Capitolul 8 ;

5.5K 249 0
                                    

-8. 'Îmi cer scuze, iubire!'

- Ha?! exclam confuz .
- Sunt Denise , dragă.
- Cine?!
- Să nu-mi spui că deja m-ai uitat.
- Nici măcar nu îmi amintesc de tine, scuze.
- Cât de urât! Ai petrecut seara trecută cu mine, probabil alcoolul ți-a spălat creierul.
- Probabil. Ce vrei ?
- Să înțeleg că tu nu mai ai nevoie de mașină?
- Poftim? Ce caută mașina mea la tine?
- Tu chiar nu îți mai amintești nimic?
- Absolut , sunt complet în ceață...
- Vin-o la bar , o să îți aduc mașina acolo și o să îți alung ceața.
- Sunt la bar.
- Ok , așteaptă-mă, ajung repede . Te sărut! spune și închide.

Intru în bar și comand o cafea . Cine dracu' o fi și Denise asta? Ce caută mașina mea la ea? Da , nu o să mai beau așa mult.
Fumez vro cinci țigări și beau două cafele până mă trezesc cu o roșcată frumoasă și sexy lângă masă . Hopa , nu am gusturi deloc rele la beție.

- Ce faci , prințule ? se așează lângă mine și își trece degetele lungi prin părul meu.
- Te așteptam. o măsor din cap până-n picioare.
- Uite cheile mașinii.  plasează cheile pe masă.
- Cum au ajuns la tine?
- Eu am condus aseară până acasă la tine. Nu am vrut să o las afară și n-am știut unde îți este garajul , așa c-am luat-o la mine . Sper că nu te-ai supărat. îmi zâmbește etalând gropițele drăguțe din obraji.
- Nu chiar. Mai exact , ce s-a întâmplat aseară?
- Sex ?! Asta îți sună cunoscut ?
- Cu tine ? Nu , nu-mi amintesc. o privesc complet confuz. Nu îmi vine să cred că am băut atât de mult încât nu mai țin minte nimic.
- Trist , dar nu te condamn. Abia ai reușit să ajungi în casă. își plimbă o mână pe piciorul meu.
- Nu-mi zi că m-ai dus tot tu.
- Te-ai fi trezit cu mine lângă tine dacă te duceam eu. Nu ești un bărbat pe care l-aș lăsa singur în pat, sau pe bancheta din spate a mașinii. se apropie de mine și îmi prinde bărbia intre degete.
- Să înțeleg c-am făcut sex în mașină și ți-a plăcut , ha ? îmi apropii fața de a sa și îi zâmbesc.
- Te subestimezi cumva?
- Îmi place să las femeile să mă laude.
- Dar cât de modest ești tu. rupe distanța mică dintre noi și își lipește buzele de ale mele.
- Uite ce e, Denise, mi-ar face plăcere să mai rămân, dar chiar am multe de rezolvat. Trebuie să plec . Mulțumesc că mi-ai adus mașina. Poate ne mai vedem .îi ating gâtul subțire cu degetele și îi fac cu ochiul.
- Sper sa ne mai vedem , scumpule . iau cheile de pe masă și las bani pentru  consumație.
- Ai grijă de tine! mă ridic și mă deplasez rapid spre ieșire.

Mașina pare în regulă. O voi lăsa aici și voi veni mâine sau mai târziu după ea. Voi ajunge mai repede cu motorul. Mă simt atât de obosit încât cred ca aș putea dormi patruzeci și opt de ore încontinuu.

Patricia povestește:

E opt fără douăzeci. Sunt ruptă de oboseală după atâta alergătură prin magazine. Măcar am reușit să îmi găsesc o pereche de pantofi superbi.

Mona a plecat să se întâlnească cu Robert , iar eu am luat un taxi pentru a ajunge acasă . În seara asta o să-mi pregătesc un bol cu floricele și  voi viziona " The Notebook ".  Chiar dacă l-am mai văzut de vro trei-patru ori , ador filmul ăsta și de fiecare dată mă face să plâng.

Alex este cu băieții. L-am păcălit că nu mă simt prea bine și că nu pot ieși. Culmea, nu a avut nimic de obiectat. Mă surprinde! Înainte de-a face altceva îmi scot rochia din dulap . Ohh , se potrivește perfect cu pantofii. Ăsta o să fie un super bal.

**

Marți , ora doisprezece. Mă trezesc buimăcită și iau telefonul de pe noptieră.

- Cum naiba? țip când văd cât e ceasul. Cina m-a pus să mă uit la " Pretty little liars " până la ora patru dimineața? Perfect , am ajuns să mă cert singură.
La unu jumătate am programare la salon. Pfiuu , am timp să mănânc ceva, sunt lihnită.
- Mamăă?! strig în speranța că și-a amintit de ziua importantă de astăzi și și-a luat liber de la servici, dar nu primesc nici un răspuns. Perfect , m-a lăsat singură.

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum