Capitolul 9 ;

5K 233 2
                                    

-9. ' decât o aventură?'

Întrebarea ei mă lasă fără cuvinte.Ce să îi spun ? Bineînțeles că nici eu nu știu exact ce a însemnat noaptea aceasta, dar cred că am fluturi în stomac.

Sunt într-o mare încurcătură.Mă privește cu ochii mari și pot jura că are lacrimi în ei.

Cred că aș vrea să o  iau în brațe. Chiar mi-aș dori să îi strivesc buzele și să îi mângâi obrajii îmbujorați. Aș vrea dar ultimii stropi de gândire nu mă lasă. Sau poate este doar orgoliul?
- Aș prefera să nu răspund acum. murmur sec într-un final și mă îndepărtez de ea.
- Am înțeles. Eu... eu, vreau să merg acasă. sare ca arsă și își caută rochia.
- Patricia, uite...
- Nu mai trebuie să spui nimic! Ce-a fost de spus , s-a spus. Vreau doar să mă duci acasă. aruncă cuvintele tăios în timp ce își trage rochia pe ea.

Mă smuncesc nervos de pe locul meu și deschid cu un gest portiera mașinii. "Bravo ție, ai făcut-o lată acum!"

Aprind o țigară și trag nervos din ea. Nici eu nu știu ce simt acum. Sunt furios sau supărat? I-aș fi putut spune măcar că a fost o seară minunată, sau o chestie din aceasta drăguță. "Orgoliul lui David Martin se pare că este prea mare pentru a cuceri o fată ca ea."  înjur printre dinți încercând să opresc vocea din capul meu. La dracu' cu situația asta!

După alte zece minute o văd coborând. Deschide tacticos portiera ușii din față și se urcă pe locul din dreapta. Nici nu mă privește. Preferă să stea cu capul lipit de geam și cu ochii închiși.

Pornesc motorul mașinii și imediat ne îndepărtăm de acel loc.

  

**

Deschid ochii și realizez că toată camera se învârte cu mine. Da, iar am reușit să ajung beat acasă.

După ce am lăsat-o pe ea acasă, a coborât imediat fără a spune un cuvânt, m-am oprit la bar unde am consumat, ce-i drept, foarte mult alcool. Ce mama naibii se întâmplă cu mine? De ce mă mustră conștiința atât de tare?

- David ?! vocea mamei trece prin ușă și îmi zgârie timpanele.
- Intră , e deschis. scuip cuvintele fără tragere de inimă și îmi închid ochii.
- Dormeai ? pășește încet și îmi analizează camera în totalitate.
- Nu! Eram pe moarte , mulțumesc că m-ai salvat . îmi pun o pernă pe cap pentru a scăpa de razele solare care îmi ardeau iriși.
- Nu fi impertinent este ora două . Au sunat ce-i de la școală. David de câte ori ți-am spus că atunci când îți dai cuvântul  trebuie să finalizezi ce începi?
- Nu mă interesează . Am avut ceva important de rezolvat. explic fără tragere de inimă sperând că voi scăpa de interviu.
- Hormoni tăi nu puteau să aștepte ?
- Ce tot spui, femeie? arunc perna și mă ridic în capul oaselor.
- Am găsit ăsta în mașina ta. flutură un sutien negru în aer.
- Stai , stai ... ce cauți tu în mașina mea?ridic tonul și simt cum sângele mi se încinge în vene.
- Ai lăsat-o in față , deschisă cu cheile în contact. Preferai să o las acolo ? Următorul subiect nici nu am chef să-l mai discut acum , o să vorbești cu tatăl tău. ridică un deget împotriva mea, aruncă sutienul pe pat și părăsește încăperea fără să depună un mic efort să închidă ușa.

- Ce subiect femeie ? sar din pat și mă trezesc lângă ușa urlând după ea.
- Băutura , Davide , băutura. reușesc să aud vocea ascuțită a mamei.

Oh, fir-ar! Eu chiar îmi pierd complet mințile? Să beau este una, dar chiar să nu mai am habar ce fac? Oh, stai numai să vezi cât mă voi distra când va apărea tata acasă.

Merg leneș spre baie, am nevoie neapărat de un duș. Miros ca podeaua unei berării. Voi trage imediat după ceva pe mine și voi pleca la cafenea. Acolo măcar voi putea beneficia de o cafea tare, pe care o voi consuma în liniște.

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum