39

823 40 1
                                    

Po mano gimtadienio praėjo jau du mėnesiai su trupučiu. Ir šiandien su Matu keliausim į ilgai lauktą kelionę.
- Ką siūlai pasiimti?- kraudamasi daiktus paklausiau savo vyro.
- Maudimosi kostiumėlį ir daugiau nieko nereikia,- naršydamas telefone atsakė brunetas.
- Iš tavęs dabar mažai naudos,- nesustodama krautis daiktų tariau.
- Mažute, aš tiesiog turiu reikalų ir noriu juos sutvarkyti prieš mūsų atostogas,- nenustodamas naršyti bandė teisintis vaikinas.
Daugiau nieko netardama toliau kroviausi daiktus. Ir spintoje užmačiau dovanų maišelį, kuriame buvo Mato dovanoti apatiniai. Daug nemasčiusi įsidėjau juos į lagaminą. Nežinojau ar būsiu pasiruošusi tam, bet dėl viso pikto būsiu pasiruošusi. Baigusi krautis daiktus užtraukiau lagaminą ir prisėdau greta savo vyro.
- Baigei?- pakėlęs galvą paklausė vaikinas.
- Aha,- padėdama galvą jam ant peties atsakiau.
- Gal nori paišdykauti prieš kelionę?- bandydamas užkišti ranką man už palaidinės paklausė brunetas.
- Juk žinai, kad neturim laiko,- atsistodama paprieštaravau.
- Žinau, bet jei sutiktum atsisakyčiau atostogų,- taip pat atsistodamas atsakė vaikinas.
- Atsisakytum atostogų, kurias taip ilgai planavom?- atsistodama paklausiau.
- Ne jei per šias atostogas matysiu tave vien su maudymosi kostiumeliu,- prisitraukdamas mane arčiau vaikinas kilstelėjo mano palaidinę ir pakštelėjo man pilvą.
- Baik kutena,- juokdamasi tariau.
- Atleisk, mažute,- apkabindamas mane atsiprašė Matas.
Šypsodamasi perbraukiau savo vyrui per švelnius rudus plaukus.
- Mes jau turim judėti,- atsistodamas priešais mane tarė vaikinas.
- Gerai,- pasistiebdama pabučiavau brunetą tiesiai į lūpas.
Matas po trumpo bučinio plačiai man nusišypsojo ir priėjęs prie mano lagamino jį paėmė. Kita ranka apsikabino mane per liemenį ir išsivedė iš kambario kuriame laikau savo daiktus. Dar nepraradau vilties, kad Matas kadanors savo spintoje atlaisvins man vietos. 
Išėję iš namų įsėdome į automobilį ir išvažiavome į oro uostą. Vaikinas man nesakė kur važiuosime, bet žinojau, kad važiuosime ten kur šilta. Tikiuosi, jog šios atostogos bus puikios. Kelionė buvo labai ilga, o kai sužinojau, kad apsistosim nuosavoje saloje juokdamasi paklausiau:
- Nejaugi, tai bus kažkas panašaus į ,,Brėkštanti aušra"?
- Kas tai?- juokdamasis paklausė Matas.
- Juk žinai filmą ,,Saulėlydis"?- šypsodamasi paklausiau.
- Tą filmą, kur mergina įsimyli vampyrą?- papurtydamas galvą paklausė brunetas.
- Taip būtent tas ir jame mergina susituokia su tuo vampyru, o jų medaus mėnuo vyksta nuosavoje saloje, taip pat ji per tą medaus mėnesį pastoja,- atsakiau savo vyrui.
- Na tai nebus medaus mėnuo ir galbūt tu nepastosi,- pakštelėdamas mane į skruostą tarė vaikinas.
Mūsų kelionė tęsėsi iki kol pasiekėme nuosavą salą ir iš karto pavargę nuėjome miegoti.

Meilė pagal sutartįWhere stories live. Discover now