Šiandien yra ta diena, kai einu į pokalbį dėl darbo, kurį dirbsiu po paskaitų. Žinoma tai nebus lengva, nes tai mano pirmasis darbas, tad šiek tiek nerimauju, jog susimausiu. Bet mama sakė, kad esu labai talentinga ir tikrai sugebėsiu gauti šį darbą.
- Panele, jūsų eilė,- mandagiai pasakė gan apvalių formų brunetė.
- Žinoma,- nusišypsojus jai atsistojau ir žengiau prie durų.
Tyliai pabeldusi į duris, truputį jas pravėriau.
- Nesidrovėkite panele Simona,- švelniai tarė penktą dešimtį perkopęs vyriškis žilstelėjusiais plaukais, kuris spėju ir yra vadovas šios įmonės.
- Laba diena,- jau šiek tiek drąsiau pasisveikinau.
- Laba diena, panele Simona,- nusišypsojęs jis taip pat pasisveikino,- prisėskite.
Atsisėdusi ant kėdės priešais jį, sustingau iš baimės ir mano nelaimei vyriškis tai pastebėjo.
- Panele, ar jums viskas gerai?
- Taip,- giliai įkvėpusi tariau, o atsidususi dar pridėjau,- tiesiog tai pirmas mano darbo pokalbis, tad nemoku kalbėti taip kad gaučiau darbą.
- Na žinote, ne visi gimsta viską mokėdami. Daug ką išmokstame eidami per gyvenimą.
- Jūs visiškai teisus, tačiau kai kurie mūsų gebėjimai yra įgimti.
- Tai irgi yra tiesa, bet nevisada protingų tėvų vaikai paveldi jų protą,- gan liūdnai pasakė jis šiuos žodžius.
- Bet pone, kartais ir ne visai protingiems tėvams gimsta labai talentingi vaikai, kurie keičia ateitį,- su nuoširdžia šypsena tariau tai.
- Taip tu teisi ir net spėju jog tu esi toks vaikas,- po šių jo žodžių tik šyptelėjau, bet jis man uždavė klausimą,- Simona, kaip manai kokie gimtų vaikai, jei vienas iš tėvų būtų talentingas ir savo talentą tobulintų, o kitas irgi talentingas, bet didelis tinginys.
- Na manau, jog vaikas būtų bet kokiu atvejus talentingas, tik šiek tiek ūgtelėjęs jis pasirinktų savo gyvenimo kelią.
- O jeigu tėvas vien iš geros valios ieškotų sūnui žmonos, tam kad jis bent trumpam laikui apsiramintų ir pats susirastų žmoną?
- Na manau, jog tai iš dalies yra blogai, nes sūnus jau gali turėti mylimąją, bet iš kitos pusės tai nėra taip ir tragiška, jei tik atsiranda ta netikra žmona.
- O tu ar sutiktum būti netikra žmona?- visiškai netikėtai paklausė jis.
- Na... Aš atsižvelgčiau į sąlygas,- gan ramiai atsakiau.
Vyriškis daugiau nieko netaręs pastūmė link manęs kažkokią sutartį. Perskaičiusi jos pavadinimą labai sutrikau ir paklausiau:
- Darbo sutartis ketveriems metams vaidinti žmoną? Kaip visa tai suprasti?
- Aš kalbėjau su daug merginų, bet tu pasirodei tobula kanditatė apsimesti mano sūnaus žmona. Geriau paskaityk sąlygas ir jei kas nors nepatiks galėsim šį bei tą pakeisti.
- O ar tai iš viso yra legalu?
- Taip, visą šią sutartį yra patvirtinę mano advokatas ir notaras, tau tik lieka arba sutikti arba atsisakyti.
- Ar galiu pasiskaityti?
- Žinoma.
Vos gavusi jo leidimą pradėjau skaityti ir beveik visos sąlygos tenkino mane išskyrus dvi:
- Man nepatinka du punktai.
- Kokie?
- Pirmasis punktas jog turėsiu su juo miegoti.
- Na bet juk jis yra vyras jam to reikia,- bandė užstoti sūnų vyriškis.
- Na jis tikriausiai turi dvi rankas tad galės jomis naudotis tuos ketverius metus,- be gailesčio atsakiau jam.
- Na gerai, pakalbėsiu su juom, o koks kitas punktas?
- Tai jog turėsiu mesti studijas.
- Na tai irgi yra pataisoma. Bet tu niekada negalėsi niekam pasakyti tiesos, tavo artimieji galės žinoti tiesą, bet jei jie kam nors prasitars bus paduoti į teismą už šmeižtą.
- Gerai,- atsidususi tariau.
- Tada rytoj ateik ir pasirašysim patobulintą sutartį,- ištiesęs savo ranką tarė vyriškis.
- Gerai,- nusišypsojusi paspaudžiau savo būsimo uošvio ranką.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus