-11. 'Iubirea te face slab!'
- Bucățică tăiată! râde zgomotos.
- Și tu? îmi păstrez seriozitatea.
- Eu ce ? privirea sa devine curioasă acum.
- Tu cum erai ?
- Eu ?! Eram o fată liniștită care își vedea de școală și își creștea frații mai mici. Nimic extraordinar.
- Și tata? Adică, cum de s-a îndrăgostit de tine?
- Deci să înțeleg că la tine e vorba de o fată ? mă lovește jucăuș cu pumnul în umăr și chicotește.
- Te rog să răspunzi doar! rup contactul vizual și controlez telefonul.
- Nu știu cum de s-a îndrăgostit el de mine , dar știu că eu eram topită după el.
- Dar ai spus că tu erai o fată liniștită în timp ce el era ca mine. Cum ați ajuns împreună? ridic o sprânceană curios și aștept nerăbdător răspunsul.
- David , când te îndrăgostești de o persoană nu mai contează nimic!
- Dar , tata , a spus că niciodată nu trebuie să arăți ceea ce simți , asta te face slab. pufnesc exasperat.
- Tatăl tău a fost exact cum ești tu acum. Iubirea nu l-a făcut să devină slab. Nu e un lucru rău să arăți ceea ce simți. Trebuie să fii tare , într-adevăr, dar nu este o greșeală să plângi , chiar și în public atunci când simți că nu mai poți.
- Să plâng ? rostesc aproape țipând și îmi întorc privirea spre ea.
- Era un fel de-a spune că , uneori este bine să te deschizi.
- Offf , chiar nu are sens ! îmi dau ochii peste cap și mă ridic în picioare. Mulțumesc pentru răspunsuri . Acum aș vrea să fac un duș , mă simt foarte obosit.
- David , nu este corect să îți faci rău de unul singur doar ca să pari tare sau doar pentru că așa sună sfaturile primite de la tatăl tău . Ești om , David, nu poți fi asentimental. își trece mâna peste obrazul meu și apoi părăsește camera.Rămân uitându-mă la ușă .De cele mai multe ori femeia asta are dreptate , dar oare acum are?
Tata și-a lăsat lumea pentru o femeie? Eu aș putea face acest sacrificiu? Să renunț la viața pe care am avut-o până acum doar ca să fiu cu ea? Să mă dăruiesc trup și suflet doar ei? Ea pare genul care vrea tot, vrea să fii lângă ea și mai ales vrea iubire. Pare dependentă de iubire. Iubire? Iubirea te face slab! Eu vreau să gust întâi viața, nu iubirea în care doar unii cred. Eu nu vreau să cred că iubesc!Patricia povestește :
" Bad boy and the good girl..
That me and you ..
Two heart , differend word
That me and you..."- Alo? iau telefonul de pe noptieră și îl apropii de ureche.
- Nu-mi închide!
- Ce mai vrei Alex ? Tu chiar nu te potolești ? mârâi nervoasă, în tot acest timp m-a disperat cu telefoane și mesaje.
- Te rog , Patricia! Sunt disperat , nu știu ce să mă fac fără tine, crede-mă! Îmi lipsești enorm. mda, ăsta iar începe cu aceeași placă veche și stricată.
- Și eu te-am rugat să mă lași în pace! Nu vreau să mai am nici o legătură cu tine.
- Nu pot! Patri , adu-ți aminte cât de fericiți eram odată...
- Fericiți ? râd ironic. Poate tu ai fost fericit , eu nu prea.
- Recunoaște că am fost cândva fericiți... Iartă-mă și îți promit că o să fie totul ca la început ! sunt pe punct de a îi închide telefonul în nas. Cât tupeu are omul ăsta.
- Tu nu te vei schimba niciodată!arunc sec.
- Îți aduci aminte prima seară când am fost împreună? începe cu șantajul emoțional. Relativ, atunci eram fericită. Nu prea avea griji și de ce să mint, el chiar era genul de bărbat care mă atrăgea.
- Alex , îmi este frică să te iert , îmi este frică să mai încep odată relația asta. Pur si simplu îmi este frică.
- Îți jur , Patri ! Uite , haide să o luăm pas cu pas. Vin diseară să te iau și vom merge la karaoke.
- Stai puțin , tu îmi ceri să șterg totul cu buretele? Să mă prefac că nu s-a întâmplat nimic?
- Nu am spus asta! Îți cer doar o șansă .
- Nu știu ce să spun.
- Vin după tine la opt . Te iubesc ! termină apelul înainte de a mai putea să spun ceva.
CITEȘTI
Stay
RomansaOamenii nu pot trăi fără iubire și nu sunt meniți să fie singuri. Mulți dintre ei, însă ,nu realizează importanța și valoarea unui suflet pereche , alături de care să împartă pământul , aerul , orizontul , vântul și viața și preferă să se arunce în...