•D'L 44•

497 29 89
                                    

Görsel Lucas•
Keyifli Okumalar diliyorum~


Okulun bitmesine 1 hafta kalmıştı.Bir hafta sonra mezun olacak bu okuldan defolacaktık.Okul hayatım sonunda bitiyordu!









"Seula mezuna daha çok var!"sitem eden Lucas ve Wonho ile uğraşıyordum.







"1 hafta kaldı Lucas.Neyse beğendiniz mi?"diye sordum.Wonho anında suratını ekşitti.







"Bu denediğim 7. elbise.Artık birini seçin!"gidip son beyaz arkası yere uzanan önü kısa bir elbise giydim.








Bunu ben bile beğenmiştim.Gerçekten çok güzeldi.Artık beğenmezlerse umrumda değil ben bunu alıyorum.








"Ah!Bunu beğendim."Wonho'dan onay alınca Lucas'a döndüm."Eh işte."








"Tamamdır."kıyafeti çıkarıp görevliye verdim.Kasaya gittiğimizde kız ücreti istedi.







"Shin Hoseok üzerine alın lütfen.Bu beyfendi ödüyor."diyip kenara çekildim.








Bana tip tip baktığında koluna girdim."Elbise borcun vardı.Hatırlatırım."







Güldüm ve mağazadan çıkıp arabada bekledim.Ödeyip geldiklerinde poşeti bana attılar.








"Nasıl bir elbise seçtiyse.Limitimin çeyreği gitti."bu ona azdı bile.






"Yırttığın elbise ve etek içindi!Sana ödeyeceğini söyledim."gülüp yanağından öptüm.








Elbiseyi anneme gösterdiğimde oda çok beğenmişti.Wonho konusunu sanırım unutmuşlardı ve hatırlatmakta istemiyordum.









"Niye seni sürekli Wonho alıyor?"diye  sordu annem.Dişlerimi fırçalıyordum.







"Önce Lucas'ı sonra beni alıyor anne!Çantamı ver geç kalacağım."dedim ve banyodan çıktım.







Okulda herkes kendine partner arıyordu.Bunlardan biri Lucas'dı.







"Bu okulda güzel kız yok.Ne yapacağım ya?"dedi."Abartma Lucas.Gayet güzel kızlar var."









Zil çalınca hepimiz sınıflarımıza döndük.Sınıf hocası girince şaşırdık.








"Evet çocuklar çok kısa konuşup gideceğim.Sessiz olun."hepimiz sustuk ve öğretmeni dinledik.








"Bildiğiniz gibi yakında mezun olacaksınız ve partiye gideceksiniz.Bunun içinde partner arıyorsunuz."









"Hepiniz kızlı erkekli oturduğunuz için okul olarak karar aldık.Herkes yanındaki kişiyle partiye gelecek.İtiraz yok.İyi dersler."










Öğretmenin dediği şeyle hızla yanıma döndüm.Daniel dehşetle bana bakıyordu.






Güldü ve GuanLin'i dürtükledi."Yer değiştirmek ister misin bebeğim?"diye sordu.







"Almiyim.Orospuya alerjim var."dediğinde sinirlendim.








"Bu alerji yeni teşhis mi GuanLin?Bir insanın nasıl kendine alerjisi olabilir anlamıyorum."Daniel 'oo'lamaya başladı.









GuanLin'i birkez daha göt edip tosarmasına neden oldum.Mutluydum.








Wonho bu duyuruyu duyunca deliye dönecekti.Aynı şekilde bende.Acaba kiminle oturuyordu?









"Yapacakları sisteme sokiyim!"Wonho sinirlenmeye başlamıştı."Valla benim işime geldi."








Lucas halinden memnundu.
"Yanımdaki kız güzel denilecek kadar iyi.İdare ederim."








"Senin yanında kim oturuyordu?"
Wonho'nun sorusuyla yutkundum.
"Daniel."








"Amına koyim!Öğretmenini sikiyim!"gülecek gibi oldum ama kendimi tuttum.









"Benim yanımdaki kız sınıfın erkek fatması.Sikeceğim böyle işi."artık dayanamadım ve kahkaha attım.










Partiye 2 gün kalmıştı ve çok heyecanlanıyordum.Yeni bir hayat.Okulsuz bir hayat.







Sabah erken kalkmak yok.Ders çalışma derdi yok.Bütün gün gezeceğim.Özgür olacağım.









Wonho ve Lucas'a güzel takım elbiseleri bakıyorduk.Ama Lucas bir türlü beğenmiyordu!








Wonho'ya ağzım açık bakıyordum.Ne giyse yakışıyordu piçe!Ona tekrar aşık oluyordum.








"Ya!Seula benimle de ilgilenecek misin?"diyen Lucas'a döndüm.








Wonho'nun yakasını bırakıp Lucas'ın yanına gittim."Geldim aşkım.Ama artık birtanesini beğen."









Lucas gömleğini çıkarınca
"Waov!"dedim.Kasları varmış haberimiz yok.








Direk karnına dokundum.Elimi itti."Ya!Kasa zaafım var biliyorsun.Çek elini."








"Yürü git ya!Sapık mısın?"güldüm ve yanağından öptüm.Wonho elimden tutup çekti.







"Ben 2 saattir uslu duruyorum bir öpücük bile vermedin."gözlerimi devirip dudaklarından öptüm.









Beni kendine daha çok çekip arkadaki masaya çıkardı.Onu durdurdum.
"Lucas...Bize bakıyor."










Cevap vermeyip dudağıma yöneldi.Lucas'a baktım.Gömleğiyle ilgileniyordu.









Sonunda bıraktığında üzerimi düzeltip indim."Ansızın gelen sevişme istekleriniz midemi bulandırıyor."









"Kıskanma.Sanada birtane kız bulacağım."diyip yanağını sıktım.








Yanımızda sap sap dolaşıyordu.Ve sürekli bu tür görüntülere maruz kalıyordu.








Kıyafetleri seçip hep birlikte eve döndük.Lucas'ın annesinin butiğindeydik.






"Bunlar benden hyung."

Dİ'LEMMA | Wonho |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin