Capitolul 33 ;

3.3K 201 7
                                    

-33. 'alegeri'

Ceasul bate ora două . Cei doi luau prânzul la restaurantul hotelului.
Își petrecuse ziua umblând prin magazine , cumpărând nimicuri și tachinându-se .
Patricia era fericită . Uitase complet de mama sa , de interdicția pe care o avea și chiar de Mona. Oo , da , sărmana Mona care rămase să mintă pentru ea. Uitase să o sune să ii spuna că e bine .
Era prima dată când trecea printr-o asemenea experiență . Prima dată când fugea de acasă împreună cu iubitul său .
Nu se gândea ce o va aștepta acasă . " O să merit fiecare țipăt , măcar acum îmi este bine" asta își spuse de vro câteva ori.
- E mama , cred că trebuie să îi răspund . anunță David uitându-se la telefonul său mobil.
- E ok , poate este ceva important.
- Da , mama .
- David , unde sunteți ?
- Într-o mică excursie , de ce ? S-a întâmplat ceva?
- M-a sunat mama Patriciei.
- Poftim? bea o gură de apă și se uită la Patricia care pare speriată.
- M-a sunat foarte îngrijorată și nervoasă. Ar fi mai bine să veniți aici.
- Nu, mama... Femeia i-a interzis să mai iasă cu mine , ea doar a ales.
- Când aveți de gând să vă întoarceți ?
- Duminică .
-  Treceți pe la mine , vă rog. Aveți grijă !
David închide telefonul și nu scoate un sunet.
- Eii ? Ce s-a întâmplat ? Întreabă neliniștită.
- Mama ta ... A sunat-o pe mama.
- Poftim? Ohh , sper că nu...
- Nu mi-a spus nimic, doar că era îngrijorată dar și nervoasă cică .
- Și?
- Vrei să mergem acasă ? o ia de mână și o privește .
- Nu știu ... spune nesigură pe ea.
- Facem cum vrei tu. îi sărută mâna .
- Habar nu am acum...Ohh, nu a fost o idee prea bună să venim aici. oftează și spune printre dinți.
**
Două ore mai târziu erau în drum spre casă . Patricia hotărâse să se întoarcă , știa că mama ei este în stare de multe și când auzise că o sunase pe doamna Lili se panicase.
- Ești în regulă ? glasul lui David reușește să o aducă cu picioarele pe pământ .
- Da , sunt bine... tresare și răspunde imediat.
- La ce te gândeai ? își așează mâna peste a ei.
- Pai e clar că la ai mei. oftează și își lipește obrazul de geam.
- Hei , va fi bine! îi ridică mâna și i-o sărută.
- O să fiu închisă în camera mea pentru o veșnicie . se bosumflează și aproape începe să plângă .
- Sunt sigur că nu vor face asta.
- Oricum bine nu o sa ne fie... șoptește resemnată.
- Am un plan că sa ne fie bine, tu trebuie sa fii doar deacord. își întoarce privirea către ea și îi zâmbește .

Era deja întuneric beznă când ajunse în fața blocului unde locuia Lili. David nu uitase de rugămintea mamei sale și iată-i în fața ușii .
David deschide ușa după ce auzi glasul mamei sale și o pofti pe Patricia înăuntru .
- Bună , copii! îi întâmpină ținând-o pe micuța Antonia în brațe .
- Sărut mâna . Bună, frumusețe mică , ce faci? Patricia se alintă și se joacă cu micuța .
- Mama să mergem în salon, vreau să vorbim ceva. David pare cam încordat și pășește grăbit către intrarea în salon.
- Ce e cu atâta grabă , nu rămâneți aici? întreabă așezându-se pe canapea.
- Nu chiar , Patricia are ceva de lămurit cu părinții săi . scoate o țigară din pachet și pentru un moment fu tentat să o aprindă . Renunță când îi întâlni privirea Patriciei.
- La această oră ? femeia face semn către ceasul mare de pe perete.
- Uite, această situație nu poate continua așa la nesfârșit . Nu ne poate impune când să ne vedem sau să nu ne mai vedem. Nu este așa ? explică nervos gesticulând.
- Ai și tu dreptatea ta, dar și fata asta trebuie să își termine școala.
Patricia simți un gol în stomac, se pare că și doamna Lili era de partea mamei sale. Era scandalos, David era o problemă referitoare la studiile ei? Cu lacrimi în ochii se ridică de pe canapea și ieși din încăpere .
- Ohh , uite ce faci. David scrâncește din dinții și merge după ea. Iubito, eu sunt aici. O să ne fie bine, ok? o strânge în brațe și îi sărută fruntea.
- Pot vorbi cu ea două minute? se apropie și îi mângâie părul Patriciei. David face un pas în spate și așteaptă. Scumpo, nu am vrut să mă înțelegi greșit . Vreau ca voi să fiți fericiți împreună , dar în același timp vreau și ca să vă terminați amândoi studiile. O să se găsească o cale de mijloc, bine? îi ridică capul și îi șterge lacrimile de pe față.
- Mama, tocmai calea de mijloc venisem să ți-o spunem. adaugă David tușind înăbușit.
- Eu zic totuși să rămâneți aici, faceți un duș, mâncați ceva și vorbim mâine dimineață . propune și o ia de mână pe fata care încearcă să se oprească din plâns .
- Patricia, vrei asa?
- Ok, noaptea va fi un sfetnic bun. oftează din nou și își șterge lacrimile cu mâneca.

**
- Ești sigur că vrei să intri cu mine? îl întreabă nesigură în timp ce intră pe portiță .
- Suntem amândoi implicați , ok? Suferim amândoi . îi șoptește și ține pasul cu ea.
- Mamă ? strigă după ce amândoi intră în casă .
- Doamne, Patricia! țipă și vine rapid în hol urmată de soțul său.
- Sărut mâna , doamnă. Bună ziua, domnule! David salută respectuos .
- Tu ce cauți aici? întreabă răstit tatăl Patriciei.
- Domnule...
- Cât de impertinent , după ce că ai luat-o de la școală și nu a venit acasă doua nopți mai ai tupeu să vii aici? își iese din minți și țipă.
- Terminați ! Nu m-a luat el de nicăieri , asta a fost alegerea mea.
- Alegerea ta?
- Da , tată ! Sunt majoră și fac ceea ce vreau eu.
- Stai puțin , cum adică faci ceea ce vrei tu? mama Patriciei țipă și începu să tremure de nervi.
- Tocmai am venit să vă anunț că o să mă mut cu el.
- Tu glumești , fetițo.
- Nu glumesc deloc, eu îl iubesc și dacă voi nu sunteți deacord eu mă voi muta cu el și nu va voi mai deranja. strigă și lacrimile i se preling pe obraji. Acum o să mă duc să îmi iau câteva lucruri. îi sfidează cu privirea și înaintează spre camera ei.
- Te aștept la mașină . David strigă după ea apoi părăsește casa.
- Fii atentă la mine, Amalia , dacă fiică-ta părăsește casa asta nu vreau să o mai văd niciodată . o prinde de braț pe femeie și îi spune înfundat la ureche. Își ia apoi geaca și iese rapid din casă .
- Patricia, nu poți pleca . deschide ușa și intră în camera fetei plângând.
- Ia uita-te la mine , pot? își ia valiza în mână și iese pe ușă .
- Dacă pleci, nu te mai întorci ! țipă plângând, dar asta nu o oprește pe Patricia.

David coboară , îi ia valiza din mână și o așează în portbagajul mașinii , apoi se întoarce la volanul mașinii și pornește motorul.
- Ești în regulă acum? pune o mână peste piciorul iubitei sale.
- Nu credeam că voi ajunge aici... își șterge din nou lacrimile și privește în gol pe geam.
- Să știi că își vor reveni ei. încearcă să o încurajeze .
- Practic nu mai am nimic ... oftează adânc .
- Cum adică ? Mă ai pe mine, știi bine asta.
- Nu mai am familie.
- O să ne facem noi , una a noastră și o să fie perfectă . îi ia mâna și i-o sărută , iar ea zâmbește.
- Ai dreptate , atâta timp cât ne iubim , o să fim fericiți . se apropie de el și îi plasează un sărut scurt pe obraz.

Am ajuns la capitolul 33 și sunt aproape 3 mii de lecturi. Sunt fericită la fiecare vot primit și pe această cale țin să îți mulțumesc @GabrielaIon pentru susținere , te pup.

Mi-aș dori să vă spuneți părerea , să-mi spuneți dacă vă place, sau dacă nu. Dacă greșesc  ceva sau dacă ați dori să schimb ceva , nu mă voi supăra nici la critici. Vă mulțumesc tuturor:*.

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum