33

850 34 1
                                    

Po mūsų pirmo tikro pasimatymo praėjo jau keletas dienų ir grįžau namo gyventi su Matu. Vaikinas bandė visaip mane linksminti ir neleisti man galvoti apie jo palikimą. Tačiau manau, kad jis pamiršo kada mano gimtadienis. Bet labai dėl to nepergyvenu, nes nenoriu švęsti savo gimtadienio.
- Simonaaaa,- man išėjusi iš universiteto išdainavo mano vardą Maja, laikanti puokštę balionų.
Sustingau pamačiusi artimiausių draugių būrelį laukiančių manęs prie išėjimo prie universiteto. Daug draugių neturiu, bet trys pačios artimiausios nepamiršo mano gimtadienio. Pagaliau atsipeikėjau ir cyptelėjusi iš džiaugsmo nuskubėjau prie draugių bei jas paeiliui apkabinau.
- Mergyt, kaip tau sekasi?- paklausė manęs Polė.
- Na visai neblogai, o kaip jums?- plačiai šypsodamasi paklausiau.
- Dabar jau puikiai, kai sutikom savo mieliausią draugę,- nepaleisdama mano rankos atsakė Klaudija.
- Gal norit pas mane? Atsigertumėm arbatos,- šyptelėjusi pasiūliau.
- Žinoma, lekiam,- čiupdama mane už parankės sutiko Maja.
Mašinoje paplepėjome apie tai kaip mums sekasi studijuoti. Pamačiusios kur gyvenu draugės nutilo, tai šiek tiek mane sutrikdė, bet taip pat tylėjau.
- Mergyt, tavo namai yra wow,- galiausiai prakalbo Polė.
- Na tai uošvio dovana mums su vyru,- šyptelėjusi tariau.
- Tavo uošvis tikriausiai baisiai turtingas jei sau leido tokią dovaną,- nenustodama stebėtis toliau kalbėjo Polė.
- Na jis turi verslą, tad yra pasiturintis,- droviai šyptelėjusi tariau.
- Mergaitės nesigilinkim į svetimus turtus, geriau susikoncentruokim į Simonos gimtadienio atšventimą,- linksmai tarusi Maja pirmoji išlipo iš automobilio.
Plačiai šypsodamasi taip pat išlipau iš mašinos ir kartu su draugėmis patraukėme link įėjimo į namą. Įėjusios į namus merginos toliau stebėjosi namais, kuriuose aš gyvenu. Tačiau labai daug dėmesio į tai nekreipiau nes nuėjau tiesiai į virtuvę užkaisti vandens.
- Sima, ar esi laiminga?- atsekusi man iš paskos paklausė Maja.
- Na taip esu laiminga. O ar turėčiau būti nelaiminga?- šypsodamasi atsakiau ir paklausiau.
- Mokykloje, tu, neturėjai vaikino ir staiga po mokyklos baigimo susituokei, tad man neramu dėl tavęs,- susirūpinusiu balsu tarė draugė.
- Maja, nesirūpink, man viskas. Sunku paaiškinti šią situaciją, bet tai buvo tam tikra prasme meilė iš pirmo žvilgsnio,- šiek tiek pamelavau draugei.
- Na gerai, o ar susipažinsim su tavo vyru?- patikėjusi mano melu paklausė mergina.
- Nežinau, priklausys nuo to kada šiandien baigs darbą,- šyptelėjusi atsakiau.
- Merginos, nejaugi mus jau aptarinėjat?- paklausė Klaudija, kai atėjo į virtuvę kartu su Pole.
- Tau patiktų jei aptarinėtumėm tavo romanus,- kandžiai tarė Maja.
Merginos pradėjo dėl to ginčytis, bet aš ramiai toliau ruošiau arbatą.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now