- 4. ' Este un pericol pentru tine '
- Da? răspund trăgând un fum din țigară .
- Eu sunt gata , man.
- Așa repede?râd de el.
- Hai , nu întinde coarda!
- Sunt în fața casei...
- Cobor imediat .
- Ok , scoate-o și pe aia , mama trebuie să ajungă acasă .
- Bine.Termin țigară și îmi aprind alta.
Hm, oare Patricia nu l-a sunat până acum? Din nou ajung să mă gândesc la ea. Face ce face și țopăie în capul meu, deși nu-mi doresc asta.
Nu mă pot gândi la ea, având în vedere că este iubita prietenului meu, adică nu este corect, nu?
Gândurile îmi sunt întrerupte de Alex , care iese pe ușă însoțit de blonda cu care a petrecut noaptea și dimineața.
-Pa scumpo , ne auzim la un telefon. îi spune și o sărută.
- Pa-Pa. Aceasta pleacă fățâindu-și fundul bombat.
- Frate , cum a fost noaptea trecută... au ,au ! Fata asta e criminală în pat . Ahh , ce știe să facă ... mă informează acesta încântat de-a dreptul .
- Bravo ție!
- Tu cum ți-ai petrecut noaptea?
- Pai , am fost cu o brunetă.. nimic special.
- Tu ți-ai schimbat orientarea sexuală cât ai fost plecat sau a fost aia varză ?
- Nu man , a fost , mă rog .. ca orice fată , nimic special .
- Esti tâmpit , fiecare e specială. Eu abia aștept să văd cum e Patricia mea în pat. Îl aud și mă blochez.
- Tu știi ce ai de făcut. Îi răspund sec în cele din urmă.
- Unde mergem ?
- În centru la cafenea?
- Bună idee , îl sun pe Robert , poate vine și-l aduce și pe Eric...
- Dacă sunt în regulă după beția de aseară. adaug râzând .
- Haide să mergem îi sunăm de pe drum.Patricia povestește :
Pe la ora zece am ieșit din casă, alături de Mona, prietena mea cea mai bună. Azi ne-am hotărât să ne rezervam ziua doar pentru cumpărături. Deși nu prea este activitatea mea preferată, pot spune că după toate cele întâmplate aseară, aveam nevoie de aceste plimbări lungi prin magazine.
Avem deja aproape trei ore de când ne fâțâim de colo colo și declar pe propria răspundere că mă dor picioarele.
Caut telefonul în geantă și strâmb din nas când văd numele apelantului. După incidentul de aseară, chiar aș vrea să îl evit cât pot. Cel puțin până îmi voi liniști stările tâmpite. Dă, acele stări prostești în care îl consider pe David un tip foarte drăguț.
- Da. Îi răspund destul de sec.
- Ce faci iubito?
- La mall cu Mona, tu?
- În centru la cafenea . Veniți aici?
- Pai ... voiam să mergem la o terasă acum.
- Serios ?! Aseară m-ai lăsat baltă , acum nu vrei să vii să ne vedem ... ce este cu tine?
- Nimic , doar ...
- Atunci ia un taxi și te aștept aici . mi-o ia el pe dinainte.
- Bine . Ne vedem , pa . și îi închid telefonul , apoi mă întorc spre Mona .
- Schimbare de planuri, mergem în centru , Alex face crize...
- Mai bine merg acasă.
- Nuuuu , vreau să vii cu mine , am nevoie de tine. Te rog, altfel voi muri de plictiseală.
- Bine, fie cum spui tu și de data asta. Se strâmbă și zâmbesc când îi văd reacția.***
- Mona, să știi că ei vorbesc mult, prost și fără rost, deci nu îi băga în seamă. Îmi informez prietena și pășim amândouă în cafeneaua frumos aranjată.
- Sincer, aș fi preferat să merg acasă.Zăresc grupul pe care îl căutăm la o canapea din mijlocul localului. Se pare că au mai apărut și persoane necunoscute mie. Zâmbesc inocent când ajungem lângă ei și observ absența absolută a lui David. Chiar sunt norocoasă astăzi, din câte se vede.
- Bună! Salut politicos și Alex se ridică pentru a îmi oferi un sărut. Ea este prietena mea, Mona. Continui și deja îi văd pe Robert și pe Eric analizând-o din cap până în picioare.
- Bună,Mona! Robert cu un zâmbet imens o privește. Ai un loc aici, lângă mine. Spune și fata se apropie de el.
- Ea este Ștefana, iar ea Cristina. Face prezentările Eric și își înfășoară mâna în jurul Ștefanei.
Mă așez în cele din urmă lângă Alex și îmi comand un fresh de portocale.
- Și se pare că grupul a devenit mai numeros. Aud în spatele meu și mă întorc imediat. Se pare că norocul meu s-a dus pe apa sâmbetei.
- Ni s-au alăturat și fetele, pe Patricia ai cunoscut-o aseară, iar ea este Mona. Alex se decide să îi dea raportul în timp ce eu mă prefac interesată de telefon.
Rămân preț de câteva clipe fără aer după ce se așează lângă mine și sunt în stare să mă urc în brațele lui Alex când picioarele noastre se ating.***
Stau fără să scot un cuvânt de minute bune , ascultându-i pe Alex , David si Eric vorbind despre piese de motociclete. Mona pare să aibă o discuție tare interesantă cu Robert , iar cele două fete, pe car nu pot spune că le agreez, stau cu telefoanele în mână de când am ajuns aici. Cine m-a pus să vin aici?Telefonul lui Alex vibrează.
- Trebuie să ies până afară. Anunță uitându-se la el și pleacă grăbit.
În timpul ăsta David își aprinde o țigară și pare tare neliniștit.
- Poți, te rog să nu mai dai fumul spre mine? zic enervată iar el îmi aruncă o privire fulgerătoare.
- Sigur , relaxează-te. îmi zâmbește și din nou pot simți chestiile alea mici în stomac. Mda, cred că lilieci, nu fluturași.
- Mulțumesc. reușesc să bâigui.
Îl observ uitându-se la mine din când în când și mă omoară cu privirea aia...
Dupa circa zece minute Alex revine.
- Cine te-a sunat? întreb când își reia locul lângă mine.
- Mecanicul , trebuie să ajung imediat la el , știi tu , defecțiunea aia la mașină , și-a făcut timp să o repare.
- Aha... Nu-mi amintesc de nici o defecțiune , dar mă rog ...
- Ești culmea . Te poate duce David acasă .
- Nu este nevoie, voi lua un taxi . protestez imediat.
- Sunt sigur că nu are nimic împotriva. Nu-i așa, frate?
- Nu , o pot duce eu.
- Pe Mona o duc eu , se bagă și Robert în seamă.
- OK ,eu plec , sunt în întârziere . mă sărută pe frunte și dispare.
- Totuși , David , o să iau un taxi , eu plec acum . spun imediat după plecarea lui Alex .
- Acum merg si eu . zice uitându-se la ceasul de pe încheietura mâinii sale.
- Ok , Mona să mă suni când ajungi acasă . Va puup , pa .
- Ai grija, Patri .
Mi-am luat sacoșele de jos și îl urmez pe David. Ce dracu' l-a apucat ?Așa amabilitate?Deschide mașina și se urcă la volan , iar eu urc în dreapta lui și stau cuminte.
- Trebuie să lămurim ceva ,Patricia . zice în cele din urmă .
- Anume?!
- Ce-a fost cu palma de aseară ?
- Ai meritat-o . răspund hotărâtă.
- Pentru ce ? Pentru că sunt sincer, te supără adevărul ?
- Pentru că ți-ai bătut joc de mine. țip la el.
- Ia-o cum vrei , ți-am mai zis . Calmul lui mă enervează și mai mult.
- Poți să mă lași aici , o să chem un taxi.
- Nu am de gând să te las aici , ești prietena celui mai bun prieten al meu , trebuie să am grija de tine . cuvintele lui mă atacă și în următoarele minute fraza spusă de el mi se repetă în minte.
Ahhh , îl urăsc pe omul ăsta. ..
- Să-mi spui unde locuiești...
- O să îți spun când suntem mai aproape.
Apoi, ca prin minune reușește să își țină gura.- Lasă-mă aici , te rog.
- Sigur aici locuiești ?
- Foarte sigur .
El opreste mașina și eu încerc să deschid portiera. O mână de-a sa o cuprinde pe-a mea . Mă întorc spre el și îl privesc cu ochii mari .
- Ce faci? îmi fac curaj și îl întreb.
- Nimic , de ce?
- Mă ții de mână...
- Trebuia să îți cer voie ?
Rămân fără cuvinte. La un asemenea răspuns tăios chiar nu am ce comenta. Îl privesc iar el mă privește la rândul sau ...
- Ai grijă de tine , Patricia ! spune într-un final și-mi dă drumul la mâna.
- O să am , nu-ți face tu griji! reușesc să mă dezmeticesc și să deschid portiera...
Mă îndrept spre casă cu pași grăbiți . El rămâne tot acolo . Cred că vrea să se asigure că aici locuiesc. Ciudat este tipul ăsta...
Intru , mă desculț și-mi duc cumparaturile în cameră...
- Patrii , tu ești ? o aud pe mama de după ușă.
- Da , mama !
- Vin-o aici te rog , trebuie să vorbim .
- Imediat . ceva nu e bine , mă întreb ce...
Las pe pat sacoșele și merg repede spre bucătărie . Mama și tata sunt la masă într-o tăcere mortuară...
- Ce s-a întâmplat ?
- Patri... uite , ne-am gândit de mult ... dar acum am găsit pe cineva .. ar trebui să videm motocicleta .
Rămân blocată privindu-i pe amândoi , cred că nu am auzit bine ...
- Mamaa?! Nu-mi puteți face asta .. Vă rog! V-am ascultat , nu am mai condus de atâta timp... Vă rog !
- E un pericol pentru tine dragă , vrei să mai treci prin ce ai trecut?
- Tată , ce s-a întâmplat , s-a întâmplat . Nu am vrut eu să fie așa , dar nu aveți dreptul să îmi faceți asta .
- Patricia , ne-am hotărât! Zilele astea o să vină cumpărătorul.
- Sunteți niște neînțelegători. M-am săturat de ideile voastre. țip exagerat.
- Patricia, este un pericol pentru tine!
- Am terminat . răspund și ies val-vârtej din bucatarie apoi intru în camera mea , mă arunc în pat și nu-mi rămâne decât să-mi plâng de milă . Nu vreau să-mi vândă motorul. De ce-mi fac asta atâta timp cât nu l-am mai scos din garaj?
Atenția îmi este atrasă de telefonul care face gălăgie...
CITEȘTI
Stay
RomanceOamenii nu pot trăi fără iubire și nu sunt meniți să fie singuri. Mulți dintre ei, însă ,nu realizează importanța și valoarea unui suflet pereche , alături de care să împartă pământul , aerul , orizontul , vântul și viața și preferă să se arunce în...