🌼XIV🌼

977 113 12
                                    

Nemohl jsem ji ztratit, znal jsem ji sotva pár dní a už pro mě tolik znamenala.
Nenapadla mě jiná možnost, dotknul jsem se jejího křídla. To byla poslední naděje.

Stejná louka, ale odehrával se tu úplně jiný příběh. Už jsem nebyl vylekaný, věděl jsem, že je to má největší touha nebo noční můra, ale podle nádherné květinové louky bych řekl, že se tu nic zlého nestane.
V tu chvíli jsem uslyšel nádherný smích, nemohl ho vydávat obyčejný smrtelník. Musela to být víla. Tak nadpozemsky dokonalý zvuk jsem nikdy neslyšel. Přes louku ke mně přilétla Marinessa, rozesmátá na celé kolo. Musel jsem se také usmát, byl jsem doopravdy šťastný.
,,Pojď Adriene, ukážu ti vílí říši."
Táhla mě za ruku. Nohama jsem se téměř nedotýkal země, jakobych tu nic nevážil.
,,Budeš první člověk v dějinách, který spatří naši říši." Držela mě za obě ruce a smála se, byl jsem jí omámený, byla tak kouzelná.
,,Mohl by ses setkat i s nejvyšším Panem."
Nechápavě jsem nadzvedl obočí.
,,Kdo to je?"
Bezstarostně nad tím mávla rukou a letěla se mnou květinovou loukou, nehorázně jsem si to užíval.
Spatřil jsem lesy, spoustu krásně zelených stromů jako z pohádky.
,,Páni." Vydechl jsem úžasem, ale ona na to nehleděla.
,,Adriene, chci, abys tu se mnou zůstal."
Promluvila a najednou vypadala zcela vážně, jen pobavené jiskřičky v očích jí zůstaly. Někde hluboko v sobě jsem věděl, že to je to, co jsem si vždycky přál.
,,Je mi jedno kde budu, když budu moct zůstat s tebou."
Začervenala se a dala mi malý polibek na tvář.

V tu chvíli ta vize skončila, byl jsem omámený. Tohle je opravdu to, co si přeju? Zamrkal jsem, ale nepovedlo se mi se probudit úplně. Pořád jsem si v hlavě přehrával všechny ty vidiny a pocity z vize.
Nejhorší na tom bylo, že Marinessa byla pořád v bezvědomí, pouze bledší než předtím a její dech jsem téměř necítil.

Dobré ránko❤ Adrien měl další vizi, takovou romantickou😈😏 myslíte si, že to znamená hodně? Že tu vidinu viděla i Marinessa?
Na to si budeme muset počkat❤
A děkuju za 700+ reads💖💖

Lehčí než vzduchKde žijí příběhy. Začni objevovat