Kai mano kūnas pasiekė vandenį cyptelėjau, nors vanduo ir nebuvo toks jau ir šaltas. Matas dėl mano reakcijos tik nusijuokė ir toliau nešė mane kol visa sušlapau.
- Nėra toks ir šaltas vanduo,- vis dar mane laikydamas ant rankų tarė brunetas.
- Negalima taip elgtis,- šypsodamasi tariau ir nusiridenau nuo savo vyro rankų.
Panirusi po vandeniu nuplaukiau nuo vaikino toliau ir išnirusi įkvėpiau oro. Brunetas šypsodamasis stebėjo mane, o aš įkvėpusi oro vėl panirau ir nuplaukiau link krioklio. Praplaukusi krioklį už jo buvo ola ir nors joje nebuvo pakankamai šviesu nusprendžiau apsižvalgyti. Vos padėjau koją ant kieto grindinio ji įstrigo.
- Mažute, kur tu?- man bandant ištraukti koją šūktelėjo Matas.
Nieko neatsakiau bandydama ištraukti koją, tačiau man niekaip nesisekė to padaryti. Pradėjau nerimauti, Matas taip pat iš balso buvo galima suprasti pradėjo nerimauti dėl manęs:
- Simona, kur tu?
- Aš čia,- šūktelėjau, nors labai abejojau, kad brunetas mane išgirdo.
Kai vaikinas išniro šalia manęs šiek tiek nustebau, bet ir apsidžiaugiau jį pamačiusi šalia savęs. Pamatęs mane priplaukė arčiau ir atsistojęs apkabino mane.
- Negąsdink manęs taip. Jau maniau, kad nuskendai,- šiek tiek atsitraukęs tarė Matas.
- Atleisk, mano koja tiesiog įstrigo ir aš bandžiau ją ištraukti,- liūdnai šyptelėjusi bandžiau pasiteisinti.
- Kuri? Pabandysiu ją ištraukti,- pasiruošęs mane gelbėti tarė vaikinas.
- Dešinė,- šyptelėjusi tariau džiaugdamasi turėdama tokį nuostabų vyrą.
Brunetas linktelėjo ir čiupo mane už klubų. Krūptelėjau nuo jo karštų rankų prisilietimo, pamatęs tai Matas nesusilaikė nešyptelėjęs. Giliai įkvėpęs vaukinas panėrė po vandeniu vis liesdamas mano dešinę koją kol galiausiai pasiekė pėdą. Švelniai truktelėjo mano koją, bet ji nepajudėjo iš vietos, tad po kelių sekundžių truktelėjo šiek tiek stipriau.
- Ai,- cyptelėjau iš skausmo, tačiau mano koja pagaliau buvo išlaisvinta.
- Ar užgavau?- išniręs paklausė brunetas.
- Šiek tiek, bet ačiū už pagalbą,- vis dar jausdama nestiprų skausmą padėkojau.
- Plaukiam iš čia noriu apžiūrėti tavo koją,- susirūpinęs tarė Matas.
Linktelėjau ir atsispyrusi sveikąja koja panirau po vandeniu po trumpo plaukimo išnirau kitoje pusėje. Po sekundės ar dviejų šalia manęs išniro ir brunetas.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus