,,Stejně jako mě ty teď naučíš milovat." Posadila se a upřela na mě ta svoje oceánově modrá kukadla.
,,Ehh, víš, ono to není tak lehké. Nemůžu tě naučit milovat, protože láska nejde ovlivnit. Můžeš ji cítit jen k jednomu člověku."
Zamračila se.
,,Jen k jednomu?" Vypadala vystrašená, jakoby najednou nevěděla co čekat, zbledla a trochu se jí zatřásl spodní ret.
,,Dobře, k více lidem, ale ne najednou. Musíš prostě poznat někoho ke komu budeš lidově řečeno cítit něco víc. Je to složité na vysvětlení." zasmál jsem se a podíval se na její nechápavý výraz, bylo mi jí líto.
,,Musíš najít někoho, kdo se ti líbí, prostě je na něm něco speciálního, ale ty nevíš přesně co. Musí tě přitahovat, tvoji duši."
Začala vypadat úplně beznadějně a vystrašeně.
,,Jak něco takového můžeš cítit? Musíš mít v sobě naprostý chaos."
Zavrtěl jsem hlavou a zasmál se nad její pošetilostí. Její nevědomost byla vskutku roztomilá.
,,Musíš ho mít ráda víš, jeho přítomnost ti musí být příjemná a měl by se ti líbit po fyzické i psychické stránce."
,,Adriene, chtěla bych cítit lásku, ale je to jako hledat v labyrintu. Musíš ve světě s miliardami lidí najít toho pravého a on musí to stejné cítit k tobě, to, to je nemožné."
Rozhazovala rukama a mně to přišlo strašně roztomilé.
,,Je těžké to vysvětlit, lidi většinou jen cítí Mari. Láska prostě nejde definovat slovy, každý si pod ní představí něco jiného."
,,Jak tedy poznám, že jsem se zamilovala?"
Pokrčil jsem rameny, nikdy bych nevěřil, že budu muset vysvětlovat šest tisíc let staré víle, co znamená láska.
,,Poznáš to tak, že se ti při pohledu na něj rozbuší srdce a objeví se ti úsměv na tváři. Nemůžeš ho dostat z hlavy ať se snažíš jak chceš, mohla bys ho sledovat hodiny a neomrzí tě to a uvědomuješ si, že bez něj by tvůj život neměl smysl, že bez něj nemůžeš žít."
Vyvalila na mě oči. Viděl jsem jak se jí rychle zvedá hrudník, jak se jí klepnou prsty a blikají jí křídla.
,,To nemůžeš cítit najednou, vždyť bys z té spousty věcí vybouchnul."
,,Nemusíš to cítit naráz, stačí když to ví tvé srdce."
Sáhl jsem si na to své, které bilo rychleji než normálně.
,,Srdce?"
,,To ti řekne vždycky pravdu. U osoby, kterou miluješ tluče tak rychle, jakoby chtělo vyskočit z hrudi."Adrien- filosof zasahuje🤔😊♥poradím vám, užívejte slaďárny dokud to jde🤔😏
Zítra se můžete těšit na dvě kapitoly, tak hoďte nějaký povzbudivý koment😊💖
ČTEŠ
Lehčí než vzduch
FanficBouřek jsem se vždycky bál, měly v sobě všechno, co mě děsilo. Je lehké změnit názor, když zjistíte, že něčemu tak obrovskému a nebezpečnému vládnou stvoření z jiného světa, tak čistá a plná míru, že je těžké uvěřit, že existují. Ona taková byla a j...