonho."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dİ'LEMMA | Wonho |
Fanfiction"Ne zaman söz dinleyeceksin?" dediğinde bileğime baktım. Artık ne kadar sıktıysa hayvan!Morarmıştı."Bişey sordum Seula!" "Ben artık çocuk değilim Wonho!Kendi kararlarımı verebilirim!"dememle beni duvara yapıştırdı. "Çocuk olmayabilirsin.Ama benimsin...