32

1K 49 1
                                    

Pabudau tik todėl dėl mane purtančio šalčio ir durų skambučio. Nusprendžiau į jį nekreipti dėmesio ir labiau susisukau į pledą.
- Matai, jau žadėjau išlaužti duris,- piktai burbėdamas artėjo Tadas, bet jau man taip atrodo.
- Tyliau Simona miega,- bandė nutildyti draugą mano vyras.
- Nejaugi ji liko miegoti tavo namuose?- nustebęs paklausė juodaplaukis.
- Gali tyliau, aš čia bandau dar šiek tiek pamiegoti,- atsisėdusi paprašiau svečio.
- Velnias, Simona, mane išgąsdinai,- krūptelėjęs tarė Tadas.
- Atleisk, kad tave pažadinom,- priėjęs prie manęs ir pabučiavęs kaktą atsiprašė brunetas.
- Nieko tokio,- šyptelėjusi atsakiau savo vyrą.
- Ei balandėliai, aš turiu ir kitų reikalų,- mums žiūrint vienas į kitą piktai šūktelėjo juodaplaukis.
- Tadai, užsičiaupk ir taip sugadinai mūsų pasimatymą,- atsigręždamas į draugą tarė Matas.
- Tada sutvarkom reikalą ir palieku jus vienus,- patrukčiojęs pečiais tarė vaikinas.
- Eik,- šyptelėjusi paliepiau savo vyrui.
Brunetas susiraukė tačiau pabučiavęs mane nuėjo kartu su draugu į darbo kabinetą. Vos jie paliko mane vieną dar trumpam atsiguliau, tačiau ilgai nepagulėjau nes užsinorėjau į tualetą. Išsiropšdama iš guolio nuėjau atlikti reikaliukų. Atlikusi viską patraukiau į virtuvę ruošti pusryčių. Tačiau manęs laukė staigmena, nes Matas buvo iškepęs sumuštinių ir padaręs man arbatos, o sau kavos. Šyptelėjusi atsisėdau ant kėdės prie stalo.
- Iki pasimatymo, Simona,- šūktelėjo prie durų Tadas.
- Iki,- taip pat atsisveikinau su juodaplaukiu.
- Tas kvailys sugadino mano staigmeną,- atėjęs į virtuvę tarė Matas.
- Nieko tokio,- atsisukusi į savo vyrą tariau.
- Na jei tavo šypsena nemeluoja tau patinka, kad padariau pusryčius,- pamatęs mano šypsena jis taip pat pradėjo šypsotis.
- Taip man patinka būčiau laimingesnė, jei būtume susipažinę kitaip, bet manau, kad kitu atveju nebūtume susipažinę,- vis dar šypsodamasi tariau.
- Simona, pažadėk man vieną dalyką ir visad būsi tokia laiminga kaip ir dabar,- atsisėdęs šalia manęs tarė Matas paėmęs mane už rankos.
- Kokį?- tyliai paklausiau.
- Nebendrauk su jokiais kitais vyrais, kurių aš nepažįstu ir jokiu būdų nebendrauk su savo tuo draugu,- paprašė manęs brunetas.
- Kodėl?- šiek tiek nesuprasdama paklausiau.
- Nes jis man įtartinas pasirodė ir aš nenoriu, kad nukentėtum,- priglausdamas delną man prie skruosto atsakė Matas.
- Gerai, pažadu,- nenorėdama prarasti laimės pasižadėjau savo vyrui.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now