13

1.1K 51 3
                                    

Link baseino ėjome tylėdami, tačiau susikibę už rankų. Įėję į patalpą, kur yra baseinas pamatėme Mato pamotę plaukiojančią baseine.
- Einam prisėsim palauksim kol ji išeis,- tempdamas mane link gultų tarė vaikinas.
Nieko netardama ėjau kartu su juom. Vos atsisėdau ant vieno iš gultų sušuko Mato pamotė:
- Ateikit paplaukioti.
- Mes leisim jums paplaukioti vienai,- šuktelėjo brunetas truputi piktu balso tonu.
- Ką ji tau padarė?- tyliai paklausiau kai jis prisėdo šalia manęs.
- Nieko,- šaltai atsakė vaikinas.
Jo atsakimu nepatikėjau, nors pažįstami esame tik dvi savaites tačiau negalėjau patikėti, kad jo piktumas nieko nereiškia. Norėjau dar kažką sakyti tačiau prie mūsų priėjo vaikino pamotė ir kreipėsi į jį:
- Matai, kaip manai ar šis maudimosi kostiumėlis man tinka?
Brunetas sugriežė dantimis vos išgirdęs jos klausimą ir net nepažvelgė į ją. O moteris buvo buvo itin aptemptu maudimosi kostiumėliu, kuris fantazijai palieka gan mažai vietos.
- Matai, atsakyk,- paprašė ji paliesdama vaikino petį.
Brunetas staigiai nusipurtė jos ranką ir piktai tarė:
- Man įdomiau, kaip atrodo mano žmona.
- Na gerai, nors judviejų santuoka ir netikra,- negavusi norimo atsakymo moteris išėjo iš patalpos kraipydama savo užpakalį.
Vaikinas giliai įkvėpė ir iškvėpė, bei atsistojęs ištiesė man ranką. Paėmusi jo ranką buvau staigiai pastatyta ant kojų ir nespėjus man susigaudyt jau stovėjau be chalato.
- Ar tu visad taip greitai nurengi merginas?- šyptelėjusi paklausiau.
Vaikinas nieko neatsakė į mano klausimą tik plačiai nusišypsojęs pakėlė mane ir nusinešė link baseino.
- Matai, nedrįsk manęs mesti į vandenį,- piktoku balsu liepiau brunetui.
Tas kvailys nepaklausė manęs ir buvau įmesta į vandenį nors planavau nesušlapti plaukų. Sunkiai išplaukusi į paviršių pamačiau vaikiną vis dar stovintį šalia baseino ir plačiai besišypsantį.
- Oj aš netyčia,- plačiai šypsodamasis tarė brunetas.
- Matai, aš tavęs nekenčiu,- piktai sušaukiau ant savo vyro.
Nieko netaręs jis šoko pats į baseiną ir aptaškė mane vandeniu. Toks jo elgesys mane sunervino dar labiau, vos jis išplaukė šalia manęs bandžiau jį nuskandinti. Tačiau man nepavyko ir buvau nuplaukdinta prie baseino sienos prie kurios ir prispaudė mane vaikinas.
- Mažute, nepyk,- šypsodamasis tarė brunetas.
- Matai, aš norėjau nesušlapti plaukų,- vis dar pykdama tariau.
- Mažute, nepyk aš gi nežinojau, kad tu nenori sušlapti plaukų,- iš jo veido išraiškos matėsi, jog jis bando labiau suerzinti mane.
Toks jo elgesys mane nervino dar labiau tad panėrusi po vandeniu pasprukau nuo jo ir nuplaukiau link laiptelių, kad galėčiau išlipti iš baseino. Jau buvau padėjusi koją ant pirmo laiptelio, kurį sugebėjau pasiekti, buvau sugauta ir nuplukdyta į kitą baseino pusę.
- Ar tu gali baigti?- piktai paklausiau.
Vaikinas tik žvelgė į mane savo žydromis akimis, kol pasilenkė link manęs ir pabučiavo. Nesuprasdama savo veiksmų apkabinau vaikiną kojomis per liemenį. Taip bučiavomės, kol brunetas atsitraukė ir nuplukdė mus link laiptelių.
- Lipk,- linktelėjusi galvą pradėjau lipti ir jau beveik užlipusi sulaukiau pliaukštelėjimo per užpakaliuką.
- Ei,- tariau ir apsisėdau ant baseino krašto.
Vaikinas plačiai nusišypsojo ir kiek įmanoma palipęs laipteliais užgulė mane bei vėl pradėjo bučiuoti. Taip leidausi bučiuojama kol bruneto lūpos pradėjo leistis mano kaklu.
- Matai gal gali liautis?- tyliai sušnabždėjau.
- Kodėl?- krimstelėjęs mano ausį paklausė vaikinas.
- Na todėl,- jau gan sunkiai kvėpuodama ištariau.
- Na gerai, bet tik šį kartą,- šyptelėjęs ištarė vaikinas ir padovanojo mažytį bučinuką į lūpas.
Šypstelėjusi išlipau iš baseino bei patraukiau man paskirto kambario taip palikdama brunetą plaukioti vieną.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now