- 2. 'Poți fugi, dar nu te poți ascunde'
David povesteste:
Am rămas privindu-l pe cel din fața mea.Nu m-am mai întors nici să îmi ridic premiul.
Am rămas uimit de această performanță a tipului.
La scurt timp îl văd trăgând pe dreapta și își dă casca jos de pe cap. Asta e momentul să mă apropii.Mă blochez atunci când observ părul lung răsfirându-se pe spate, de sub casca. La dracu, este fată?
Fără să mai stau pe gânduri pornesc și mă apropii de ea .Trebuie să fac cunoștință cu o asemenea fată.
Mă observă apropiindu-mă și în următoarea clipă își reașeză casca pe cap,pornește motorul și pleacă de pe loc.
Fuge de mine?
Hotărăsc să nu mă dau bătut și o urmez imediat. Accelerez puternic și sunt chiar în spatele ei. Face greșeala de-a întoarce capul pentru a vedea ce se întâmplă in spatele său și în următoarea clipă inevitabilul se produce. Pierde controlul motocicletei și se izbește puternic de un stâlp.
Sar imediat de pe motor și fug spre ea.
**
Este trecut de ora unu și nu știu nimic încă despre starea fetei. Între timp părinții săi au fost anunțați și trebuie să apară din clipă în clipă . Este așa o agitație aici și nici nu știu pe cine să mai întreb despre starea ei. Știu doar că acum este la Reanimare.
- Domnișoară , îmi poți spune cum se simte fata adusă aici datorită accidentului? o prind de mână pe asistentă tânără când aceasta trece pe lângă mine.
- Domnișoara Devis? mă privește curioasă și îi dau drumul mâinii.
- Nu îi cunosc exact numele , cea cu accidentul de motor.
- Da , domnișoara Devis. îmi face cunoscut numele fetei și îmi zâmbește. Momentan este in comă, are o fractură deschisă la piciorul stâng și a suferit o lovitură severă la nivelul coloanei. Mâine dimineață i se vor face alte investigații și ne vom putea pronunța . Ce-i drept ,următoarele ore vor fi destul de critice pentru ea. mă informează și pleacă grăbită.
Rămân gândindu-mă la cele spuse. Din câte am priceput eu sunt șanse ca ea să rămână paralizată . Gândul ăsta mă macină și încep să mă simt din ce în ce mai vinovat.
Merg către automatul de cafea și observ intrând pe ușa spitalului o femeie susținută de un bărbat înalt . Mă gândesc pe moment că ar putea fi părinții fetei. Amândoi se îndreaptă spre ghișeul de informații .
- Patricia Devis? întreabă bărbatul cam impacientat.
- La Reanimare , nu o puteți vizita momentan. tânăra îi informează și bărbatul înjură nervos.
Mă apropii de cei doi și dau politicos un "bună seara". Amândoi mă analizează gen " tu cine mai ești și ce vrei?"
- Sunt David Martin , un prieten de-l ficei dumneavoastră . mint dându-mi seama că eu nici măcar nu îi știu prenumele fetei.
- Ce știi de Patricia? Se pare ca angajați spitalului acesta nu sunt în stare de-a purta un dialog. spune pe ton înalt făcând un gest spre fata tânără de la informații .
- Momentan este in comă . spun și femeia din fața mea începe să plângă . Își va reveni curând . adaug privind-o cu milă . Are o fractură la piciorul stâng ,dar se va face curând bine. încerc să încurajez , dar îmi dau seama imediat că tocmai am scos o prostie pe gura.
CITEȘTI
Stay
RomansaOamenii nu pot trăi fără iubire și nu sunt meniți să fie singuri. Mulți dintre ei, însă ,nu realizează importanța și valoarea unui suflet pereche , alături de care să împartă pământul , aerul , orizontul , vântul și viața și preferă să se arunce în...