10

1.3K 53 0
                                    

Visą savaitę po paskaitų mane pasiimdavo Matas, daugelį dienų po paskaitų jis nuveždavo mane į vairavimo kursus po kurių grįždavome namo. Grįžus pagamindavau valgyti pavalgius kartais Matas padėdavo man pasimokyti. Pasimokiusi dar kartu su vyru pažiūrėdavome filmą po filmo eidavome miegoti, ne kiekvieną vakarą miegodavom kartu, tačiau buvo tokių vakarų kai vienas prie kito prisiglaudę užmigdavome.
Šiandien jau penktadienis, o tai reiškia jog vakare važiuosime, pas Mato tėvą ir jo žmoną. Man šiek tiek buvo keista, kad po paskaitų manęs nelaukė brunetas. Kadangi vyras manęs nelaukė tad gryžau su autobusu. Grįžusi pastebėjau jog Mato mašina yra savo įprastoje vietoje. Sutrikusi įėjau į namus, apieškojau visą pirmą aukštą, tačiau neradau bruneto. Šiek tiek išsigandusi užlipau į antrą aukšta ir apėjusi visus kambarius pasidaviau ir patraukiau į savo kambarį. Atvėrusi duris išvydau Matą sėdintį ant mano lovos šalia vaikino buvo du maišeliai.
- Kodėl tu mano kambaryje?- vos pamačiusi vaikiną paklausiau.
- Laukiau tavęs,- visiškai ramiai atsakė brunetas.
- Rimtai?
- Simona, nepyk,- atsistodamas tarė vaikinas,- aš tau turiu dovanų.
Susiraukusi žvelgiau į savo vyrą, jis tik šyptelėjo ir padavė tuos du maišelius. Viename maišelyje buvo rausvas  maudimosi kostiumėlis, kuris buvo dviejų dalių.
- Kodėl maudimosi kostiumėlis? Juk visos merginos svajoja apie papuošalus.
- Na jo tau prireiks pas mano tėvą namuose, nes jis turi baseiną, kuriame tikrai paplaukiosime.
Nieko netarusi tiesiog papurčiau galvą ir pažiūrėjau, kas yra antrame maišelyje. Jo turinys mane sutrikdė dar labiau. Nes jame buvo raudonų apatinių koplektas, kurį sudarė liemenėlė ir kelnaitės. Pakėlusi galvą pažvelgiau į savo vyrą, jis tik plačiai šypsojosi.
- Na manau, kad šiuo komplektu galėsi pasinaudoti, kai jau būsi pasiruošusi mūsų pirmam kartui,- vis dar šypsodamasis paaiškino vaikinas.
- Nemanai, kad dar per anksti tokiom dovanom?- tyliai paklausiau, nes vis dar buvau sutrikusi.
- Galbūt ir per anksti tačiau nieko negali žinoti kada sugalvosi būti man gera,- vos jis tai tarė priėjusi trenkiau jam antausį.
Susiėmęs už skruosto vaikinas nieko netaręs išėjo iš mano kambario. Vos jis išėjo atsisėdau ant lovos ir susiėmiau už galvos. Nežinau tiksliai tokioje pozicijoje išsėdėjau, bet mane iš tos būsenos pažadino ranka ant peties, pakėlusi galvą išvydau Matą.
- Atleisk, neturėjau tau nupirkti to komplekto arba turėjau nupirkti vėliau, kai jau tikrai žinočiau, kad mūsų santykiai tokie stiprūs.
Nieko jam neatsakiau tik apsikabinau savo vyrą o jis atsakė į mano apkabinimą savo apkabinimu.
- Už valandos turėsime išvažiuoti,- nepaleidęs manęs tarė brunetas.
- Gerai.
Šiek tiek atsitraukusi pasistiebiau, kad galėčiau pabučiuoti vaikino skruostą, kuris buvo gavęs antausį.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now