-22. 'te iubesc'
David povestește:
Intru încet pe ușă și îmi las cheile mașinii pe măsuța din hol. Îmi dau jos teniși ,îmi afund picioarele în papuci mei de casă pufoși și-mi pun geaca în cuier.
- David , tu ești ? aud vocea tatălui meu venind din salon.
- Chiar eu ! Fac pași imediat spre el.Ia uite cine și-a făcut timp să treacă pe acasă .îl cicălesc când dau cu ochii de el.
- Același David al meu , neschimbat. mâna sa o cuprinde pe a mea și apoi îmi oferă o îmbrățișare bărbătească .
- Și tu ești la fel de neschimbat , domnule George . îl iau peste picior și îi smulg un zâmbet . Într-adevăr , tata lucrează mult. Chiar foarte mult. Cel mai mult timp și-l petrece înafara țării. Mama este cea care se ocupă de firmă aici , bineînțeles , în ultimul timp o ajut și eu mai mult. Da, peste doi ani voi prelua eu conducerea.
- Și , de unde vii ? întreabă dupa ce ne așezăm amândoi pe canapea.
- Păi ... fac o pauza mare , chiar nu știu ce să îi zic .
- Acum cauți o minciună bună ?
- Nu ! M-am plimbat doar.. mint și în acel moment o văd pe mama intrând în salon.
- David , în sfârșit ai ajuns . Pe Patricia de ce nu ai adus-o la cina ? întreabă cu zâmbetul pe buze.
- Tocmai vin de la ea , e prinsă cu învățatul acum.
- Hopa , aici e vorba de o fata pe care i-ai prezentat-o mamei tale ? mă ia și tata peste picior.
- Mdah .. răspund sec prefăcându-mă atent la televizor.
- E o fata absolut minunată , George ! îl informează mama entuziasmată, dar el strâmbă din nas.
- Eu vă părăsesc , trebuie să fac un duș... Mă ridic și încerc să plec , dar mâna tatei mă menține pe loc.
- Nu atât de repede , trebuie să discutăm ca de la bărbat la bărbat . spune și îmi face semn să ieșim afară .
- George , nu-i băga prostii copilului în cap ! o aud pe mama după ce trec pragul balconului.
Tata se poziționează lângă balustradă și își aprinde o țigară.
- Deci , ai cunoscut dragostea fiule ?
- Am spus eu asta ? întreb puțin crispat.
- Se pare că îți place mult fata .
- Îmi place mult și mă simt bine alături de ea , dar nu știu dacă o iubesc . uit că tata îmi e alături și îmi aprind și eu o țigară .
- Dar , începi să pui sentimente , așa-i ? trece cu vederea gestul meu și mă privește doar cam ciudat.
- Nu încep nimic. mint și îmi îndepărtez privirea de-a lui .
- David , David .. Ești tu oare pregătit pentru a iubi o femeie ? chicotește și simt că mă scoate deja din minți . Trag cu sete din țigară și scrâșnesc din dinți.
- La ce te referi mai exact ? i-o arunc tăios și mă întorc către el.
- Ești pregătit să-ți părăsești viața de până acum în favoarea altei vieți?
- Nu îmi părăsesc nimic.arunc țigara și mă pregătesc să intru în casă .
- David , să nu faci ceva ce o sa regreți mai târziu . Ești tânăr , fiule ! Nu te lega la cap fără să te doară ! îl aud spunând apoi intru bulversat în casă.
**
Stau întins în pat de ceva timp și nu mă pot gândi decât la cuvintele tatei . Se pare că nenorocitele alea de cuvinte nu vor să-mi părăsească mintea. " Nu te lega la cap fără să te doară ! " Oare are dreptate ? Doamne , eu ce pot face acum ? Fiecare particulă din mine o iubește , fiecare o vrea pe ea . O iubesc și această iubire mă doare .
Ar putea fi totul atât de simplu. I-aș putea mărturisi totul și nu cred ca aș fi respins , dar cum se face asta ?Vreau să fug de tot ce mă înconjoară . Am deodată o stare ciudată care mă frământă și nu mă lasă deloc. Îmi vine să plec departe de aici, într-o altă lume. Îmi trebuie o lume mai bună , în care toți sunt drăguți cu toți și în care nu ești judecat dacă-ți arăți adevăratele sentimente sau dacă ești adevăratul TU.
Pe altă parte se pare că mă tot gândesc că ar fi timpul să uit tot ce s-a întâmplat între noi, dar ceva ma oprește și mă face să mă întreb "De ce aș uita momentele când eram cu adevărat fericit? De ce să rămân doar cu un gust amar după atâtea momente superbe?". N-am să uit niciodată . N-am să uit nimic din ceea cea fost, sau ceea ce va fi între noi , fie că vom rămâne sau nu împreună.Patricia povestește:
- Și ce vrei să facem astăzi ? e atât de tăcut , de când m-am urcat în mașină, nu știu dacă a scos cinci-șase cuvinte .
- Ceea ce vrei tu . din tonul vocii sale îmi dau seama că ceva nu e tocmai în regulă.
- S-a întâmplat ceva ? îl iau de mână și îl privesc curioasă.
- Nu , ce se putea întâmpla? răspunde la fel de sec și nici măcar nu mă privește .
- Pari ... Nu știu cum să zic, schimbat.
- Nu am nimic . Mă privește punându-și pe față un zâmbet plin de falsitate.
- Ok... șoptesc încet și îmi îndrept privirea în altă parte.
- Mergem la apartament ? Nu am chef de oraș .
- Bine.
E deja Sâmbăta . Ceasul indică ora patru . Da , era vorba să ieșim în club în seara asta , dar eu nu mai zic nimic. În ultimele zile nu mai este la fel , ne-am văzut mai rar și parcă a construit între noi un zid mare , urât și gri , izolându-ne unul de altul. Am făcut oare eu ceva greșit?
- Am ajuns ! mă informează după ce parchează mașina și sar repede jos .
- Cât de frig este !
- Tot așa era și când te-am luat de acasă , atunci nu ți s-a părut " atât de frig " . da , încercarea mea de-a primi o îmbrățișare a dat greș . Am primit în schimb o critică de toată frumusețea.
Urcăm scările împreună , apoi el deschide ușa metalică.- Vrei ceva de băut ? întreabă lăsându-și geaca pe o măsuța.
- Apă ?! îi urmez exemplul și scap și eu de geaca mea .
- Apă ? mă privește nelămurit și-și ridică sprânceana.
- Da ... Nu ai apă aici ?
- Mă rog . Apă să fie.Se îndreaptă către bucătărie , iar eu iau un loc pe canapeaua micuță din salon.
După trei-patru minute își face și el apariția cu o sticlă în mână , cred că este vin , două pahare și o sticlă de jumătate de litru cu apă.
- Am găsit modul perfect în care poți bea apa . zâmbește și așează paharele pe masă .
- Ha ?! exclam confuză .
- Combinată cu vin. deschide sticla de vin .
- Dar , nu vreau vin .. protestez și primesc o privire urâtă.
- De ce , mă rog ? Nu te vei îmbăta și nu o să profit de tine . râde cu sarcasm și simt că mi se strânge stomacul.
- Nu am spus asta. Știi ce ? Ok , o să beau vin . Mă ambiționez și mă fac mai comodă pe canapea.
- Așa te vreau . zâmbește și cred că este primul zâmbet de azi lipsit de falsitate.**
Nu suport cuvintele.Mă dor. Mă iau, mă izbesc, mă nenorocesc. Atinge-mă cu degete, cu buze. Îmi sunt pătate mâinile . De dragoste pură.
Mâinile sale îmi încolăcesc talia și mă ridică în brațe , în timp ce îmi sărută fiecare părticică din gât . Degetele mele lungi i se plimbă pe spate și din când în când pumnul meu îi strânge bluza grămadă .
Deja suntem în derivă . Deja mintea ne este condusă de dorința trupului.
Se chinuie să deschidă ușa dormitorului , încă susținându-mă în brațe . Când reușește , pășește încet înăuntru și mă lasă pe pat , întinsă , apoi se așează peste mine .
Ii dau bluza jos cu greu și o arunc prin cameră . Îmi mușc buza de jos , apoi trec cu limba peste ea. El îmi înlătura la rândul sau bluza și apoi îmi deschide priceput sutienul. Le aruncă în cameră și-mi dezmiardă sânii cu limba sa caldă , în timp ce eu scâncesc în surdină de plăcere.
Își plimbă mâinile pe abdomenul meu și apoi îmi deschide jeansi.
Rămân în scurt timp doar în boxeri și trupul meu este strivit de al lui.
- Vreau să facem dragoste ca și cum ar fi ultima oară ! respiră greu și își afundă fața între sâni mei.
- Și asta cum se face ? fac pe-a proasta și primesc de la el o mușcătură zdravănă.
- Doar taci și fă ceea ce îți spune instinctul.
David povestește:
Devine în scurt timp mai perversă ca niciodată și mă face să mor de plăcere . Mă omoară doar prin simple atingeri. Până și respirația ei caldă care face contact cu gâtul meu trezește fiara din mine .
Mâna sa acum îmi mângâie penisul .
Cu greu mă abțin să nu îi rup ultima bucată de material care îi acoperă corpul , dar nu știu cât o să mai rezist să nu o îndepărtez .
Face ea primul pas și îmi trage boxerii în jos. Realizez că rămân în urmă și îi copiez gestul , apoi mă las ușor în jos plasând milioane de săruturi umede peste trupul său. O aud gemând încet și își înfinge mâinile în părul meu .
Continui să-mi fac treaba , lăsându-mi limba să facă cunoștință cu feminitatea sa , până când reușesc să o duc pe culmile plăcerii . Îmi presează capul între picioarele sale lungi și subțiri atât de tare încât simt că o să îmi plesnească . Da , reacția ei mă face să mă simt mândru de mine .
Renunț la boxeri de tot și revin peste ea . Mă îmbrățișează strâns și își încolăcește picioarele în jurul meu , oferindu-mi o poziție perfectă.
Încep cu mișcări lente , foarte lente și mă simt cuprins imediat de o senzație extrem de plăcută .
Se pare că nu este mulțumită de mișcările mele , așa că în scurt timp preia comanda chiar ea .
Începe cu mișcări lente , ca mai apoi să le crească ritmul , mai mult și mai mult . Își lasă capul pe spate , își înfinge unghiile în pieptul meu și geme așa cum nu am mai auzit-o până acum. Chestia asta mă excită și mai mult decât sunt deja , dacă este posibil așa ceva și la scurt timp termin și eu.
- Te iubesc ! se așează cu capul pe pieptul meu și spune încercând să își controleze respirația.
Știi momentul ăla când inima ți se face cât un purec ? Când ți se pune un nod imens în gât și ai un gol cât China în stomac ? Da , ăsta e momentul meu acum . A făcut-o ! Mi-a spus " Te iubesc " ; a spus afurisita asta de expresie pe care mie îmi este frică să o spun .
Acum sigur așteaptă să îi spun ce simt pentru ea , sau expresia " Si eu te iubesc " ... Aș vrea să îi spun , dar NU POT !
CITEȘTI
Stay
RomanceOamenii nu pot trăi fără iubire și nu sunt meniți să fie singuri. Mulți dintre ei, însă ,nu realizează importanța și valoarea unui suflet pereche , alături de care să împartă pământul , aerul , orizontul , vântul și viața și preferă să se arunce în...