Capitolul 13 ;

4.8K 211 0
                                    

-13. 'Paranoia'

- Și ce vrei să insinuezi acum? Așa este el , bea foarte mult și lasă fetele baltă! lipsită de expresie încep să mă joc cu butoanele telecomenzii
- Patri , tu ai văzut cum te privea?

- Ce vrei să spui , mai exact ? mă întorc spre ea și o privesc fix.

- Ceva e putred aici. Dacă și el are sentimente pentru tine ?

- Oh , te rog ! Spune-mi că Pământul este pătrat și te cred , dar că David are sentimente pentru mine nu pot crede. zic pe ton ironic și mă ridic .

- Ești absurdă ! Din exterior se văd anumite chestii dacă știi cât de cât povestea.

- Trezește-te , Mona ! El este David Martin ! mă dau bătută și plec către bucătărie.
David povesteste:

Mă tot învârt în pat. Nu reușesc să adorm. Se pare că discuția cu blondi m-a cam dat peste cap. Chiar este atât de vizibil că sunt afectat de prezența Patriciei? Cine spune că blondele sunt proaste se înșeală amarnic. Această blondă tocmai m-a citit.

Iau telefonul și caut numărul ei. Dacă nu o voi suna, voi da de bănuit.

- Da ? îi aud vocea imediat.

- Sunt David .

- Credeam că nu mai suni.

- Te ascult...

- Nee , eu te ascult pe tine . ce sigură e fata asta pe ea .

- Ce pot să îți spun eu ? fac pe prostul puțin.

- Ce ai început azi la cafenea...

- Pai , ți-am spus deja. Prietena ta este o fată grozavă , dar luata de prietenul meu cel mai bun . Eu nu-mi văd rostul în ecuație și asta este tot ce am de spus .

- În seara balului nu a contat că este luată? David , de ce vă mințiți unul pe altul ?

- A fost o greșeală , bine ? Știu și eu asta și o știe și ea. încerc să rămân calm și mint frumos.

- Bine , mă ! Atunci nu o mai bântui.

- Ea are o relație , care-i treaba mea?

- Nimic , lasă ! Merci că ai sunat.

- Pentru nimic . Pa ! spun sec și închid telefonul.

Ce se petrece ? S-o fi convins ea de ceva de am scăpat atât de repede ? Ceva e putred și îmi dă cu virgulă...

Patricia povestește :

Mă chinui să termin un proiect de vro două ore. Se vede că mintea nu îmi poate sta la el. Gândurile mele zboară doar la David , din nou .

Asta este doar vina Monei , care îmi umple capul cu ideile ei tâmpite.

- Zi-mi ! duc telefonul la ureche și mă arunc pe pat. Se pare că Mona nu se dă bătută ușor.

- Ce faci ?

- Proiectul , tu ?

- Eu tocmai am terminat de vorbit cu David .

- Mai nou sunteți așa buni prieteni ?

- Nu am spus asta . Mie doar îmi pasă .

- De el ? o iau peste picior.

- De tine , proasto ! Uite , știu că nu mă vei crede , dar eu sunt super sigură de o chestie.

- O luăm de la capăt ? oftez și îmi dau ochii peste cap.

StayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum