Capitolul 32 ;

3.7K 168 1
                                    

-32. 'escapadă'

Patricia nu închise ochii toată noaptea. A stat și a plâns datorită cuvintelor spuse de către mama sa.
Nu putea să accepte comanda pe care i-o dăduse . Ea trebuia să fie cu David , ăsta era singurul lucru pe care și-l dorea.
Avea să își termine liceul , să își ia examenul cu notă mare și după ce va intra la facultate se va muta împreună cu el. Cel puțin asta era planul ei , dar se pare că ea și mama ei nu gândeau la fel.
Avea dreptate , cam neglijase în ultimul timp învățatul , dar se întâmplase atâtea ... Despărțirea , accidentul , împăcarea și acum mai era și destrămarea familiei Martin.
Da , Amalia i-ar spune " tu nu ești mama răniților , așa că vezi-ți de ale tale domnișoară" .
Nici măcar ea nu prea înțelege ce se întâmplă . Ea și mama sa erau foarte apropiate și îi povestea totul. Acum nu ar înțelege deloc. Așa că s-a decis să creadă că într-un final s-a maturizat și a reușit să se smulgă de la "sânul mamei".

Ajunsă la școală ,buimacă de somn, își trage prietena într-un colț al coridorului , după ce aceasta iese din clasă.
- Doamne , mă sperii ! Ce faci , de ce nu ai venit la oră ? Mona își dă părul după urechi și o privește confuză.
- Nu prea am chef și atenția necesară pentru a asista azi la ore... Am nevoie de tine.
- Ce s-a întâmplat ?
- Mama mi s-a întâmplat ! înjură printre dinți și oftează.
- V-ați certat? gura blondei formează un "o".
- Mi-a interzis să mă mai văd cu David.
- Pff , e imposibilă deja . gesticulează nervoasă .
- Mie îmi zici ? Am nevoie de telefonul tău .
- Și telefonul ți la luat ?
- Tu ce crezi ? Poliție !
- Eu în locul tău aș fugi de acasă . Ai optsprezece ani , nu cinci , Doamne ! scoate telefonul din geantă și îl plasează Patriciei.
Aceasta formează numărul lui David și îl pune la ureche.
- Hei , sunt Patricia ! își mușcă buza de jos.
- Te-am sunat de zeci de ori ... Ce faci ?
- Să zicem bine ... Mi-a luat mama telefonul , scuze ...
- Haa ?! exclamă confuz total.
- Da , ne-am certat și  la luat. Poți veni la școală să mă iei ?
- Ajung în douăzeci de minute , iubito! Te sărut.
- Și eu. închide și îi înapoiază telefonul Monei.
- Mulțumesc ! Uite mai am nevoie de ceva de la tine , te rog! se alintă și clipește foarte des.
- Ce mai e ? dă ochii peste cap.
- Păi ... Mama trebuie să știe că după școală sunt la tine pentru un proiect. Te roooooog !
- Ooo , Doamne ! Asta nu pot , va vrea să vorbească cu mama și o vom încurca amândouă .
- Te rog , Mona ! E ultima chestie pe care o cer. o strânge în brațe și o sărută pe obraz.
- Nu începe cu șantaje din astea emotionale .
- Te roog ! se desprinde din îmbrățișare și face o față de copil supărat .
- Ok , ok . Dar e ultima dată.
- Te iubesc ! Acum trebuie să plec. Mulțumesc mult. o mai strânge odată în brațe și apoi pleacă.
- Ai grijă în ce te mai bagi!

Ieși din curtea școlii și îl aștepta în parcare. Se urcă rapid în mașină și pleacă imediat.
- Ce dor îmi era de tine ! își sărută scurt iubitul.
- Ce faci , ești bine ? o întreabă îngrijorat.
- Acum sunt! îi mângâie obrazul drăgăstos și îi zâmbește.
- Ce s-a întâmplat ?
- Mama ... Parca a înnebunit , ne-am certat rău , gen : ce am de gând să fac cu viața mea , că sunt inconștiență și din astea. Dar cel mai urât e că mi-a interzis să mă mai văd cu tine și mi-a confiscat telefonul. oftează și își lasă capul în mâini.
- Și tu văd că ești extrem de ascultatoare... Râde și ea îl lovește cu pumnul peste umăr .
- M-am săturat de ea ! se lasă pe spate în scaun și începe să se joace cu o șuviță de păr .
- E cam absurdă . Eu în locul tău plecam de acasă...
- Asta a zis și Mona . râde gândindu-se la reacția mamei sale.
- Și de ce râzi ? îi aruncă o privire curioasă .
- Mă imaginez la știri ... " O adolescentă fugită de acasă ". râde și mai tare.
- Nu cred că ar fi în stare de asta . râde și el uitându-se la ea.
- Ohh , ar fi !
- Mă rog , să lăsăm asta. Mai bine spune-mi ce vrei să facem? îi ia capul în palmele sale și o sărută .
- Orice , vreau să fim doar noi doi și atât . Nu mă interesează unde.
- Ok , tu ai spus-o! îi mai oferă un sărut apoi pornește din nou motorul.
- Dar îmi spui unde mergem , nu?
- Surpriză , iubito !

**
- Ești nebun !coboară râzând din mașină .
- De ce,iubire? o urmează și o ridică în brațe .
- Mama știe că sunt la Mona pentru un proiect , iar noi suntem în Brașov ? îl prinde de obraji și îl sărută pe frunte.
- Să o lăsăm pe mama ta , ok ? Suntem doar noi doi.
- Tocmai aici ? Clar ,ești nebun !
- Sunt imprevizibil , pitico !
- Acum ma lași jos ?
- Ai rău de înălțime ? râde de ea și o ridică puțin și mai sus.
- Vreau să mă bucur de zăpadă ...
- Dorința ta e poruncă . o lasă jos și imediat se trezește cu un pumn de zăpadă în față.
- Ahh , asta o vei plăti !
- Dacă mă prinzi ... râde și fuge precum un copil.
Se pare ca amândoi au uitat de problemele pe care le aveau. Erau amândoi acum , fericiți , departe și fără griji.

- Cred că ar trebui să mergem să îți iei câteva haine , iubito. spune întinzându-se pe patul din camera hotelului.
- Pai de ce ? Sunt ok așa .
- Uite , mă gândeam să rămânem până duminică seară aici . se ridică în șezut și o privi.
- O să mă omoare ... îl privi nesigură , chiar nu știa ce să zică . Până duminică , având în vedere ca azi e joi... Nu e cam mult , pui ?
- Dacă vrei mergem și mâine înapoi , sau în seara asta ... Depinde de tine , iubire. se ridică și o lua în brațe.
- Nu , avem nevoie de vacanța asta . se întoarce și îl sărută.
- Dacă începi așa nu știu dacă mai ajungem să cumpărăm haine.
- Ne grăbim ? își strecoară mâinile pe subt bluză și îi mângâie abdomenul.
- Nu știu , tu decizi acum . Arr , dacă mai fa..
- Ce se întâmplă ? îl întrerupe și își mușcă buzele.
- Te voi arunca pe acel pat și știi prea bine ce îți voi face .
- Demonstrează , lasă vorbele. mâinile ei se plimbă pe spatele lui.

Își împletește degetele cu ale ei și o trage înspre el. Își lipește trupul de al ei și îi inspiră adânc aroma. Doar aerul stă între ei și îi desparte doar o suflare fierbinte. Îi dă bluza jos și îi deschide sutienul , iar ea îi urmează gestul lăsându-l la bustul gol. El o analizează din cap până în picioare și își mușcă buza râzând apoi îi șoptește "ești cea mai frumoasă ". Nu îi poate vedea trăsăturile dar îi simte parfumul .
O trântește cu brutalitale de perete , se apropie de ea și îi mângâie obrazul cu buricele degetelor. Îi mușcă carnea, apoi o linge cu limba sa ascuțită . Ea îi curpinde gâtul în mâini și îi zgârie ușor pielea excitată. Trasează linii și contururii pe trupul lui , deschizând căi de iubire și eliberând șuvoi de energie. Amândoi pun pasiune în ceea ce fac.
Îi dezmiardă sâni cu limba și cu degetele. Îi prinde talia cu mâinile și o ridică în brațe , ea își încolăcește picioarele în jurul său și scoate un geamăt surd. Amândoi sunt deja în derivă.
**
Soarele blând al dimineții se strecoară printre perdele.
Era deja trecut de ora zece , iar cei doi încă dormeau îmbrățișați.
Un ciocănit în ușă îl trezește pe David , iar pe Patricia o face să se foiască de pe-o parte pe alta.
Se dă jos din pat își trage un halat pe el și deschise .
- Aveți nevoie de ceva ? un bărbat îmbrăcat într-un costum negru încercă să fie amabil .
- Dacă aveam nevoie te chemam , nu ? replică morocănos privindu-l chiorâș.
- Mă scuzați . Atunci când o să aveți nevoie...
- Dacă tot ești aici , micul dejun pentru doua persoane și un buchet de flori , se poate ?
- Desigur , domnule.
- Ok, grăbește-te . îi înghesuie niște bacnote în buzunar apoi închide ușa.
În timp ce îl așteaptă pe individ iese pe balcon să fumeze o țigară.
Se gândi că era prima dată când făcuse o asemenea chestie nebunească. Practic a fugit de acasă împreună cu ea și s-a trezit în Poiana Brașov , într-un hotel luând micul dejun și oferindu-i flori .
Era fericit , își vedea toata viața astfel alături de ea , răsfățând-o și iubind-o din tot sufletul.
Trase ultimul fum din țigară și o aruncă.
Își dădu seama că statea acolo , pe balcon , în halat , aproape înghețat si zâmbind de unul singur când se gândea la pitica lui.
Se grăbi să deschidă ușa după ce auzi prima bătaie . Nu voia să o trezească , nu era încă momentul.
Îi mulțumi individului și lua tava împreună cu buchetul de flori.
- Iubiree ?! Haide trezește-te ! îi sărută gâtul și o mângâie pe umărul gol.
- Deja ? protestă întorcându-se cu fața la el.
- E aproape unsprezece , somnorici. Avem și altceva de făcut astăzi , așa că trezirea. o zgâlțâie puțin și fata deschide ochii. Haide , am o surpriză pentru tine .
- Ce ? zâmbește și deschide în totalitate ochii.
- Bună dimineața , soare ! îi întinde buchetul de flori și o sărută.
- Cât de dulce ! Bună dimineața și te iubesc! se alintă și îl strânge în brațe.
- Te iubesc și eu , pitico ! După ce mâncăm mai am și alte surprize pentru tine . îi sărută fruntea și așează tava cu micul dejun pe pat.

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum