Sutrikusi gaminau sumuštinukus savo vyro draugams, kurie turėtų užsukti visai jau greitai. Tas bučinys mane tikriai sutrikdė aišku jis nebuvo ilgas ir panašiai tačiau tai buvo keista.
- Vaikinai, tai mano žmona Simona,- man vis dar darant sumuštinukus mane pristatė brunetas.
Atsisukusi pamačiau du aukštus vaikinus stovinčius šalia mano vyro.
- Sveiki,- šyptelėjusi pasisveikinau su vaikinais.
- Matai, tu nesakei, kad tavo žmona tokia miela,- priėjęs ir stipriai apkabindamas tave vaikinas juodais plaukais, o šiek tiek atsitraukęs tarė,- mažule, aš Tadas.
- Tadai, atstok nuo tos mielos butybės,- traukdamas nuo manęs juodaplaukį, tarė blondinas,- aš Lukas,- ištiesęs ranką prisistatė vaikinas.
- Malonu susipažinti vaikinai,- šiek tiek droviai tariau.
- Vaikinai, užteks žiūrėti į mano žmoną, einam į svetainę,- vos tai ištarė Matas jo draugai išėjo kartu su juom.
Vos jie išėjo pabaigiau daryti sumuštinius ir nunešiau juos vaikinams.
- Gal norit arbatos?-padėjusi sumuštinius ant stalo paklausiau.
- Oj ne, mes turim kai ka stipriau,- už visus atsakė Tadas parodydamas į butelį.
- Na gerai, tai netrukdysiu jums,- traukdama virtuvės link tariau.
- Ei nepalik mūsų mums reikia ir dailios panelės kompanijos,- šypsodamasis tarė Lukas.
Pažvelgiau į savo vyrą laukdama leidimo ar neleidimo, kai jis linktelėjo tariau:
- Na gerai, bet einu arbatą pasiimti.
Grįžusi su arbata buvau pasodinta tarp blondino ir juodaplaukio o priešais mus sėdėjo mano vyras.
- Taigi, kaip jūs susipažinot?- paklausė Tadas.
- Na žinai, kaip,- pradėjo pasakoti Matas, tačiau jis greitai buvo nutildytas.
- Kvailį, mes norim, kad tu pasakotum. Norim, kad viską papasakotų tavo žmona,- apkabindamas mane per pečius tarė Tadas.
- Na mes netyčia įsitrenkėm vienas į kitą gatvėje. Aišku iš pradžių vienas kitą apšaukėm žinot koks Matas yra. Tačiau nuo neapykantos iki meilės vienas žingsnis,- šyptelėjusi pasakojau išgalvotą istoriją apie mūsų pažintį.
- O jis tavęs nemuša?- visiškai rimtai paklausė Lukas.
Vos blondinas paklausė šio klausimo pažvelgiau į Matą jis atrodė labai piktas.
- Na nemanau, kad mušimas per užpakaliuką skaitosi,- šyptelėjusi tariau bandydama bent šiek tiek pagerinti atmosferą.
- Aš vis dar negaliu suvokti, kaip toks pasileidelis sugebėjo gauti tokią meilybę,- nesuprasdamas tarė Tadas.
- O Matas labai pasileidęs?- tyliai paklausiau.
Po mano tylaus klausimo abu vaikinai garsiai pradėjo juoktis.
- Jis kai tik pradėjom studijuoti, kiekvieną vakarą parsivesdavo po skirtingą merginą,- pradėjo pasakot Lukas.
- Tačiau paskutiniais metais tik savaitgaliais parsivesdavo merginų, šiek tiek aprimo mūsų draugas,- pratęsė Tadas,- žinai jei jis tave mestų galėčiau tave laisvai priimti į savo glėbį,- vos tai ištaręs laisvąją ranką uždėjo man ant šlaunies.
- Trauk nuo jos rankas,- atsistodamas užsipuolė draugą Matas.
Jau maniau, kad jis puls savo draugą, tačiau mano instinktai suveikė greičiau tad taip pat atsistojau ir paėmiau už bruneto rankos ir meiliai nusišypsojusi tariau:
- Matas negalėtų manęs mesti, o aš negalėčiau jo mesti.
Vyras man nusišypsojo ir atsisėdo bei paplekšnojo per savo kelius, parodydamas, norą, kad aš ant jų sėdėčiau. Apėjusi stalą atsisėdau jam ant kelių ir pakštelėjau jo skruostą.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus