Matui grįžus buvau užsnūdusi. Pasiražiusi atsisėdau ir pasiruošiau valgymui kartu su savo vyru.
- Tikiuosi, kad bus skanu,- paduodamas man lėkštę tarė vaikinas.
- Ačiū,- šyptelėjusi padėkojau.
Valgėme tyloje ir tai buvo visai malonu. Vos baigėme valgyti norėjau eiti išplauti indus, bet Matas mane sustabdė dar net nespėjus pajudėti.
- Nejudėk,- atimdamas iš manęs lėkštę liepė brunetas.
- O kas bus jei pajudėsiu?- provakuodama paklausiau.
- Mažute, nejaugi nori, kad tave nubausčiau?- pakėlęs antakius paklausė vaikinas.
Į jo klausimą atsakiau tik truktelėdama pečiais. Matas tik nusijuokė ir išėjo iš kambario suplauti indų. Nenoromis, o gal ir noromis sugalvojau paišdykauti. Išsiropščiau iš lovos ir ant vienos kojos nušokinėjau link pravirų durų už jų ir pasislėpiau. Kurį laiką palaukusi išgirdau grįžtantį savo vyrą.
- Mažute,- sutrikęs pašaukė mane vaikinas.
Jam labiau įėjus į kambarį tyliai išlindau iš savo slėptuvės ir šokau ant bruneto nugaros.
- Ei kas čia vyksta?- juokdamasis paklausė vaikinas.
- Nieko, bet juk tau patinka išdykėlės,- taip pat juokdamasi atsakiau.
- Na man labiau patinka mano žmona,- atsiguldamas ant lovos tarė brunetas.
- Matai, kuo aš tau patinku?- švelniai nusiridendama paklausiau.
- Na tu esi gera, gamini man valgyti ir šiaip malonu turėti žmogų, kurį galiu apsikabinti naktį,- padėjęs galvą man ant pilvo atsakė vaikinas.
Nieko netardama glosčiau švelnius jo plaukus. Glostydama vis galvojau kokie bus mūsų santykiai pasibaigus sutarčiai, bet galbūt geriau dabar negalvoti apie tai ir tiesiog mėgautis atostogomis su savo nuostabiu vyru. Mums ramiai gulint suskambo Mato mobilusis.
- Mažute, atleisk, bet man teks truputi padirbėti,- paėmęs telefoną ir pamatęs kas skambina tarė brunetas.
- Net kūčių dieną, tau reikia dirbti?- liūdnu balsu paklausiau.
- Nepyk, pasistengsiu kuo greičiau padaryti visus reikiamus darbus,- pabučiavęs mane atsiprašė vaikinas.
- Gerai,- tarp trumpų bučinukų sušnabždėjau.
- Gerai einu dirbti, vakare galėsim pažiūrėti filmą,- pabučiavęs mane paskutinį kartą Matas paliko mane vieną kambaryje.
Likusi viena nusprendžiau būti bloga ir išeiti į terasą, nes ten mačiau gultą. Pasišokinėdama prašokinėjau svetainę ir pagaliau atsidūriau prie stiklinių durų jas pravėrusi atsidūriau terasoje. Būdama joje įsitaisiau gulte ir stebėjau mane supančią nuostabią aplinką.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus