Cuvânt înainte

15.1K 436 7
                                    

*Dacă vei trăi fără să arăți că ai o inimă, sigur nimeni nu ți-o va putea frânge.*

" - Credeam că suntem fericiți, că ne iubim și că în sfârșit suntem în stare să facem orice unul pentru celălalt. o privi confuz și lovi peretele cu pumnul.

- Se pare că,cel puțin eu una nu sunt pregătită pentru toate astea. Nu sunt îndeajuns de bună pentru tine și nu voi fi vreodată. Accepta asta și începe să dai uitării tot. îi aruncă cuvintele fără nici o expresie pe chip, dar în acest timp ceva în interiorul ei se rupea.

- Dar, te iubesc! îngenunchie în fața ei și țipă.

- Nu exista iubire, sau cel puțin nu am cunoscut-o noi încă. Să ai grijă de tine! Ești tânăr, ești frumos și ai toată viața înainte. se apleacă și îi sărută fruntea. Se întoarce pe călcâie și pleacă în liniște. A luat această decizie,deși inima sa rămase undeva acolo, la el. "

" Atunci am înțeles că nimic nu durează în suflet , că cea mai verificată încredere poate fi anulată de un singur gest , cele mai sincere posesiuni nu dovedesc niciodată nimic , căci și sinceritatea poate fi repetată , cu altul , cu alții , că , în sfârșit , totul se uită , sau se poate uita "

- Și dacă ai avea 48 de ore să salvezi tot ce iubești?!

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum