- 1. ' Activități secrete '
David povesteste :
Era începutul unei frumoase luni de aprilie .Soarele apunea , iar luna își facea treptat apariția pe infinitul cer .
- Dumnezeule , copile , tu o să mă omori cu zile ! se aude un țipăt ascuțit care îmi zgârie urechile .. Mă întorc somnoros și-mi afund fața în perna , știam ce urmează...
- David , pentru numele lui Dumnezeu , iarăși dormi toată ziua și noaptea umbli de nebun pe nenorocirea aia de motocicletă ? Presupun că atât de comod ai fost încât nici pe la facultate nu ai...- nu apucă să termine ce avea de zis pentru că îi răspund pe un ton nu prea frumos, având în vedere ca este mama mea.
- Madam sunt major și fac ce vreau , dacă am chef mă duc la cursuri , dacă nu , nu . Și nu ai absolut nici un drept să îmi spui ceva despre motor. Acum, te rog închide ușa pe dinafară.
-Ohh , ești așa un impertinent .. O să discuți cu taică-tu...iese val-vârtej trântind ușa dupa ea . Mda , probleme din astea am de când mă știu. Urăsc să-mi comande cineva viața , chiar dacă comandanta este chiar mama.
Încerc să mă ridic , dar parcă patul nu mă lasă să-l părăsesc . Renunţ şi îmi frec ochii cu podul palmei în timp ce casc somnoros.
Sunt distras de către telefonul de pe noptieră care sună. După câteva clipe în care privesc ecranul ce luminează , mă dezmeticesc şi văd că apelantul este Robert.
- Salul, omule !
- Prietene , ce mama dracu' faci ? Încerc să dau de tine de două ore ..
- Am fost prins cu ceva treabă , scuze . încerc să-mi fac vocea să nu mai sune ca a unui om abia dezmeticit.
- Ca deobicei , era vorba să ne vedem la lac acum o oră și ceva ... toți suntem aici .
- Uite am fost prins cu Antonia , mama a avut puțină treabă pe la bancă . ( Antonia fiind surioara mea de 1 an si 2 luni , pe care pur si simplu o ador , am eu reputație de băiat rău , dar iubesc copii și sora mea este minunată )
- Oh , mișcă-te cât poți de repede , vom începe cursa ...
- Ok . spun scurt și închid apoi pun telefonul înapoi pe noptieră .
Mă ridic din pat și mă întind ,ca mai apoi să merg leneș până la dulap. Îmi iau un tricou bleo , blugi deschiși la culoare si nelipsita geacă de piele .
În câteva minute sunt gata. Părul nu mai are importanță , oricum voi purta cască .
Cobor scările și dau cu ochii de ceasul mare care indică ora opt jumătate. Ohh , chiar am dormit mult . Părăsesc casa fără ca mama să mă vadă, probabil e prinsă cu vreun serial sau cu cea mică .
Merg grăbit spre garaj , deschid ușa și-mi văd iubita așteptându-mă . "Bună baby" , spun adresându-mă bucăților de fier neînsuflețite . "În seara asta avem treabă !" Îmi pun casca pe cap , pornesc motorul .
John îmi deschide de îndată poarta , aceasta fiind chiar meseria lui . Îl salut ridicând mâna , iar el îmi copie gestul .
Accelerez la maxim și plec cu o scârțâitură grozavă de roți .
Drumul durează cam cincisprezece minute. Ajuns la locul indicat de Robert îmi găsesc imediat prieteni .
- Salut băieți. spun dându-mă jos de pe motor și mă îndrept spre ei pentru a da noroc .
- Salutare , hei David l-ai văzut pe Jeremy ?
- Din câte se vede abia am ajuns , deci nu , de ce ? ridic sprânceană curios .
CITEȘTI
Stay
RomanceOamenii nu pot trăi fără iubire și nu sunt meniți să fie singuri. Mulți dintre ei, însă ,nu realizează importanța și valoarea unui suflet pereche , alături de care să împartă pământul , aerul , orizontul , vântul și viața și preferă să se arunce în...