7

1.2K 63 0
                                    

Pabudau ryte ne savo kambaryje, tačiau laimei su visais drabužiais. Kambarys buvo paprastas lova, naktinis stalelis ir sieninė spinta, bei dvejos durys, kurių vienos spėju vedė lauk iš kambario, o kitos į vonią. Atsidususi jau žadėjau lipti iš lovos tačiau pro vienas duris išėjo Matas, vaikinas buvo šlapiais plaukais ir per klubus užsivyniojęs rankšluostį.
- Pabudai,- pažvelgęs į mane tarė vaikinas.
- Čia tavo kambarys?- paklausiau stengdamasi nežvelgti į bruneto ištreniruotą kūną.
- Taip, nenorėjau, kad vaikinai suabejotų mūsų santuoka ir nebijok užrakinau tavo kambarį kol tu gaminai sumuštinius, nes nujaučiau, kad jie liks miegoti.
- O kaip aš čia patekau?
- Na kai sėdėjome svetainėje tu užmigai, tačiau dar tavęs niekur nenešiau, nunešiau kai nusprendėm visi eiti miegoti,- eidamas link manęs pasakojo vaikinas.
- O kaip tu mane čia atnešei jei gėrėt?- šiek tiek sutrikusi paklausiau.
- Kai tu užmigai, aš pradėjau gerti tavo arbatą, nes nebuvai visos jos išgėrusi ir kadangi užmigai turėjau pasiteisinimą kodėl negerti,- atsisėdęs ant lovos visai šalia manęs, paaiškino vaikinas.
- Atleisk už sukeltus nepatogumus,- nuleidusi galvą atsiprašiau.
- Viskas yra gerai,- kilstelėjęs mano smakrą tarė Matas.
Brunetas kelias minutes nieko nesakė tik žvelgė man tiesiai į akis. Taip vienas į kitą žvelgėm kol vaikinas jau lenkėsi manęs link, tačiau viską sugadino į kambarį įsiveržęs Tadas.
- Oj balandėliai atleiskit, tačiau noriu pasikalbėti su Matu.
- Ko nori?- piktai paklausė brunetas vis dar žvelgdamas į mane.
- Einam, nenoriu to sakyti prie tavo žmonos, nes ji supyks ant manęs.
- Eik pakalbėk su draugu,- šyptelėjusi tariau savo vyrui.
Vaikinas atsiduso, bet pakštelėjęs mano kaktą išėjo kartu su Tadu. Kai jie išėjo išsiridenau iš savo vyro lovos ir patraukiau vonios link. Vonia buvo labai panaši į manąją esančią antrame aukšte, tačiau visi reikmenys buvo skirti vyrams. Bet mano tikslas buvo atsiprausti ir pasinaudoti toletu. Atlikusi visus šiuos reikalus pradėjau ieškoti šukų su kuriomis galėčiau susišukuoti plaukus.
- Ko ieškai?- labai tyliai prisėlinęs paklausė Matas apkabindamas mane per liemenį, nes buvau pasilipusi ant kriauklės, kad galėčiau pažiūrėti, kas slypi viršutinėje lentynėlyje.
- Negasdink,- vos nenukritusi tariau.
- Tai ko ieškai?- nukeldamas mane nuo kriauklės paklausė vaikinas.
- Šukų,- tvirtai atsistodama ant kojų atsakiau.
- Atleisk, bet tokių čia nerasi,- stipriai prispausdamas mane prie savęs tarė brunetas.
- Bet man reikia susišukuoti,- jausdama tvirtą vaikino kūną tariau.
- Na o man visai gerai atrodai,- uždarydamas viena ranka spintelės duris, o kita vis dar laikydamas mane prie savęs tarė vaikinas.
- Kodėl laikai mane apsikabinęs?- paklausiau, vos jis vėl apkabino mane su abiem rankom.
- Nes mes visai gražiai atrodom kartu, pažvelk į veidrodį,- tvirčiau suspausdamas tarė Matas.
Veidrodyje išvydau pusnuogį vaikiną, apsikabinusį susivėlusią merginą, apsimiegojusiomis akimis.
- Tau reikia apsirengti,- bandydama išsivaduoti iš jo gniaužtų tariau.
Brunetas nieko neatsakė tik staigiai apsukęs mane pasodino ant kriauklės.
- Ką darai?- sutrikusi paklausiau.
Atsakymo nesulaukiau, nes vaikinas prigludo prie manųjų lūpų savosiomis. Neatsakiau į jo bučinį tik atstūmiau jį ir nuleidusi galvą tariau:
- Atleisk, aš tiesiog taip negaliu.
- Nieko aš viską suprantu, mūsų santuoka netikra tai neturim vienas iš kito tikėtis,- ramiai viską išdėstęs nukėlė mane nuo kriauklės ir paliko mane vieną vonios kambaryje.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now