Matui persirengus ir prisidėjus prie mūsų mergaitiškos kompanijos jis nesiliovė klausinėti draugių kokia buvau mokykloje.
- Sima, tikra moksliukė,- plačiai šypsodamasi mane apibūdino Maja.
- Ne, mūsų draugė yra vaikštantis google ir dar super sąžininga,- paprieštaravo Polė.
- Neklausyk jų, jos meluoja,- sušnabždėjau brunetui.
- Na dėl sąžiningumo jos teisios. Pameni, kaip išgelbėjai mano tėvą nuo tos raganos?- paprieštaravo man Matas.
- Merginos, manau mums laikas,- po ilgo tylėjimo prakalbo Klaudija.
- Na gerai, bet aš nepamiršiu vis patikrinti ar neskriaudi mūsų draugės,- nenoriai sutikdama tarė Maja.
Mums su Matu išlydint mano drauges į kiemą įvažiavo prabangus audi, kuris buvo Tado. Iš automobilio išlipo du geriausi mano vyro draugai ir dėl kažko tyliai bardamiesi nuėjo prie bagažinės. Ištraukė iš jos didelę gražiai supakuotą dėžę ir puokštę gėlių.
- Sveikos panelės,- eidamas link įėjimo pasisveikino Lukas, prie kurio šalia eidamas Tadas plačiai šypsojosi.
- Tikiuosi jie ilgai neužsibus,- prisiglausdama arčiau manęs sušnabždėjo Matas.
- Nori likti vienas su manim?- stumtelėdama jo klubą savuoju paklausiau.
- Žinoma, nes tada galėsiu įteikti savo dovaną,- krimstelėdamas man ausį tarė brunetas.
- Štai ir mūsų gražuolė gimtuvininkė,- artėdamas link manęs tarė Tadas.
Nusišypsojusi priėjau arčiau ir vos juodaplaukis padėjo dėžę ant žemės stipriai mane apkabino ir net pakėlė nuo žemės. Pastatęs ant kojų jau lenkėsi pabučiuoti manęs, bet jo kakta atsitrenkė į mano delną.
- Tadai, nelįsk prie mano žmonos,- sugriebdamas mane už liemens ir prisitraukdamas prie savęs liepė Matas.
- Kadangi tau jau nebegalima sveikinti, tad leisk man,- apeidamas juodaplaukį tarė Lukas.
- Leisi tavo pusbrolį apkabinti?- užpakaliuku stumtelėjusi bruneto koją paklausiau.
- Mažute, daugiau taip nedaryk, nes kitaip išvarysiu vaikinus ir nusinešiu tave į miegamąjį,- stipriau suspausdamas mane glėbyje pagrasino Matas.
- Ei būkit geri neburkuokit,- paprašė mūsų Lukas.
- Atleisk,- išsilaisvinusi iš vyro rankų priėjau apkabinti šviesiaplaukio.
- Viskas gerai, džiaugiuosi, kad judviem puikiai sekasi,- suspausdamas mane glėbyje tarė mano vyro pusbrolis.
- Vaikinai, gal užeisit arbatos?- grįžusi prie Mato šypsodamasi paklausiau.
- Na tavo vyrui ši mintis nelabai patinka,- juokdamasis tarė Tadas.
Atsisukusi pamačiau, kad Matas piktai žiūri į draugą. Pasistiebusi švelniai pabučiavau jį į lūpas ir sušnabždėjau:
- Dar spėsim pabūt vienu du.
- Tai pažadas?- nenuleisdamas nuo manęs akių paklausė brunetas.
- Manau, kad taip,- šyptelėjusi atsakiau.
- Gerai užteks,- praeidamas pro mus tarė Lukas, o jam iš paskos nusekė Tadas, kuris praeidamas pro šalį mirktelėjo man akį.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus