22

1K 54 1
                                    

- Ačiū, kad parvežei,- Matui sustojus prie Luko buto padėkojau.
- Gal norėsi rytoj susitikti?- paklausė manęs brunetas.
- Nežinau,- žiūrėdama pro langą atsakiau.
- Simona, prašau leisk man pasitaisyti. Pasakyk ką nori veikti tą ir veiksime, tik leisk man susigrąžinti tave,- paimdamas mane už rankos prašė vaikinas.
- Nieko nepažadu, bet pabandysiu pagalvoti,- tai tarusi išlipau iš bruneto automobilio.
Vaikinas nuvažiavo tik sulaukęs kada įeisiu į laiptinę. Neskubėdama lipau laiptais kol galiausiai pasiekiau ketvirtą aukštą, kuriame ir gyveno mano vyro pusbrolis.
- Na kaip pasimatymas?- man vos įėjus į butą paklausė Lukas.
- Tu, žinojai, kad jis mane pagrobs po paskaitų?- kaltinamai paklausiau vaikino.
- Matas nenorėjo, kad nerimaučiau neradęs tavęs grįžęs po darbo. Tad paskambino ir pasakė, jog vežasi tave prie trobelės, o vėliau parveš tave saugiai į mano butą,- ramiai pasiaiškino mano vyro pusbrolis.
- Na gerai, einu į savo kambarį ruoštis rytojaus paskaitoms,- eidama link kambario tariau.
- Gerai, sėkmės,- man atidarius duris tarė vaikinas.
Persirengusi atsiguliau ant lovos ir pasiėmusi reikiamą knygą paskaitai pradėjau skaityti. Nors knyga ir buvo nuobodi, bet vistiek perskaičiau visą reikalingą skyrių, tikėdama, kad kažką būsiu atsiminusi. Įsidėjusi knygą ir kitus sąsiuvinius į kuprinę pažvelgiau į laikrodį kiek valandų. Ir jau buvo dešimta valanda vakaro. Giliai atsidususi išlipau iš lovos ir priėjau prie spintos bei iš jos išsitraukiau pizamą, chalatą ir rankšluostį, nes ketinau palįsti po dušu. Man jau esant prie kambario durų suskambo mano mobilusis. Priėjusi arčiau pamačiau jog skambina Matas. Giliai atsidusdama atsiliepiau:
- Klausau.
- Ką veiki?- lyg nekantraudamas paklausė manęs mano vyras.
- Ketinau eiti praustis ir miegoti nes rytoj man į paskaitas, o ką tu veiki?- priguliau toliau rankose laikydama daiktus, kuriuos ruošiausi neštis į vonios kambarį.
- Guliu lovoje ir galvoju, kur tave rytoj nusivežti. Ir žinai sugalvojau tik noriu kai ko paklausti,- linksmai atsakė vaikinas.
- Na ir ko nori paklausti?- nusisukdama ant šono paklausiau ir susiriečiau į kamuoliuką.
- Ar tau patinka vaikai?- kadangi šio klausimo nesitikėjau tad nusijuokiau.
- Žinoma, kad man patinka vaikai. Ar ketini įsivaikinti vaiką?- šypsodamasi paklausiau Mato.
- Na ne, bet tai bus susiję su vaikų namais,- taip pat linksmai atsakė brunetas.
- Gali papasakoti plačiau?- paprašiau vaikino.
- Žinoma, kad galiu papasakoti savo mielai žmonai apie mūsų rytdienos planus apsilankyti vaikų namuose. Aišku mes nesivaikinsim vaikų, bet nuvešim jiems žaislų ir saldumynų taip pat pažaisim su jais. Iš pradžių pagalvojau apie tai kaip gerą reklamą, bet vėliau sumasčiau jog tai privers tave nusišypsoti leidžiant laiką su mažais vaikais. Ar viskas gerai?- po savo išsakyto plano paklausė Matas.
- Aš tavim beveik didžiuojuosi, bet man tikrai reikia eiti nusiprausti ir miegoti, tad labanakt,- ridendamasi atsakiau savo vyrui ir bandžiau baigti pokalbį.
- Gerai, labanaktis, mažute,- atsisveikinęs vaikinas pirmas padėjo ragelį.
Numetusi mobilų ant lovos nuskubėjau į vonios kambarį ir stengdamasi kuo greičiau atsiprausiau bei įšokau į pižamą. Dar užsisiaučiau chalatą ir patraukiau savo kambario link. Įėjusi į jį nusimečiau chalatą ir išjungusi šviesą atsiguliau į lovą.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now