Šypsodamasi klausiausi merginų pasakojimų ir gurkšnojau arbatą.
- Mažutę, ar mes turim svečių?- artėdamas link virtuvės paklausė po darbo grįžęs Matas.
- Sima, nesakei, kad tavo vyras grįš,- pasipurendama plaukus šiek tiek supykusi kreipėsi į mane Klaudija.
- Ar aš kažką gero padariau, kad mano namuose yra keturios gražios merginos?- įėjęs virtuvęs paklausė brunetas pamatęs mane ir mano drauges.
- Sima, ar man vaidenasi ar tavo vyras yra modelis?- pamačiusi Matą paklausė Klaudija ir nuo jos klausimo šyptelėjau.
- Merginos, aš esu Matas, šių namų šeimininkas ir nesu aš modelis,- eidamas link manęs prisistatė vaikinas.
- Labas,- jam priėjus tyliai pasisveikinau.
- Mažute, ką jūs čia švenčiat?- pasilenkęs prie manęs paklausė brunetas.
- Mano gimtadienį,- tyliai atsakiau.
- Matai, ar myli Simoną?- iš karto po mano atsakymo paklausė Maja.
Vaikinas atsakė ne iš karto nes pakėlė galvą ir atidžiai nužvelgė mano draugę. Bei galiausiai nusišypsojęs atsakė:
- Žinoma, kad myliu. Be jos aš kraustausi iš proto.
Atsakęs brunetas pasilenkė ir pabučiavo mano skruostą. Nuo jo žodžių man suskaudo širdį, nes žinojau, kad tai yra skaudi tiesa. Nors ir grįžau namo, bet Matas vis nerimauja, kad galiu palikti jį.
- Ei gražuoli, kažką pasakei ne taip,- lyg ir bandydama flirtuoti tarė Klaudija.
- Mažute, ar viskas gerai?- paklausė vaikinas, kai pastebėjo, kad nuo mano veido dingo šypsena.
- Viskas gerai,- liūdnai šyptelėjusi atsakiau.
- Sima,- susirūpinusi kreipėsi į mane Maja.
- Man tikrai viskas gerai,- šiek tiek linksmiau šyptelėjusi bandžiau nuraminti draugę.
- Matai, o kuo tu dirbi?- nekreipdama į mano nuotaikų kaitas dėmesio paklausė Klaudija.
Brunetas nekreipė dėmesio į mano draugės klausimą ir susirūpinęs žvelgė į mane.
- Galiu paskambinti Tadui ir Lukui, kad jie šiandien neatvažiuotų,- pasiūlė man Matas glostydamas mano skruostą.
- O kas yra Tadas ir Lukas?- nesulaukusi atsakymo į vieną klausimą paklausė kito Klaudija.
Vaikinas pasisuko mano draugės pusėn ir piktai ją nužvelgė. Nuo tokio žvilgsnio mergina susigūžė.
- Nebūk toks piktas ir vaikinai gali atvažiuoti. Tik kodėl jie planuoja atvažiuoti?- atsukusi Mato veidą į save paklausiau.
- Na Lukas išplepėjo Tadui, kad šiandien tavo gimtadienis, tad jis nusprendė pasveikinti tave su gimtadieniu,- prasikaltusiai šypsodamasis atsakė vaikinas.
Dėl jo šypsenos supratau, kad jis pasakė Lukui apie mano gimtadienį. Ir spėju jis negalėjo atskleisti man šios staigmenos. Brunetas pabučiavo mane ir paliko mus vienas pasisėdėti kol persirengs.
- Mergyt, aš tau pavydžiu tokių gražių santykių,- pavydžiai tarė Polė.
- Klaudija, nedrįsk daugiau nieko sakyti,- paliepė Maja draugei.
- Ar aš kažką blogo pasakiau?- sutrikusi paklausė mergina.
- Tu, beveik kabiniesi ant kaklo mūsų draugės vyrui,- piktai atsakė Maja.
- Viskas gerai,- įsiterpiau į merginų ginčą.
- Bet ji lenda prie tavo vyro,- bandė ginčytis Maja.
- Matas manęs nepaliks dėl kitos ir jis iš tikro nelabai kreipia dėmesį į Klaudiją,- visiškai užtikrinta tariau.
Mane ginančią draugę tai nuramino, tačiau mergina, kuri bandė atkreipti mano vyro dėmesį susiraukė.
YOU ARE READING
Meilė pagal sutartį
RomanceAr gali atsirasti meilė tarp dviejų nepažįstamųjų vos per ketverius metu? Ar jie gali džiaugtis savo netikra santuoka? O gal sprogs tas laimės burbolas vos pasibaigus tiems keturiems metams? Antra dalis: Pragaras ir rojus