30

924 35 3
                                    

Plačiai nusišypsojau pamačiusi žvakes ir tariau:
- Atspėjau dėl žvakių.
- Ei negadink romantikos,- sudraudė mane Matas.
- Aš negadinu,- bandžiau teisintis, bet buvau nutyldyta bučiniu.
- Nebekalbėk, nes dabar turim pavalgyti, kol maistas neužšalo,- atsitraukęs tarė brunetas.
Paklusdama linktelėjau. Vaikinui pateikus maistą supratau, kad mano vyras jo tikrai negamino.
- Specialiai pakviečiau geriausia šefą, kad pagamintų vakarienę,- prisipažino brunetas.
- Ar daug sumokėjai?- tyliai paklausiau žvelgdama į gardžiai atrodantį maistą.
- Na tikiuosi skonis atitiks kaina,- taip pat žvelgdamas į maistą atsakė Matas.
- Skanaus,- nusišypsodama savo vyrui tariau.
- Tau taip pat,- taip pat nusišypsodamas atsakė man brunetas.
Valgydami vis žvilgčiojom vienas į kitą. O pavalgę pakilome nuo stalo ir vaikinas ištiesęs man ranką tarė:
- Dabar mūsų laukia desertas.
- Dar vienas šefo pagamintas nepakartojamas patiekalas?- pašaipiai paklausiau savo vyro.
- Ne, šita desertą gaminau pats,- pasididžiuodamas atsakė Matas.
Nuvedęs į svetainę pasodino mane ant kilimo, o pats nuėjo į virtuvę. Iš jos grįžo nešinas dviem mažomis lėkštėmis ant kurių dailiai buvo padėti po vieną gabaliuką torto.
- Dabar palaikyk juos,- paduodamas man lėkštes paprašė Matas.
Vos man paėmus lėkštes vaikinas nuskubėjo atgal į virtuvę. Pažvelgusi į torto gabaliukus nustebau, nors jie ir neatrodė tobuli, bet į juos buvo įdėta daug darbo.
- Džiaugiesi savo vyro darbu?- paklausė man vis dar man apžiūrinėjant gabaliukus.
- Taip džiaugiuosi, nes jie tikrai atrodo sulaukę tavo dėmesio,- atsakiau pažvelgdama į brunetą atsakiau.
Matas vienoje rankoje laikė dvi taures, o kitoje laikė vyno butelį. Priėjęs atsisėdo šalia manęs ištiesęs kaklą link manęs tikėjosi sulaukti bučinio už pastangas. Atsidususi pakštelėjau jo skruostą.
- Rimtai? Aš tiek stengiausi ir sulaukiau tik bučinio į skruostą,- įsižeidęs burbėjo vaikinas.
- Pirma leisk man paragauti torto, o tada pagalvosiu apie daugiau,- parodydama brunetui liežuvį atsakiau į jo įsižeidimą.
- Tikiuosi tau patiks jis,- suburbėjo nepatenkintas mano vyras.
Kol Matas pilstė vyną aš vis laukiau kada galėsiu paragauti torto. Vaikinas padėjo vyno taurę šalia manęs ir paėmė iš manęs lėkštę su tortu. Jam paėmus savo porciją su šaukšteliu atsignybiau torto ir iškėlusi jį siekdama susidaužti. Matas papurtė galvą plačiai šypsodamasis, bet vistiek susidaužė su manimi.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now